Anyway, let me know of je 't geinig vind. Heb tot nu toe wel positieve reakties.
Maar kweet niet of ik er wel gebruik van ga (wil) maken.
quote:
op 07-27-1999 om 09:47 PM schreef Danny het volgende: Heb dus meteen een nieuw layoutje gemaakt voor die radio.
Ziet er goed uit hoor!!
(Was wel eenzaam hier vroeger met meer Admins dan Kok!kers)
Ik hoop er ooit nog 's de tijd voor te vinden om 'm aan te passen, maar voorlopig zit dat er niet in denk ik.
quote:
op 01-21-2000 om 06:37 PM schreef Danny het volgende:
Ik hoop er ooit nog 's de tijd voor te vinden om 'm aan te passen, maar voorlopig zit dat er niet in denk ik.
Nee, want je moet eerst nog wat smilies toevoegen aan de standaard ubb-lijst
Al een tijdje...
ongeveer sinds
quote:
op 07-27-1999 om 03:30 AM schreef Danny het volgende:
Zoals je misschien hebt gemerkt (als je via de mainlink binnen bent gekomen en niet via een bookmark naar ultimate.cgi) hebben we nu muziek.
Dit is nog ff een beta test versie. De bedoeling is een aantal verschillende stations te bouwen daar. Deze heeft een mix van zo'n beetje alle soorten muziek, de anderen zullen per channel een eigen soort muziek hebben. Elke gebruiker kan zijn/haar voorkeur in een cookie op laten slaan zodat 'ie als 'ie binnenkomt de muziek hoort die die WIL horen (of GEEN muziek natuurlijk, moet ook kunnen).Anyway, let me know of je 't geinig vind. Heb tot nu toe wel positieve reakties.
Que??? welke muziek?? Of komt het omdat ik een iMac heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |