abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 16:15:08 #26
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_41772940
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?' En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg pwnopd !!1|1!
pi_41772978
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?' En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg pwnopd !!1|1!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_41772996
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!" moet je ze beduust zien kijken..
waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger super )
niet meer
pi_41773002
quote:
haha
Ik doe niet aan googlen!
pi_41773075
Guus Meeuwis......je kunt hem vinden op de afdeling "vergeten zangers", bij de G van Guus
pi_41773101
Scheten laten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41773122
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef welkominspace het volgende:

[..]

waar vind ik dat nummer en van wie issie?(vond hem vroeger super )
google
  woensdag 13 september 2006 @ 16:22:38 #33
15967 Frollo
pi_41773154
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef doppelgänger het volgende:
Onder je stoel verstoppen en dan bij elke halte eronder weg springen en "verrassing!!" gillen en dat bij elke halte weer
Goeie, ga ik proberen!
pi_41773168
Zo'n pistool tegen de kop van die chaffeur houden, en dan zo zeggen, je stempelaar of je vrouw! D:D D:D:D:DD:d;D:d D:D:D D:D D:D:D:D: DD D:D

Veeg me op.
Ik post om het posten.
pi_41773230
quote:
ROFL
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 13 september 2006 @ 16:26:28 #36
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_41773275
serieus gast... ff serieus..

als je seriues zo schrijft, dan schrijf je het verkeerd...

en nou ophoeren!!!!!!!!!!!!!!

___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_41773340
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef EL_REY het volgende:
serieus gast... ff serieus..

als je seriues zo schrijft, dan schrijf je het verkeerd...

en nou ophoeren!!!!!!!!!!!!!!

ga eens een flink eind lopen op een korte duikplank
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
  woensdag 13 september 2006 @ 16:30:12 #38
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_41773403
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ga eens een flink eind lopen op een korte duikplank
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seriues!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je weet het niet he, je weet het niet he???

JE WEET HET NIET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  woensdag 13 september 2006 @ 16:30:17 #39
15967 Frollo
pi_41773407
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En die mensen zo van wtf?
En jij zo blijven aandringen: 'Mag ik op het knopje drukken, ah toe?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1 :D:D ;D
pi_41773424
topic
pi_41773450
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Of de hele bus rondgaan en aan iedereen vragen: 'Mag ik voor u op het knopje drukken? Ah toe, mag ik op het knopje drukken? Pleaaasse?!1/!?'
En dat er dan uiteindelijk iemand denkt: Och, de arme stakker is vast niet helemaal fris in zijn bovenkamer. Laat hem maar op het knopje drukken als hij daar zo'n schik in heeft.
En die persoon dan zo tegen jou van: 'Ik moet er bij de volgende halte uit, druk jij maar voor mij op het knopje.'
En dat je dat dan NIET doet en dat die persoon zijn halte voorbij rijdt!!1!1 LOLOLloLOL Pwnwnd n00b!1 :D:D ;D
niet meer
pi_41773457
quote:
Dat je dat verzint gast
  woensdag 13 september 2006 @ 16:33:16 #43
15967 Frollo
pi_41773513
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef quote: het volgende:

[..]

Dat je dat verzint gast
Jij wou als kind toch ook altijd voor je moeder op het knopje drukken?
pi_41773613
Op de bus staat vaak iets van: Vervoer, transport oid dergelijks. Als de bus dan een beetje vies is, moet je er hoeren of joden voor zetten! Dan staat er: Hoerentransport of jodenvervoer. !!¡¡!1!¡1¡ !! 1
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 13 september 2006 @ 16:36:35 #45
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41773616
quote:
en ze dan ook tegen houden als zijzelf op het knopje willen drukken "hihi je hebt je halte gemist!! lekkur puh!" .. of als ze wel zelf op het knopje kunnen drukken "aaah nouhou!!" en dan stampvoetend naar je stoel terug lopen

veeg me op
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_41773636
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Frollo het volgende:

[..]

Jij wou als kind toch ook altijd voor je moeder op het knopje drukken?
Ja zou wel kunnen

Weet ik niet meer, we gingen niet zo vaak bussen
pi_41773803
en verzin ze hier ook voor op het politieburo/in de politieauto/iets anders met politie leuke matige (grap) in de verhoorkamer

mijn leukste in de politie auto was: waar gaat de reis naartoe? geloof ik
niet meer
  woensdag 13 september 2006 @ 18:02:20 #48
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41776297
Weet je wat pas leuk is? Je knoopt enkele ballonnen vast aan een weekendtas en laat ze op een of ander station staan! Hele land in rep en roer maar je bent wel de man op FOK!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  woensdag 13 september 2006 @ 18:12:33 #49
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_41776569
OF ZO MET een hele GROEP de bus instappen , OV-kaart LATEN ZIEN, doorlopen en dan allemaal steeds via de ACHTERDUeR ERUIT om vervolgens weer voor in te StaPPEn en dan krijg zo'n hele kring mensen die steeds opnieuw in- en uitstapt en die CHAufFEUR helemaal gek enzo WANT ER KOMT GEEN EIND AAN DIE RIJ!!
en de bus krijgt keiveul vertraging!!!!1111einzLOLLErs
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_41776605
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
OF ZO MET een hele GROEP de bus instappen , OV-kaart LATEN ZIEN, doorlopen en dan allemaal steeds via de ACHTERDUeR ERUIT om vervolgens weer voor in te StaPPEn en dan krijg zo'n hele kring mensen die steeds opnieuw in- en uitstapt en die CHAufFEUR helemaal gek enzo WANT ER KOMT GEEN EIND AAN DIE RIJ!!
en de bus krijgt keiveul vertraging!!!!1111einzLOLLErs

verdomd leuk topic geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')