Juist wel ze verteld net dat alles goed zit thuis tochquote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef itsme het volgende:
Nou die post van thuis was blijkbaar gisteren helemaal niet leuk, maar vandaag is alles weer koek en ei.
Vannacht om 05.00 had ze die brief van haar man gekregen.
Hilde neemt zo een pijnstillertje en is weg.
Een vrije vertaling is : 'Met stomheid geslagen of stomverbaasd'quote:
Dat was ook de 1e vraag die in mij opkwam toen ik haar over de prikpil hoordequote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Prikpil... W A A R O M ? !
om niet ongesteld te worden?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Prikpil... W A A R O M ? !
quote:
same here.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap het nog steeds niet allemaal ik hoop op een goed verslag op bigbrother weblog
Ja ik wist even niet wat me overkwamquote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef LeonII het volgende:
Cos #349 ?
Een prikje? Een lobotomie!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij heeft Tijn ook een prikje gehad
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij isquote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
Grote commotie dinsdagavond. Monique kreeg een bericht van haar boze man Rob de Roo. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met Tijn. Volgens bronnen van de Telegraaf kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer. Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken. De blondine, moeder van Mike (14) en Renée (12), krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Sabrina zelf gelooft dat Rob zoiets nooit zou doen, en dat hij absoluut niet jaloers zou zijn. "Ik heb altijd veel jonge vriendjes, we zijn al 20 jaar samen, dus dat zou Rob nooit doen. Ik kreeg bijna een hartverzakking", zegt ze. Later dringt de de werkelijkheid door en lijkt ze te twijfelen over een vertrek.
http://www.mediawatchers.nl/
Voor zover de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
Grote commotie dinsdagavond. Monique kreeg een bericht van haar boze man Rob de Roo. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met Tijn. Volgens bronnen van de Telegraaf kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer. Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken. De blondine, moeder van Mike (14) en Renée (12), krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Sabrina zelf gelooft dat Rob zoiets nooit zou doen, en dat hij absoluut niet jaloers zou zijn. "Ik heb altijd veel jonge vriendjes, we zijn al 20 jaar samen, dus dat zou Rob nooit doen. Ik kreeg bijna een hartverzakking", zegt ze. Later dringt de de werkelijkheid door en lijkt ze te twijfelen over een vertrek.
http://www.mediawatchers.nl/
En jij weet dus precies hoe alles in elkaar steekt?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ik vind het toch niet normaal dat media als de telegraaf en mediawatchers dingen helemaal uit zn verband rukken
Had BB maar duidelijk moeten zijn. Want het is toch ook supervaag allemaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ik vind het toch niet normaal dat media als de telegraaf en mediawatchers dingen helemaal uit zn verband rukken
Ja. Maar als je hoort wat ze in het huis zeggen klopt dat bericht dus niet. Dan is Rob niet naar de studio gegaan maar is iemand van BB heen en weer gereden met brieven. Daarbij waren die brieven positief dus dat bericht is alleen maar stemmingmakerij. Kijkers trekken hequote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij is
dat zeg ik niet maar een blinde kan zien dat het niet zo zit als ze zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij weet dus precies hoe alles in elkaar steekt?
Ach dit heeft BB zelf in de hand gehad, als ze niet alles zo hadden proberen te verdoezelen, hadden de kijkers ook niet zo hoeven speculeren over wat er aan de hand zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Nou, als ik Mo daarnet hoorde is alles helemaal prima in orde thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik dit zo lees dan denk ik dat het huwelijk bij deze voorbij is
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach dit heeft BB zelf in de hand gehad, als ze niet alles zo hadden proberen te verdoezelen, hadden de kijkers ook niet zo hoeven speculeren over wat er aan de hand zou kunnen zijn.
BB6
Dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar een blinde kan zien dat het niet zo zit als ze zeggen
Erg hé...zo gaat dat nou in deze wereld...alles er voor over hebben om maar onzin te verkopenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
en dat er nog mensen zijn die het allemaal klakkeloos aannemen
Tis ook zo'n betrouwbaar bericht, he, als het over Sabrina gaatquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Ik vind het vrij geloofwaardig.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
ze zouden ze een uurtje een pc moeten geven met internet, zodat ze hier eens rond konden kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Vanavond komt er een tv het BBhuis in. Kunnen ze lekker het nieuws volgen en zelf de uitzending kijken. Ook krijgen ze een telefoon om elke dag een kwartier te bellen met het thuisfront.![]()
BB6 Harder dan ooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |