Je weet wat de voorwaarde is?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Sebasser het volgende:
Whoppakee, start die reeks maar weer.
Misschien komen der nu ook wel huwlijken uit dan.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:45 schreef Snakey het volgende:
Ik heb al zolang geen bifireeks meer gezien dat de mijne er van mijn part af mag vallen.![]()
Ik vond laatst wel weer een foto van 'de andere' kant.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Toch blijven ze mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vond laatst wel weer een foto van 'de andere' kant.![]()
[afbeelding]
Hoe oud was je, 12 ?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
2004 toen had ik er nog geen haar op zo te zien.![]()
Haar komt weer inquote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
2004 toen had ik er nog geen haar op zo te zien.![]()
Ik heb op het moment geen camera, of in ieder geval geen snoertje waarmee ik zou kunnen uploaden.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haar komt weer in
2004, er zit zeker geen toen en nu foto in?
Goh, best goeie billenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vond laatst wel weer een foto van 'de andere' kant.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef yvonne het volgende:
Het loopt niet echt meer hè,
Bifi verslagen door BEF, waar nog geen bifi te bekennen is
Bifi's zullen volgen na tetten aldaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef yvonne het volgende:
Je pick up lines zijn iig een stuk slechter dan je billetjesquote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
You wanna chunk of hunk? [afbeelding]
*handen in elkaar vouwt en triomfantelijk boven hoofd heen en weer schudt..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef yvonne het volgende:
Vinger -----> zere plek.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je pick up lines zijn iig een stuk slechter dan je billetjes
Ow sorryquote:
*rondedansje maaktquote:Op woensdag 13 september 2006 15:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*handen in elkaar vouwt en triomfantelijk boven hoofd heen en weer schudt..
Ik meld me aan!quote:
Dan was hij bij voorbaat al verloren.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Ik heb daar een handje van - ik heb ook al een keer ruzie gehad met een date omdat ik zijn schoenmaat vroeg. En daar haad ie een trauma over![]()
Maar daar hadden ze alleen Fantasy-bifi'squote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Posdnous het volgende:
En hoeveel huwelijken zijn er niet bij ingeschoten door het einde van EIL.
is er nooit genueckt op EIL-meets?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze alleen Fantasy-bifi's
bang dat je in beschonken toestand rare dingen gaat doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef cerror het volgende:
Gelukkig bestaat het niet meer.
Mwoachquote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
bang dat je in beschonken toestand rare dingen gaat doen?
Daar heeft nog nooit iemand in de bifireeks last van gehad.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
bang dat je in beschonken toestand rare dingen gaat doen?
Sinds wanneer noiken elfjes en draken?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
is er nooit genueckt op EIL-meets?.
Goedzo, nu de rest nog weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach
cerror, ik heb niet alles bewaard hoor
Moet jij geen virtuele frikandellen in de viruele frituur doen en daarbij een virueel biertje drinken?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*handen in elkaar vouwt en triomfantelijk boven hoofd heen en weer schudt..
We waren allemaal nuchterquote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heeft nog nooit iemand in de bifireeks last van gehad.![]()
Ik was ladder geloof ik.quote:
Welneeeeeeeeeeeeeeequote:
We schoppen hem wel omhoog, op tijdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef remlof het volgende:
Nu ik nuchter ben durf ik hier wel een tvp achter te laten
Over anderhalf uur ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
We schoppen hem wel omhoog, op tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |