quote:Op maandag 13 november 2006 02:06 schreef Zrtlrnc het volgende:
of of of iemand anders' halte missen!!!!!11!!!!!11[afbeelding]
!!!!!EINS!11
![]()
en dan zeggen ik heb je halte gemist,![]()
![]()
![]()
![]()
en dan gaan ze zich zorgen maken maar dan is het
heul niet waar !1!111!!!!!ROFLPWNDWTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat kan niet want dan is diegene er al uit.. ofzo.. toch?
![]()
rofl!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar anders weet ik niet welke halte dit topic was.quote:Op maandag 16 april 2007 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, is het niet?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Of of of je doet een postbode-pet op en loopt zo een bus in en schreeuwt tegen iedereen "WAAR ZIJN VERDOMME AL DIE BRIEVEN" en iedereen "WTF?!!!!!
" en jij zo van "Oh, is dit geen brievenbus?" en dan loop je de bus weer uit
![]()
![]()
![]()
of heel verbaasd kijken enzo van KUT dan zit ik hier helemaal verkeerd ofzo laat ook maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |