abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 27 juli 1999 @ 03:30:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18044
Zoals je misschien hebt gemerkt (als je via de mainlink binnen bent gekomen en niet via een bookmark naar ultimate.cgi) hebben we nu muziek.
Dit is nog ff een beta test versie. De bedoeling is een aantal verschillende stations te bouwen daar. Deze heeft een mix van zo'n beetje alle soorten muziek, de anderen zullen per channel een eigen soort muziek hebben. Elke gebruiker kan zijn/haar voorkeur in een cookie op laten slaan zodat 'ie als 'ie binnenkomt de muziek hoort die die WIL horen (of GEEN muziek natuurlijk, moet ook kunnen).

Anyway, let me know of je 't geinig vind. Heb tot nu toe wel positieve reakties.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 27 juli 1999 @ 14:28:00 #2
2 Jorma
absolution
pi_18045
Tjeez, schrok me gelijk de tring toen ik een pop-up zag verschijnen. Wel geinig ja

Maar kweet niet of ik er wel gebruik van ga (wil) maken.

Admin dinsdag 27 juli 1999 @ 14:32:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18046
Daarom komt ook die optie om het uit te zetten
  Admin dinsdag 27 juli 1999 @ 21:47:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18047
Na wat hackwerk is het mij gelukt de RA stream te vinden. Heb dus meteen een nieuw layoutje gemaakt voor die radio. Dat andere werkte niet onder IE.
pi_18048
quote:
op 07-27-1999 om 09:47 PM schreef Danny het volgende: Heb dus meteen een nieuw layoutje gemaakt voor die radio.

Ziet er goed uit hoor!!

(Was wel eenzaam hier vroeger met meer Admins dan Kok!kers)

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  vrijdag 21 januari 2000 @ 17:38:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_18049
Bij mij blijft ie weer hangen op die plug-in die hij niet bij RA vandaan kan halen.
Volgens mij wordt het tijd voor Win2000.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Admin vrijdag 21 januari 2000 @ 18:37:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18050
Het probleem is dat het station in eerste instantie in RA werd uitgezonden. Kort nadat ik er een aantal weken tijd in had gestoken om alles op te zetten werd de stream veranderd in een ander format (iets van mediaplayer) en dus werkt 'ie nu niet meer

Ik hoop er ooit nog 's de tijd voor te vinden om 'm aan te passen, maar voorlopig zit dat er niet in denk ik.

vrijdag 21 januari 2000 @ 20:34:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_18051
quote:
op 01-21-2000 om 06:37 PM schreef Danny het volgende:
Ik hoop er ooit nog 's de tijd voor te vinden om 'm aan te passen, maar voorlopig zit dat er niet in denk ik.

Nee, want je moet eerst nog wat smilies toevoegen aan de standaard ubb-lijst

Al een tijdje...

ongeveer sinds

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 april 2000 @ 00:22:00 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_18052
Muziek werkt nog steeds niet bij mij
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:25:00 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_18053
quote:
op 07-27-1999 om 03:30 AM schreef Danny het volgende:
Zoals je misschien hebt gemerkt (als je via de mainlink binnen bent gekomen en niet via een bookmark naar ultimate.cgi) hebben we nu muziek.
Dit is nog ff een beta test versie. De bedoeling is een aantal verschillende stations te bouwen daar. Deze heeft een mix van zo'n beetje alle soorten muziek, de anderen zullen per channel een eigen soort muziek hebben. Elke gebruiker kan zijn/haar voorkeur in een cookie op laten slaan zodat 'ie als 'ie binnenkomt de muziek hoort die die WIL horen (of GEEN muziek natuurlijk, moet ook kunnen).

Anyway, let me know of je 't geinig vind. Heb tot nu toe wel positieve reakties.

Que??? welke muziek?? Of komt het omdat ik een iMac heb?

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 21 april 2000 @ 13:21:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_18054
Dess topic is errug stoffig, dus doekur maarff een hangslotju op
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')