abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41806995
leuk topic
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_41807199
Of je loopt naar de dichtsbijzijnde spoorlijn en springt voor de aanstormende trein.

pi_41807880
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Schuttingbeer het volgende:
Of je zegt tegen de chauffeur, snel, blijf 50 rijden want als we langzamer gaan ontploft de bus en dan gaat die chauffeurende knakkert hard rijden en dan mist iedereen z'n halte :DEINS!!@!!1LOLLERBUS:@:D:DCONNEXXION:D:D:D:

Net als in Speed, jeweetwel die film

Die film heb ik al 2x gezien. De eerste keer is hij spannend, de tweede keer niet meer omdat je dan al weet hoe hij gaat aflopen
pi_43485988
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
gozert
hi
  zondag 12 november 2006 @ 20:01:59 #80
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43486040
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Dark_Prince het volgende:
mn vader is buschauffeur.
Die kwam zo bij een halte, stond een vrouwtje te wachten, zegt ze: U bent te vroeg meneer.
mn vader zo van: dan blijf je toch lekker wachten, en toen reed ie weg
0 topics op naam. 14.gif
pi_43486042
^zo 2 maanden oude kick, maar blijft leuk
당신을 사랑합니다
pi_43486512
matig zeer matig
off the wall
  Forum Admin zondag 12 november 2006 @ 20:17:13 #83
35723 crew  GGMM
pi_43486626
Als de bus nét wegrijd, zo er naar toe rennen alsof je hem gemist hebt. Dan stoptie speciaal voor jou, en dan stap je niet in.

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 november 2006 @ 20:22:21 #84
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43486822
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef GGMM het volgende:
Als de bus nét wegrijd, zo er naar toe rennen alsof je hem gemist hebt. Dan stoptie speciaal voor jou, en dan stap je niet in.

Of naar de bus toe rennen en dan gauw links of rechtaf gaan net alsof je aan t joggen bent.
[Martijn Oosterhuis]
Kijhard naar die bus toe rennen en dan "Ha! Ik ga lekker toch niet mee, weet je ook is hoe het voelt!"
[/Martijn Oosterhuis]
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 12 november 2006 @ 20:53:31 #85
136021 gateh
be different
pi_43487939
EN DAN STAP JE ZO DIE Bus in en daanq2@::DD :D: D: D: D: ::7
osdorp posse!
pi_43487981
Gewoon in de bus gaan en als hij net weg is, snel naar de busschafeur gaan en zeggen dat je perongeluk in de verkeerde bus bent gestapt dus hij stopt die bus en laat jou eruit. Als hij dan net wegrijd er achteraan rennen dus hij weer stoppen jij instappen, o sorry dit is toch wel de goede bus weer gaan zitten en dan op knopje drukken en volgende halte eruit gaan.
pi_43488074
Matige TT (grap)
Wie dit leest is gek
pi_43489516
prachtig topic
pi_43490192
Of of of
Dan stap je zo die bus in en die hele bus is zo volgeladen
En dan laat je zo je strippenkaart zien en dan vraag je zo aan die chauffeur; 'Waar is uw kaartje ?!'
Die chauffeur zo; 'Maar ik ben de chauffeur !11 '
Jij weer zo van; 'Niks mee te maken ' en dan tyf je hem zo naar buiten recht door het bushokje enzo en dan rij je lollerhard weg, en al die mensen in de bus zo in paniek: 'Help help '
Alleen dan komt er zo'n keihoge lollerbrug en daar rij je dan zo vanaf terwijl jij er net op tijd uitspringt en dan ga je zo die chauffeur de schuld geven dat al die mensen dood zijn enzo
DAN IS DIE CHAUFFEUR DUS KEIHARD GEPWNT !!1

en dan heeft ie de rest van z'n leven zo'n trauma, en dan krijg je weer gijzelingen enzo
Life's a bitch. Be its pimp.
  zondag 12 november 2006 @ 21:49:38 #90
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_43490236
Of zo expres die buschauffeur kutten door hem te laten stoppen aan een halte en dan niet instappen whehe en dan er achter komen dat je diezelfde buslijn de volgende ochtend nodig hebt :'/
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_43490571
Hem laten schrikken tijdens het rijden... : ;D ;D one
En je handen voor zijn oogen houden en vragen: WIE BEN IK

Hij zo van: LUL, Mijn bus .... ... Hou op... . Ahhhhrrggg.. ROP OP!
Jij zo van: Hm.... zo heet ik niet..... Try again... one : ;D ;D lollerbus connection !!!!!!!111
pi_43494078
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:58 schreef GSMboy het volgende:
Hem laten schrikken tijdens het rijden... : ;D ;D one
En je handen voor zijn oogen houden en vragen: WIE BEN IK

Hij zo van: LUL, Mijn bus .... ... Hou op... . Ahhhhrrggg.. ROP OP!
Jij zo van: Hm.... zo heet ik niet..... Try again... one : ;D ;D lollerbus connection !!!!!!!111
Zo niet.. dan toch!
pi_43494467
Je gaat zo de bus en, en je kots zo over die chauffeur heen... Dan zeg je zo van: Talpa!
pi_43494860
Of! Of! Of!
Je gaat in zo'n uberbus zitten die van Roffa naar Groningen rijdt en als 'ie dan is gestopt zeg je zo van, wat de neuc!! ik dacht dat we naar Brussel gingen!!11!fünf!!!@
Wiiiii! (0738 8269 9873 0393 ^^)
Lestèfem!
pi_43495367
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef woutorz het volgende:
Gewoon in de bus gaan en als hij net weg is, snel naar de busschafeur gaan en zeggen dat je perongeluk in de verkeerde bus bent gestapt dus hij stopt die bus en laat jou eruit. Als hij dan net wegrijd er achteraan rennen dus hij weer stoppen jij instappen, o sorry dit is toch wel de goede bus weer gaan zitten en dan op knopje drukken en volgende halte eruit gaan.
ik zie het zo voor me
pi_43495377
quote:

Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_43495874
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"
Lestèfem!
pi_43496008
Of...! Je maakt een taart (een taart ja! ) in de vorm een dynamiet, en dan stap je zo met die taart de bus in en dan iedereen zo van ZOMG!!!! en dan neem je plotsklaps een hap uit je dynamiettaart!!!11!!!aains!!1
Lestèfem!
pi_43496424
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_43496890
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')