quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?'En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger superquote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?'En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger super)
Goeie, ga ik proberen!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef doppelgänger het volgende:
Onder je stoel verstoppen en dan bij elke halte eronder weg springen en "verrassing!!" gillenen dat bij elke halte weer
![]()
![]()
ROFLquote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens een flink eind lopen op een korte duikplankquote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef EL_REY het volgende:
serieus gast... ff serieus..
als je seriues zo schrijft, dan schrijf je het verkeerd...
en nou ophoeren!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ga eens een flink eind lopen op een korte duikplankseriues!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
je weet het niet he, je weet het niet he???
JE WEET HET NIET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En die mensen zo van wtf?
En jij zo blijven aandringen: 'Mag ik op het knopje drukken, ah toe?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1:D:D
;D
![]()
![]()
Dat je dat verzint gastquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En die mensen zo van wtf?
En jij zo blijven aandringen: 'Mag ik op het knopje drukken, ah toe?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1:D:D
;D
![]()
![]()
en ze dan ook tegen houden als zijzelf op het knopje willen drukkenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
;D
![]()
![]()
Ja zou wel kunnenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jij wou als kind toch ook altijd voor je moeder op het knopje drukken?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
OF ZO MET een hele GROEP de bus instappen
![]()
![]()
, OV-kaart LATEN ZIEN, doorlopen en dan allemaal steeds via de ACHTERDUeR ERUIT
om vervolgens weer voor in te StaPPEn
en dan krijg zo'n hele kring mensen die steeds opnieuw in- en uitstapt
![]()
en die CHAufFEUR helemaal gek enzo WANT ER KOMT GEEN EIND AAN DIE RIJ!!
![]()
![]()
en de bus krijgt keiveul vertraging!!!!1111einzLOLLErs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |