quote:14/9/2006 - Portugese clubs niet geschorst, Ajax blijft in UEFA Cup
(Gepost door RvN)
Ajax zal dit seizoen definitief in de UEFA Cup uitkomen. Vandaag maakte de FIFA bekend dat het de maatregel om het Portugese voetbal uitsluiten van internationaal voetbal heeft ingetrokken.
Ajax Netwerk
Omdat de rechter in Portugal zijn uitspraak heeft opgeschort heeft de FIFA besloten momenteel geen reden te zien om Portugal te straffen. Voetbalclubs mogen van de Fifa niet naar de burgerrechter stappen om uitspraken van bonden aan te vechten.
quote:14/9/2006 - Fontein wil naar begroting van 95 miljoen
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad laat Fontein weten dat hij met Ajax binnen vijf jaar een begroting van 90 tot 95 miljoen euro wil krijgen. "Nu is dat zo’n 65 miljoen euro. Die stijging is fors, maar het kán." Ter vergelijking PSV en Feyenoord werken met begrotingen van respectievelijk 55 en 45 miljoen euro en hebben alle moeite om rond te komen. "Wij zijn één van de gezondste clubs van Europa. Dat is een stevige basis waar je op kunt doorbouwen."
Ajax Netwerk
Hij vindt dat hij daarop afgerekend mag worden. "Ik vind dat je een directie mag aanspreken. Als wij onze doelen niet halen, dan heb ík iets niet goed gedaan. Dan heb ik een onvoldoende op mijn rapport. Daar mag je me op afrekenen. Een bal op de paal mag geen invloed hebben op de grote lijn. In het bedrijfsleven heb je óók te maken met tegenvallers. Inflatie, of stijgende olieprijzen."
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef DeTolk het volgende:
Was al bekend Black Death
Het was weer niet best vanavond
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Alles beter dan Emanuelson op het moment.
Aldus de UEFAquote:After losing out to Danish side FC København in UEFA Champions League qualifying, the Amsterdam giants were determined to avoid another slip-up in this UEFA Cup first-round tie and produced an exemplary display of attacking football to ensure they will start the return leg at the Amsterdam ArenA in a fortnight's time with five away goals to their nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |