Kom niet verder dan Sarah en Gert Bettensquote:Op woensdag 13 september 2006 16:10 schreef sjaak-ie het volgende:
K's Choice is/was een band uit België die is opgericht door een broer en zus. Beide zijn enkele jaren geleden solo verder gegaan.
Ik wil graag beide namen weten en onder welke (band)naam ze solo verder zijn gegaan.
Toch sneller dan gedacht: Helemaal goed!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef
NanKing het volgende:
Gert en Sarah Bettens.
Sarah is gewoon zo solo volgens mij
Gert zn band heet woodface
Peaceman was eerderquote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Toch sneller dan gedacht: Helemaal goed!!
NanKing + 1
samengevoegt met dit.....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:19 schreef sjaak-ie het volgende:
Het was eerst 'The Choice', maar er bestond al een gelijknamige band in Amerika, die hiertegen protesteerde (wilde het via de rechter uitvechten). Toen hebben ze besloten om de naam te wijzigen in K's Choice.
is het volledige antwoord wat ik wilde horen, derhalve NoSigar +1quote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef NoSigar het volgende:
K's choice komt uit Kafka's Der Prozess, Josef K.
Niet lullig bedoeld, maar ik weet bijna zeker dat de keuze voor de letter 'K' willekeurig is geweest. Ik ga het antwoord verder niet aanvechten ofzo, maar ik meen op de DVD 'Ten' van K's Choice te hebben gezien dat Sarah dit vertelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef peaceman het volgende:
Dit.....
[..]
samengevoegt met dit.....
[..]
is het volledige antwoord wat ik wilde horen, derhalve NoSigar +1
Het volgende staat op Wikipedia:quote:Op woensdag 13 september 2006 16:25 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik weet bijna zeker dat de keuze voor de letter 'K' willekeurig is geweest. Ik ga het antwoord verder niet aanvechten ofzo, maar ik meen op de DVD 'Ten' van K's Choice te hebben gezien dat Sarah dit vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |