Tot dat je de verkeerde tegen komt en je een stoot op je bek krijgt kijken of je dan ook nog lachtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef welkominspace het volgende:
TS trapt dood af.
Dan zit je zo op je stoel en dan laat je zo diegene voor/naast je schikken door in zijn/haar oor te scheeuwen
dat doe ik overal waar ik ben en het is hilarisch![]()
dat had ik idd een keer maar ik kon net ontwijken en toen ben ik maar als de terig weggegaanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef maan het volgende:
[..]
Tot dat je de verkeerde tegen komt en je een stoot op je bek krijgt kijken of je dan ook nog lacht![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
heb er ooit één gekocht in een carnaval winkel met conducteurspet, geweldige reacties en vooral in de tram is die erg leuk met outfitquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef danos het volgende:
[..]waar koop je die conducteurfluitjes?
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef doppelgänger het volgende:
Moet je een bus instappen en hysterisch tegen de buschauffeur gillen "snel! Volg die blauwe auto!!" en dan met je jas opgetrokken over je gezicht op een stoel gaan zitten!snap je? alsof het een taxi is
![]()
hilarisch!
of metroquote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb er ooit één gekocht in een carnaval winkel met conducteurspet, geweldige reacties en vooral in de tram is die erg leuk met outfit
pakte ze je op?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef welkominspace het volgende:
ik werd laatst opgepakt omdat ik op de bus zat te wachten
nadat ze vroegen of ik naar beneden wilde komen en ik gehoorzaamdequote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?'En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger superquote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?'En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger super)
Goeie, ga ik proberen!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef doppelgänger het volgende:
Onder je stoel verstoppen en dan bij elke halte eronder weg springen en "verrassing!!" gillenen dat bij elke halte weer
![]()
![]()
ROFLquote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens een flink eind lopen op een korte duikplankquote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef EL_REY het volgende:
serieus gast... ff serieus..
als je seriues zo schrijft, dan schrijf je het verkeerd...
en nou ophoeren!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ga eens een flink eind lopen op een korte duikplankseriues!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
je weet het niet he, je weet het niet he???
JE WEET HET NIET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En die mensen zo van wtf?
En jij zo blijven aandringen: 'Mag ik op het knopje drukken, ah toe?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1:D:D
;D
![]()
![]()
Dat je dat verzint gastquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En die mensen zo van wtf?
En jij zo blijven aandringen: 'Mag ik op het knopje drukken, ah toe?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1:D:D
;D
![]()
![]()
en ze dan ook tegen houden als zijzelf op het knopje willen drukkenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
;D
![]()
![]()
Ja zou wel kunnenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jij wou als kind toch ook altijd voor je moeder op het knopje drukken?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
OF ZO MET een hele GROEP de bus instappen
![]()
![]()
, OV-kaart LATEN ZIEN, doorlopen en dan allemaal steeds via de ACHTERDUeR ERUIT
om vervolgens weer voor in te StaPPEn
en dan krijg zo'n hele kring mensen die steeds opnieuw in- en uitstapt
![]()
en die CHAufFEUR helemaal gek enzo WANT ER KOMT GEEN EIND AAN DIE RIJ!!
![]()
![]()
en de bus krijgt keiveul vertraging!!!!1111einzLOLLErs
wehehhehehhehequote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huhquote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef Syd het volgende:
geen grap, maar voor op de bus zit een knop en daarmee gaan de deuren open:), of doen ze dat met magneetduimpjes?
Ja elke keer als ik voor de bus sta te wachten bij busstation (Hengelo) Dan staat de bus er al en zit de chauffeur pauze te houden, als het tijd is dan komt hij er aan lopen "drukt of doet iets" aan de voorkant van de bus en dan hoor je zo'n klik geluid en dan gaan de deuren open.quote:
dat wordt niet uitslapen morgenochtendquote:
lol die hebben wij al 3keer gedaan !quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed initiatief!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef SeLLeM het volgende:
[..]
lol die hebben wij al 3keer gedaan !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die mensen zo lootjes trekken, zo van "wie gaan we opeten om te overleven"quote:Op woensdag 13 september 2006 23:17 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of zo als buscHauffeurom stipt 17:00 de bus PaRDOES stilzetten midden op de weg
![]()
, uitsTaPPEN, de bus afsluiten en weglopen!
![]()
![]()
En al die passagiers op de raampjes BONKEN zo van "Mijn busrit, WAT doe je?"
![]()
En dan zo roepen van "Ja hee ik ben afgewerkt he, TOT mORGENVROEG!" WHehehe!!!11einzlolleRSsss
En al die mensen gaan dan DOOD in de bus omdat ze geen eten hebben enzo!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:17 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of zo als buscHauffeurom stipt 17:00 de bus PaRDOES stilzetten midden op de weg
![]()
, uitsTaPPEN, de bus afsluiten en weglopen!
![]()
![]()
En al die passagiers op de raampjes BONKEN zo van "Mijn busrit, WAT doe je?"
![]()
En dan zo roepen van "Ja hee ik ben afgewerkt he, TOT mORGENVROEG!" WHehehe!!!11einzlolleRSsss
En al die mensen gaan dan DOOD in de bus omdat ze geen eten hebben enzo!!![]()
![]()
![]()
ROFLLMAO!!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Schuttingbeer het volgende:
Of je zegt tegen de chauffeur, snel, blijf 50 rijden want als we langzamer gaan ontploft de bus![]()
![]()
en dan gaat die chauffeurende knakkert hard rijden en dan mist iedereen z'n halte
:DEINS!!@!!1LOLLERBUS:@:D:DCONNEXXION:D:D:D:
![]()
![]()
![]()
Net als in Speed, jeweetwel die film
Nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef doppelgänger het volgende:
Onder je stoel verstoppen en dan bij elke halte eronder weg springen en "verrassing!!" gillenen dat bij elke halte weer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Schuttingbeer het volgende:
Of je zegt tegen de chauffeur, snel, blijf 50 rijden want als we langzamer gaan ontploft de bus![]()
![]()
en dan gaat die chauffeurende knakkert hard rijden en dan mist iedereen z'n halte
:DEINS!!@!!1LOLLERBUS:@:D:DCONNEXXION:D:D:D:
![]()
![]()
![]()
Net als in Speed, jeweetwel die film
gozertquote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Dark_Prince het volgende:
mn vader is buschauffeur.
Die kwam zo bij een halte, stond een vrouwtje te wachten, zegt ze: U bent te vroeg meneer.
mn vader zo van: dan blijf je toch lekker wachten, en toen reed ie weg
Of naar de bus toe rennen en dan gauw links of rechtaf gaan net alsof je aan t joggen bent.quote:Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef GGMM het volgende:
Als de bus nét wegrijd, zo er naar toe rennen alsof je hem gemist hebt. Dan stoptie speciaal voor jou, en dan stap je niet in.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 21:58 schreef GSMboy het volgende:
Hem laten schrikken tijdens het rijden...:
;D ;D one
![]()
![]()
![]()
En je handen voor zijn oogen houdenen vragen: WIE BEN IK
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zo van: LUL, Mijn bus![]()
....
... Hou op...
. Ahhhhrrggg.. ROP OP!
![]()
![]()
Jij zo van: Hm.... zo heet ik niet..... Try again...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
one
: ;D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;D lollerbus connection !!!!!!!111
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef woutorz het volgende:
Gewoon in de bus gaan en als hij net weg is, snel naar de busschafeur gaan en zeggen dat je perongeluk in de verkeerde bus bent gestapt dus hij stopt die bus en laat jou eruit. Als hij dan net wegrijd er achteraan rennen dus hij weer stoppen jij instappen, o sorry dit is toch wel de goede bus weer gaan zitten en dan op knopje drukken en volgende halte eruit gaan.
Gewoon in de bus gaan en als hij net weg is, snel naar de busschafeur gaan en zeggen dat je perongeluk in de verkeerde bus bent gestapt dus hij stopt die bus en laat jou eruit. Als hij dan net wegrijd er achteraan rennen dus hij weer stoppen jij instappen, o sorry dit is toch wel de goede bus weer gaan zitten en dan op knopje drukken en volgende halte eruit gaan.
quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |