Klopt helemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
Susan
Jane
Sally
Jeff
Steve
Patrick
In het laatste seizoen is jeff 'vervangen' door een ander maar die zijn naam weet ik even niet meer.
Tja ik weet niet, het is niet echt een punt om trots op te zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is goed hoor Majo dus aangezien homdeck weg is geef ik je wel het punt.
+ jenny klopt ie helemaalquote:
ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:01 schreef macondo het volgende:
ik weet het! jenny
Wie was dat ook alweer.. niet de schoonmaakster van David en Karen toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja!
En er zat ook nog een Jo in
Claire, David en Natequote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef macondo het volgende:
Hoe heten de twee broers en zus in Six Feet Under?
Nee, die Australische. Zat er niet de hele serie in volgens mij (heb niet alles gezien) Zit nu ook in Lost trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 18:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer.. niet de schoonmaakster van David en Karen toch?
Nog maar een stukje dan:quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef macondo het volgende:
Geen idee - reken niet op mij...
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef Supersheep het volgende:
Toch maar iets anders dan series nu
Vrij vertaald stukje songtekst:
Kwam mezelf onlangs tegen
In de achtertuin van een vriend
Ik dacht aan je
Denkend aan menigte waarin je zat
Wat je ging doen, waar je was geweest
Gewoon denkend...
Wie en welk nummer?
Dat maakt m afquote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Van... de Amerikaanse tegenhanger van Jack Johnson, hoe heet-ie ook alweer... Pete Murray ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |