abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41769183
.... als 2/3 van de Nederlanders dat goedkeurt. Die vraag werd gesteld net aan mij in een enquete.

WTF????? Hoe vkun je die vraag verzinnen????? Zie je het voor je dat Nederlanders opeens:
- niet meer mogen neuken zonder voorbehoudsmiddel
- je je vrouw een absoluut NIET-geile jurk moet laten aantrekken en een nog minder geil hoofddoekkie
- Amerika ook bommen op onze kop gaat smijten. Die eer laat ik wel over aan ome Osama.

Aan de andere kant vind ik het wel een gevarlijke vraag, aangezien zo langzamerhand 2/3 van de Nederlanders islamiet is. En als dat nog niet zo is, dan is dat binnenkort wel zo. Nederlanders mogen immers met voorbehoudsmiddelen neuken en islamieten niet

[ Bericht 1% gewijzigd door fponderdelinden op 13-09-2006 14:16:18 ]
pi_41769200
Nee nooit mag die wetgeving worden ingevoerd, de sharia is onmenselijk.
pi_41769239
Ik sterf nog liever!
pi_41769243
Democratie :
gebaseerd op meerderheid
als meerderheid voor sharia is dan ja invoeren

ik pak dan iig de eerste trein naar belgie en kom niet meer terug.
pi_41769244
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef fponderdelinden het volgende:
Aan de andere kant vind ik het wel een gevarlijke vraag, aangezien zo langzamerhand 2/3 van de Nederlanders islamiet is. En als dat nog niet zo is, dan is dat binnenkort wel zo. Nederlanders mogen immers zonder voorbehoudsmiddelen neuken en islamieten niet
Je wordt ook niet gehinderd door enige vorm van intelligentie he?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 september 2006 @ 14:05:45 #6
158109 ikbenhetbeu
www.ikbenhetbeu.nl
pi_41769248
als een meerderheid voor is lijkt mij dat duidelijk. Ja dus. !
www.ikbenhetbeu.nl
www.ikbenhetbeu.nl/inschrijven 1e 100 auteurs in de hall of fame!
pi_41769255
Voor mij hoeft het niet.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:06:23 #8
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41769262
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee nooit mag die wetgeving worden ingevoerd, de sharia is onmenselijk.
Dat is de vraag niet. Het maakt niet uit of het wel of niet menselijk is. Het gaat er om dat er in een democratie men de vrijheid heeft om te kiezen. En dus als de meerderheid voor sharia is dan is dat zo. Ik ben dan wel 1 van de eerste om te vertrekken, maar dat terzijde.

Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen over deze uitspraak. Het is de essentie van democratie! Al wil de meerderheid communisne of een dictator....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 september 2006 @ 14:06:47 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41769274
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef soppig het volgende:
Democratie :
gebaseerd op meerderheid
als meerderheid voor sharia is dan ja invoeren

ik pak dan iig de eerste trein ergens heen buiten nl en kom niet meer terug.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:06:53 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41769279
zolang we in een democratisch land wonen: bij een dergelijke meerderheid ja..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41769318
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:06 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Dat is de vraag niet. Het maakt niet uit of het wel of niet menselijk is. Het gaat er om dat er in een democratie men de vrijheid heeft om te kiezen. En dus als de meerderheid voor sharia is dan is dat zo. Ik ben dan wel 1 van de eerste om te vertrekken, maar dat terzijde.

Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen over deze uitspraak. Het is de essentie van democratie! Al wil de meerderheid communisne of een dictator....
Het hebben van een sharia en demcoratie is een contradictie. Als 2/3 van de nederlanders daadwerkelijk de sharia als wetgeving wil dan is het voor mij afgelopen hier in nederland.
pi_41769352
In principe kan een democratie zichzelf afschaffen.

Ik denk dat dit echter hoogst onwaarschijnlijk is.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:09:36 #13
47047 Herkauwer
pi_41769380
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het hebben van een sharia en demcoratie is een contradictie. Als 2/3 van de nederlanders daadwerkelijk de sharia als wetgeving wil dan is het voor mij afgelopen hier in nederland.
Ja inderdaad en het is nu een democratie om daarvoor te kunnen kiezen.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:09:49 #14
3542 Gia
User under construction
pi_41769392
De vraag is: Als de Sharia democratisch wordt ingevoerd, kan ie dan ook nog ooit democratisch worden afgeschaft? Of hebben we die vrijheid dan niet meer?
  woensdag 13 september 2006 @ 14:10:24 #15
47047 Herkauwer
pi_41769414
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef Gia het volgende:
De vraag is: Als de Sharia democratisch wordt ingevoerd, kan ie dan ook nog ooit democratisch worden afgeschaft? Of hebben we die vrijheid dan niet meer?
Dat lijkt me duidelijk. Die optie zal er dan niet meer zijn.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:10:52 #16
158109 ikbenhetbeu
www.ikbenhetbeu.nl
pi_41769429
Mmmm kan dat echt wel, de democratie democraties afschaffen??/
www.ikbenhetbeu.nl
pi_41769449
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef ikbenhetbeu het volgende:
Mmmm kan dat echt wel, de democratie democraties afschaffen??/
Ja hoor, een democratie kan zichzelf afschaffen, op papier althans...
pi_41769463
Ik ben een Nederlander en toch begrijp ik Nederlanders soms niet.
Iedereen roept om het hardst om ''vrijheid en democratie, want dat is van ons en daar zijn we trots op''. Ik ben ook vóór vrijheid en democratie, maar dan wel voor échte vrijheid en democratie.
In Nederland is het zo, dat je allerlei meningen mag hebben, als ze maar overeenkomen met wat de massa denkt (zo'n 60 % van Nederland). Dus als jij vind dat alle Moslims het land uit moeten is dat prima, want dat is ''normaal'' of in ieder geval ''geaccepteerd'' als mening.
Vind jij echter dat de sharia moet worden ingevoerd, of dat Madonna aan het kruis Godslasterlijk is, dan krijg je je de wind van voren. Want dat is puriteins, conservatief en neigt naar ''extremisme'' en is dus afkeurenswaardig.
Terwijl artikel 1 van de grondwet toch echt garant staat voor vrijheid van meningsuiting, en dan zou je dat toch moeten kunnen vinden. Op papier wel ja, maar in de praktijk niet.
Ik ben vóór invoering van de sharia, het communisme of wát dan ook in Nederland, als dat democratisch gekozen is. Dus als de meerderheid het wil.
Want het principe van vrijheid is tenslotte dat een volk kan kiezen wat het wil, wie het wil, en waar het wil.
Dáár staat democratie toch voor? Oók als het de Shari'ah betreft. Vind ik.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 13 september 2006 @ 14:12:25 #19
47047 Herkauwer
pi_41769486
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja hoor, een democratie kan zichzelf afschaffen, op papier althans...
Inderdaad.

Gewoon stemmen, "wij willen Balkenende als alleenheerser met absolute macht"

Als er genoeg voor zijn en de kamers werken mee dan ben je er zo? Lijkt mij/
pi_41769547
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:11 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ben een Nederlander en toch begrijp ik Nederlanders soms niet.
Iedereen roept om het hardst om ''vrijheid en democratie, want dat is van ons en daar zijn we trots op''. Ik ben ook vóór vrijheid en democratie, maar dan wel voor échte vrijheid en democratie.
In Nederland is het zo, dat je allerlei meningen mag hebben, als ze maar overeenkomen met wat de massa denkt (zo'n 60 % van Nederland). Dus als jij vind dat alle Moslims het land uit moeten is dat prima, want dat is ''normaal'' of in ieder geval ''geaccepteerd'' als mening.
Vind jij echter dat de sharia moet worden ingevoerd, of dat Madonna aan het kruis Godslasterlijk is, dan krijg je je de wind van voren. Want dat is puriteins, conservatief en neigt naar ''extremisme'' en is dus afkeurenswaardig.
Terwijl artikel 1 van de grondwet toch echt garant staat voor vrijheid van meningsuiting, en dan zou je dat toch moeten kunnen vinden. Op papier wel ja, maar in de praktijk niet.
Ik ben vóór invoering van de sharia, het communisme of wát dan ook in Nederland, als dat democratisch gekozen is. Dus als de meerderheid het wil.
Want het principe van vrijheid is tenslotte dat een volk kan kiezen wat het wil, wie het wil, en waar het wil.
Dáár staat democratie toch voor? Oók als het de Shari'ah betreft. Vind ik.
Vrijheid is relatief.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:14:04 #21
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41769550
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef fponderdelinden het volgende:
Zie je het voor je dat Nederlanders opeens:
- niet meer mogen neuken zonder voorbehoudsmiddel
Dude koop een IQ
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41769571
als de sharia hier ingevoerd word omdat de meeste mensen het willen, pak ik het eerste vliegtuig hier vandaan..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_41769712
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dude koop een IQ
  woensdag 13 september 2006 @ 14:19:39 #24
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_41769740
Tuurlijk! Moslims zijn gaaf!

Nee, van mij hoeft het niet. Mocht het wel gebeuren dan ben ik hier weg.
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 13 september 2006 @ 14:20:03 #25
158109 ikbenhetbeu
www.ikbenhetbeu.nl
pi_41769758
Toch snappen veel Nederalnders het princiepe van onze democratsie niet. Het gaat er niet om hoeveel nederlanders het ergens mee eens zijn of niet.

iedereen mag kiezen wie het voor het zeggen hebben, dat heet verkiezingen. Dat zou dus een afspiegeling van de bevolking moeten zijn. Die personen hebben het voor het zeggen, of de rest van nl er nu anders over denkt of niet, dat doet niet ter zaken.

Het overgrote deel van de nederlanders is niet eens voldoende geinformeerd (of zelfs slim genoeg) om een goede beslissing te nemen. Daarom laten we het aan de gekozen minderheid over, om voor de meerderheid te beslissen.
www.ikbenhetbeu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')