quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
Duh, tuurlijk is 150 euro voor zo weinig stof en arbeid afzetterij. 90% korting zou nog winst geven op fabrikage kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Accijns op kleding?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Tism het volgende:
BTW's accijns en dat soort crap! En er zijn altijd wel mensen die het er voor over hebben! denk ik!
kledingwinkels gaan ook helemaal niet snel faillietquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Nope, enkel woekerwinsten, nagenoeg geen kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef Emu het volgende:
Omdat topmodellen 600.000$ krijgen om een half uurtje die kleren van je te showen enzo, de ontwerpen wil natuurlijk ook zijn deel enzovoort
Dan zal 't dat niet zijn!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Accijns op kleding?
En BTW gaat niet hoger dan nog geen 20%.
Daar geef je zelf het antwoord op je eerste vraag.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Was ik straks in de Sting... ff kijken voor mooie kleren. Zie ik een hele mooie blouse hangen, en een supergaaf jasje. Samen à 225 euro. Okay, laat maar, ik heb niet eens vijftig euro.
Mijn klacht: waarom heb ik zo weinig geld (ik werk 16 u/wk naast mn studie, dus meer kan niet), en waarom is kleding zo duur?
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef toma het volgende:
wat een dom topic
Wat is een Ferrar-sjopi?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
dat is een goeiequote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |