Juist wel ze verteld net dat alles goed zit thuis tochquote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef itsme het volgende:
Nou die post van thuis was blijkbaar gisteren helemaal niet leuk, maar vandaag is alles weer koek en ei.
Vannacht om 05.00 had ze die brief van haar man gekregen.
Hilde neemt zo een pijnstillertje en is weg.
Een vrije vertaling is : 'Met stomheid geslagen of stomverbaasd'quote:
Dat was ook de 1e vraag die in mij opkwam toen ik haar over de prikpil hoordequote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Prikpil... W A A R O M ? !
om niet ongesteld te worden?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Prikpil... W A A R O M ? !
quote:
same here.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap het nog steeds niet allemaal ik hoop op een goed verslag op bigbrother weblog
Ja ik wist even niet wat me overkwamquote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef LeonII het volgende:
Cos #349 ?
Een prikje? Een lobotomie!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij heeft Tijn ook een prikje gehad
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij isquote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
Grote commotie dinsdagavond. Monique kreeg een bericht van haar boze man Rob de Roo. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met Tijn. Volgens bronnen van de Telegraaf kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer. Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken. De blondine, moeder van Mike (14) en Renée (12), krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Sabrina zelf gelooft dat Rob zoiets nooit zou doen, en dat hij absoluut niet jaloers zou zijn. "Ik heb altijd veel jonge vriendjes, we zijn al 20 jaar samen, dus dat zou Rob nooit doen. Ik kreeg bijna een hartverzakking", zegt ze. Later dringt de de werkelijkheid door en lijkt ze te twijfelen over een vertrek.
http://www.mediawatchers.nl/
Voor zover de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
Grote commotie dinsdagavond. Monique kreeg een bericht van haar boze man Rob de Roo. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met Tijn. Volgens bronnen van de Telegraaf kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer. Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken. De blondine, moeder van Mike (14) en Renée (12), krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Sabrina zelf gelooft dat Rob zoiets nooit zou doen, en dat hij absoluut niet jaloers zou zijn. "Ik heb altijd veel jonge vriendjes, we zijn al 20 jaar samen, dus dat zou Rob nooit doen. Ik kreeg bijna een hartverzakking", zegt ze. Later dringt de de werkelijkheid door en lijkt ze te twijfelen over een vertrek.
En jij weet dus precies hoe alles in elkaar steekt?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ik vind het toch niet normaal dat media als de telegraaf en mediawatchers dingen helemaal uit zn verband rukken
Had BB maar duidelijk moeten zijn. Want het is toch ook supervaag allemaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ik vind het toch niet normaal dat media als de telegraaf en mediawatchers dingen helemaal uit zn verband rukken
Ja. Maar als je hoort wat ze in het huis zeggen klopt dat bericht dus niet. Dan is Rob niet naar de studio gegaan maar is iemand van BB heen en weer gereden met brieven. Daarbij waren die brieven positief dus dat bericht is alleen maar stemmingmakerij. Kijkers trekken hequote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij is
dat zeg ik niet maar een blinde kan zien dat het niet zo zit als ze zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij weet dus precies hoe alles in elkaar steekt?
Ach dit heeft BB zelf in de hand gehad, als ze niet alles zo hadden proberen te verdoezelen, hadden de kijkers ook niet zo hoeven speculeren over wat er aan de hand zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Nou, als ik Mo daarnet hoorde is alles helemaal prima in orde thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij is
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach dit heeft BB zelf in de hand gehad, als ze niet alles zo hadden proberen te verdoezelen, hadden de kijkers ook niet zo hoeven speculeren over wat er aan de hand zou kunnen zijn.
BB6
Dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar een blinde kan zien dat het niet zo zit als ze zeggen
Erg hé...zo gaat dat nou in deze wereld...alles er voor over hebben om maar onzin te verkopenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
en dat er nog mensen zijn die het allemaal klakkeloos aannemen
Tis ook zo'n betrouwbaar bericht, he, als het over Sabrina gaatquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Ik vind het vrij geloofwaardig.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ze zouden ze een uurtje een pc moeten geven met internet, zodat ze hier eens rond konden kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Vanavond komt er een tv het BBhuis in. Kunnen ze lekker het nieuws volgen en zelf de uitzending kijken. Ook krijgen ze een telefoon om elke dag een kwartier te bellen met het thuisfront.![]()
BB6 Harder dan ooit.![]()
rik eet niet, hij vreetquote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
...gadverdamme rik ik zit te eten ....die gozer moet echt een keer naar de dokter toe...EN ga gewoon zitten
?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
Graag.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kan rik uit het huis verwijderd worden?
nou nog een brief voor e10, van zn nazivrienden en dan is iedereen weer blijquote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef n1ek het volgende:
E10 ligt nog te maffen
Ja Ja....De Hardste BB Ooiiiiiiiitquote:Op woensdag 13 september 2006 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Belachelijk dat contact met het thuisfront. Contact is contact en wil je dat hebben dan stap je maar uit dat oersaaie huis.
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:12 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ja Ja....De Hardste BB Ooiiiiiiiit![]()
![]()
![]()
...wel opletten schat....ik zit te eten....maar meneer heeft ( had) het weer over die vieze gore jeuk van hem...bahquote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
rik eet niet, hij vreet![]()
Nah, dat schermpje waarop de klok stond van de opdracht weghalen waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 14:12 schreef itsme het volgende:
volgens mij moeten ze de telefoon weer repareren of zo.![]()
eet smakelijk lieverd, maar Rik heeft meestal de vervelende neiging om ook nog te gaan praten als ie een hap heeft genomen, zie je alles door die mond waar lullen in gezeten hebben nog ff langskomenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wel opletten schat....ik zit te eten....maar meneer heeft ( had) het weer over die vieze gore jeuk van hem...bah
Of op 1 uur zettenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nah, dat schermpje waarop de klok stond van de opdracht weghalen waarschijnlijk
Gisteren toch ?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze al genomineerd?
Maandagavond al, weten alleen nog steeds geen uitslag.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze al genomineerd?
Vrees van niet, tis immers de hardste BB ever (Ivoor de kijkers dan...)quote:Op woensdag 13 september 2006 14:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of op 1 uur zetten![]()
Nah, zal wel niet heh![]()
Uitslag vanavond in de uitzendingquote:Op woensdag 13 september 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... daarom vraag ik het. Heb gister niks gevolgd
dat zeiden ze gisteren ookquote:
hmmm dan lees ik het op fok wel.... ik kan nooit kijken om 19:00 uur..... dan ben ik in de sportschoolquote:
Gatver Morwen, zelfs jij kan te ver gaanquote:
Want ?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:20 schreef Snoet123 het volgende:
Semih voelt zich op dit moment ff niet zo "happy" in het huis......
Kan hem wel begrijpen
Er IS iets met haar, ben er nog niet achter wat, maar ze is vreemd. Te aardig, te slijmerig, te meelevend......quote:
Tijn wil serieus praten met Mo begint zij over der wallenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:23 schreef LeonII het volgende:
Monique tegen Tijn, misschien moeten we niet in elkaars bakkie slapen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:23 schreef LeonII het volgende:
quote:
Om met zijn borsthaar te pronken?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:26 schreef avonne het volgende:
Etienne heeft zijn shirt uitgedaan.
Waarom?
om de ranzigheid van rik te overtreffenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:26 schreef avonne het volgende:
Etienne heeft zijn shirt uitgedaan.
Waarom?
Dat sowieso. Ze is het ook altijd met iedereen eens "Inderdaad, inderdaad"quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er IS iets met haar, ben er nog niet achter wat, maar ze is vreemd. Te aardig, te slijmerig, te meelevend......
Daar heb je 't gedonder al!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:23 schreef LeonII het volgende:
Mee eens. Ik heb haar het nog nooit met iemand Oneens zien zijn. Het is altijd hjaa, inderrrrdaad, hjaaa.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er IS iets met haar, ben er nog niet achter wat, maar ze is vreemd. Te aardig, te slijmerig, te meelevend......
is er dan ook echt niemand in het huis die iets zegt over zijn onsmakelijke gedrag.....gewoon te goor voor woorden....ga gewoon zitten man.....ge naar de dokter ( straks hebben we allemaal jeuk van jou)...eet met je mond dicht...gapen okee, maar doe je hand ervoor...niet praten met je mond vol...en als je shirts koppt "mag" het een maatje groter!!!....en nogmaals ga gewoon zitten EN trek kleren aaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:25 schreef patrick37 het volgende:
Vind die Rik maar een freakerd,wat een engerd!
Dat verwijfde gedrag,zijn uiterlijk,brrrrrrrrrr
Dat heeft ze echt wel door, maar ze doet net alsof ze er niet zijn. Zeker omdat haar kinderen hebben uitgesproken dat Monique gewoon zo is. Nu kan ze niet ineens aan toegeven dat zij Tijn leuker vond/vind dan normaal. (waar ik van overtuigd ben dat het zo was.)quote:Op woensdag 13 september 2006 14:25 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Tijn wil serieus praten met Mo begint zij over der wallen![]()
Ze heeft echt Niet in de gaten wat de gevoelens van een ander inhouden
ja nu ik er over nadenk klopt dat wel; heb haar nog nooit boos of emotioneel gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef Lyza het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb haar het nog nooit met iemand Oneens zien zijn. Het is altijd hjaa, inderrrrdaad, hjaaa.
Ze probeert té hard met iedereen vriendjes te zijn. Dat kan niet in zo'n huis, uiteindelijk wordt je daarop afgerekend.
misschien is ie gewoon terminaal, de eerste dooie in het BB huisquote:Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is er dan ook echt niemand in het huis die iets zegt over zijn onsmakelijke gedrag.....gewoon te goor voor woorden....ga gewoon zitten man.....ge naar de dokter ( straks hebben we allemaal jeuk van jou)...eet met je mond dicht...gapen okee, maar doe je hand ervoor...niet praten met je mond vol...en als je shirts koppt "mag" het een maatje groter!!!....en nogmaals ga gewoon zitten EN trek kleren aaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn.
emotioneel toen de nominatie werd ingetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja nu ik er over nadenk klopt dat wel; heb haar nog nooit boos of emotioneel gezien
Hij gaat douchen, bel de krantquote:Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is er dan ook echt niemand in het huis die iets zegt over zijn onsmakelijke gedrag.....gewoon te goor voor woorden....ga gewoon zitten man.....ge naar de dokter ( straks hebben we allemaal jeuk van jou)...eet met je mond dicht...gapen okee, maar doe je hand ervoor...niet praten met je mond vol...en als je shirts koppt "mag" het een maatje groter!!!....en nogmaals ga gewoon zitten EN trek kleren aaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn.
hij is geen goeie kapper, hij is alleen op dit moment voor al die figuren de enige kapper, dus dan lijkt het snel wat meerquote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij gaat douchen, bel de krantOnbegrijpelijk dat hij een kapper is en een goeie ook nog
![]()
hoe goed hij ook is (zou zijn!)..aan mijn haar mag hij NIET komen!!!...ik krijg de rillingen al als ik eraan denk...quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij gaat douchen, bel de krantOnbegrijpelijk dat hij een kapper is en een goeie ook nog
![]()
Dat weet niemand. Zelfs Egbert niet volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe zit dat nou met die sleutel van Egbert dan?
Zal vast, maar van mijn haar blijft ie toch af. Bahquote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Mwah, eerder gaf hij aan 64 euro te vragen voor een kapbeurt. Vind ik rijkelijk veel als ie niet goed zou zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is geen goeie kapper, hij is alleen op dit moment voor al die figuren de enige kapper, dus dan lijkt het snel wat meer
Rik: he Jeroen ben je nou homo of niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef Morwen het volgende:
Gaat jeroen nou met Rik douchen? Die gast is echt een kasthomo, eerst Marcel en nu jeroen weer.............
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Monique zelf zo veel twijfelde en BB gevraagd heeft om berichten van haar gezin?
Dat ze eruit zou gaan, als ze geen positieve berichten zou krijgen?
Ik zit nu ook met verbazing te luisteren, zo komt het bij mij nu ook over.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Monique zelf zo veel twijfelde en BB gevraagd heeft om berichten van haar gezin?
Whehehehehequote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Rik: he Jeroen ben je nou homo of niet?
Jeroen: Ja, doe maar
Rik: dus ik ken m dr wel ff insteken?
Jeroen: waar is marcel eigenlijk![]()
Dat heb ik niet gehoord hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef avonne het volgende:
ik oefen nog, maar mbt die jeroen is dit zo makkelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
WheheheheheDacht even een moment dat je het van de streams af haalde
![]()
Dan snap ik de reactie van BB wel. Monique had ze in principe schaakmat, gingen ze niet akkoord dan ging ze samen met Sabrina naar huis.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook met verbazing te luisteren, zo komt het bij mij nu ook over.
Dat het allemaal aan "het rollen" is gegaan door haar eigen onzekerheid.....![]()
Dan maar een verhaaltje verzinnen over een compleet doorgedraaide jaloerse husband?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan snap ik de reactie van BB wel. Monique had ze in principe schaakmat, gingen ze niet akkoord dan ging ze samen met Sabrina naar huis.
Wat moet je als BB dan, als die dames gaan heb je geen programma meer.![]()
Voor Blond&Blond hoeven ze minder te wijzigen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien kunnen ze de naam van de show wel veranderen naar:
Monique&Sabrina2006
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien kunnen ze de naam van de show wel veranderen naar:
Monique&Sabrina2006
Dan weet ik nu ook wie er gaat winnen dit jaar....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:45 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dan maar een verhaaltje verzinnen over een compleet doorgedraaide jaloerse husband?
Als dekmantel gebruikt om Monique te kunnen voorzien van lieve berichtjes van thuis?......![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Voor Blond&Blond hoeven ze minder te wijzigen.
Hij heeft bb gered.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Hahaha!!
Rob is een held, leuke vent, een bikkel.
![]()
![]()
![]()
Ja ongelooflijk, ineens is het de beste man oooooooooit.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Snoet123 het volgende:
Opvallend dat Mo nu ineens veel meer over haar Rob praat.......
Krijg het gevoel alsof ze zichzelf op deze manier steeds probeert "goed" te praten
ik vind dat ze hem met rust moeten laten, op fok is nou ook al een fakers item met rob in de hoofdrol, dat gaat mij dus net te ver, hij heb zich namelijk niet voor BB opgegeven, maar ja het blijft fok hequote:
Hij gaat toch vrijwillig in de live uitzending zitten. Dan kan je dat verwachten, zeker als je vrouw zich op een bepaalde manier opstelt in een tv programma.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dat ze hem met rust moeten laten, op fok is nou ook al een fakers item met rob in de hoofdrol, dat gaat mij dus net te ver, hij heb zich namelijk niet voor BB opgegeven, maar ja het blijft fok he
Idd ja, versta er geen drol vanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:04 schreef BeeDee het volgende:
Die E10 is niet te verstaan...dat binnensmondse gelul !
Ik vind dat topic ook te ver gaan hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dat ze hem met rust moeten laten, op fok is nou ook al een fakers item met rob in de hoofdrol, dat gaat mij dus net te ver, hij heb zich namelijk niet voor BB opgegeven, maar ja het blijft fok he
ja netzo als haar maquote:Op woensdag 13 september 2006 15:12 schreef riri het volgende:
als milica geen aandacht krijgt wordt ze er niet prettiger op...dan zit ze er voortdurend met zo'n ontevreden hoofd bij
Die indruk krijg ik ook, Mo heeft eerder deze week haar eigen onzekerheid aangegeven bij verschillende personen ( oa.bij Sabrina en Tijn) hoe het allemaal over zou komen bij haar man en kinderen, de manier hoe zij met Tijn om gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het meer in scene gezet is allemaal om moon haar gevoelens te bevestigen.(ze voelde zich wat onzeker)
dat zie je weer heel goed......jammergenoegquote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef puntoortje het volgende:
ligt e10 nou weer bij de zusjes of zie ik dat niet goed
Een dikke tien voor Monique, haar populairiteit steigt hier enorm door,quote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook, Mo heeft eerder deze week haar eigen onzekerheid aangegeven bij verschillende personen ( oa.bij Sabrina en Tijn) hoe het allemaal over zou komen bij haar man en kinderen, de manier hoe zij met Tijn om gaat.
Vaak zag je haar de laatste dagen ook stil teruggetrokken in een hoekje zitten, verzonken in gedachten.
Verder komen de feiten die BB de afgelopen nacht/ochtend de media ingestrooid heeft,niet echt overeen met de dingen die Monique zegt.
Zij spreekt juist van geruststellende woorden van het thuisfront.
Niet echt woorden die je zou verwachten van een partner die zijn vrouw zou "komen opeisen".....
Ik denk eerder dat Monique BB voor het blok gezet heeft....
Nu heeft zij middels de ruggesteuntjes van man en kinderen weer wat zekerheid /vertrouwen gekregen en ervoor gekozen nu te blijven
nou dan kruip ik weer ff snel naast tijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat zie je weer heel goed......jammergenoeg![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dan kruip ik weer ff snel naast tijn...![]()
![]()
....shit hij loopt net weg..
![]()
die hebben ze vannacht in de vrieskist gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef Vompie het volgende:
Waar is Hilde? Heb haar vandaag nog niet veel gezien.
dr is altijd hoopquote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die hebben ze vannacht in de vrieskist gedaan
Ik denk dat hij de sleutel terug gekregen heeft (of gewoon nog krijgt)quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef BlackSunday het volgende:
En hoe loopt het nu af met egbert en zn geheime missie?
Tijn ligt klaar voor iets wat nooit gebeuren gaatquote:
...veel plezie...hihquote:Op woensdag 13 september 2006 15:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik kruip ff bij Milica denk ik
![]()
, dr moeder ligt toch in de vriezer
![]()
spruitjes???quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...veel plezie...hih
spruitjes....die dingen heb ik nou eigenlijk nog nooit op...
zoek de erectie, ja ik zie m ook niet hoorquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Snoet123 het volgende:
Het is gister avond nogal "heftig" geweest zo te horen qua emoties.
Rik, Tijn,Micheline,Monique allemaal aan het huilen geweest
Dat hebben wij dus allemaal gemist he![]()
![]()
Misschien pikken we nog wat mee in de reguliere uitzending morgenavond maar ik vind het ook erg jammer, mijn interesse is ook behoorlijk gedaald in BB, ik zal zeker nog de TV uitzendingen volgen maar de streams staan hier op een laag en iets bekoeld pitjequote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Snoet123 het volgende:
Het is gister avond nogal "heftig" geweest zo te horen qua emoties.
Rik, Tijn,Micheline,Monique allemaal aan het huilen geweest
Dat hebben wij dus allemaal gemist he![]()
![]()
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:51 schreef itsme het volgende:
vervelend voor je
En is stom en heeft een kutstem.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is onrustig.
[afbeelding]
En gaat de finale halenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef Lyza het volgende:
[..]
En is stom en heeft een kutstem.
![]()
edit; vind ik
....maar ze heeft wel dikke tieten...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef Lyza het volgende:
[..]
En is stom en heeft een kutstem.
![]()
edit; vind ik
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....maar ze heeft wel dikke tieten...![]()
![]()
vind ik
In dit geval kun je die 'vind ik' wel weglatenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
vind ik
Dat is nou net juist iets wat je niet kunt "vinden" maar is meer een feit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
vind ik
stemmen is pas maandag vanaf 1930quote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef Snoet123 het volgende:
Ik vraag me af waarom BB de nominaties pas vanavond bekend maakt.
Ze missen nu wel een hele dag waarop mensen hun stem kunnen uitbrengen (toch minder geld in het "laatje")
dus gaat er dan pas de week er op iemand uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
stemmen is pas maandag vanaf 1930
heeft hij nu silliconen ingezet dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat is nou net juist iets wat je niet kunt "vinden" maar is meer een feit.
True dus. Maar dat boeit mij weer niet
huh?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef neferhone het volgende:
[..]
heeft hij nu silliconen ingezet dan?![]()
1930 gaan de lijnen open, in de liveuitzending rond een uur of 2100 gaan ze alweer dicht, daarna direct exitquote:Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef itsme het volgende:
[..]
dus gaat er dan pas de week er op iemand uit?
ga maar boodschappen doen, de streams doen het weer dus het is weer saai.
Nee, je hebt maar een uur om te stemmen !quote:Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef itsme het volgende:
[..]
dus gaat er dan pas de week er op iemand uit?
ga maar boodschappen doen, de streams doen het weer dus het is weer saai.
Wel logisch denk ik. Daarbij gaven ze elkaar net nog een knuffel en lagen ze in de tuin naast elkaar. Dus valt nog wel mee vind ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef natronic het volgende:
niemand opgevallen dat E10 weinig in de buurt van Sabrina is? hoe zal dat komen.....
mja, beetje sensatie zaaien denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
Maar als het nou allemaal Monique haar onzekerheid is geweest, waarom staat dan het volgende op de Talpa-site ? :
Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen." Maar Monique verwacht dat alles wel goed komt. Maar: "Als het zo had moeten zijn, dan had het zo moeten zijn."
dit staat er idd, maar nog ver voor dat ze alle brieven kreeg waardoor ze wist dat het goed zat volgens haarquote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
Maar als het nou allemaal Monique haar onzekerheid is geweest, waarom staat dan het volgende op de Talpa-site ? :
Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen." Maar Monique verwacht dat alles wel goed komt. Maar: "Als het zo had moeten zijn, dan had het zo moeten zijn."
Dus rectificeren hoeft niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
dit staat er idd, maar nog ver voor dat ze alle brieven kreeg waardoor ze wist dat het goed zat volgens haar
Ik denk dat er veel meer aan de hand was dan ze achteraf zullen zeggen. Natuurlijk is het zo dat die man opeens Monique uit het huis wilde hebben. Maar om de eneof andere reden (misschien door de briefwisseling - het schijnen er meerdere te zijn geweest) is hij weer wat rustig geworden.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
Klopt, maar iets suggereren over iemand die geeneens in het huis zit gaat volgens mij zelfs Talpa te ver...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Addi het volgende:
Talpa vertelt wel vaker niet de waarheid.
Is die vrieskist groot genoeg dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die hebben ze vannacht in de vrieskist gedaan
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
De nominaties volgen er staan er twee genomineerd
Ik vermoed toch Micheline weer, en Hilde daarbij?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef mazaru het volgende:
Wie staan er genomineerd?
Hilde en Hildequote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef mazaru het volgende:
Nog 2 1/2 uurtjes geduld.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef mazaru het volgende:
Een man en een vrouw !quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef mazaru het volgende:
dat staat op het scherm, alleen wie dus nog nietquote:
Ik gok op Hilde en Moniquequote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik vermoed toch Micheline weer, en Hilde daarbij?
Hilde en Eggie denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |