18:15 uur RTL 7quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef Italo het volgende:
Lekker lui als ik ben, hoe laat speelt AJAX en op welke zender wordt het uitgezonden?![]()
Ow das nog beter, dan kan ik tenminste erop vertrouwen dat het OV volgens plan een kwartier vertraging heeftquote:
Nu al? Wel de vermoedelijke.quote:
Daar staat me toch een elftalquote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu al? Wel de vermoedelijke.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson,
Gabri, Roger, Sneijder (Maduro),
Rosales, Huntelaar en Babel.
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
Nou, Urby en misschien Maduro.... Niet een erg vrolijk perspectief
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.
Ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef zjroentje het volgende:
Zie momenteel liever Ogararu op rechtsback...
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.
Heb het momenteel even helemaal gehad met die lakse pauper....
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.
Heb het momenteel even helemaal gehad met die lakse pauper....
Onmogelijk, dan gaan Milan, Juve en weet ik veel hoeveel clubs nog meer allemaal naar de rechter.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...
vertel ?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat heb je nou op je lever Jorien?![]()
Hij quote wel vaker negatieve dingen die hier gepost worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat heb je nou op je lever Jorien?![]()
tenenkrommende afkortingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.
Ik zie overigens ook liever Ogararu op rechts ipv Heitinga.
Steek
Oga - Stam - Vermeal - Emanuel
Gabri - Roger - Sneijd
Rosa - Hunt - Babel
Een week geleden vlak voor zijn eerste training bij Feyenoord werd hij voglens mij in het Nederlands geinterviewd en probeerde hij deels in het Nederlands te antwoorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Nou maar hopen dat we geen valse Start hebben vanavond![]()
![]()
![]()
Zet hem op AJAX!![]()
Ik ga morgen Harry interviewen trouwens, weet iemand trouwens of hij wel Nederlands verstaat? (goede voorbereiding, I know)
De Kuipquote:
Dacht ik ook al. Hij kan sowieso redelijk Duits (ik niet), dus dan zal hij Nederlands ook wel aardig verstaan denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Een week geleden vlak voor zijn eerste training bij Feyenoord werd hij voglens mij in het Nederlands geinterviewd en probeerde hij deels in het Nederlands te antwoorden.
Dus ik zou zeggen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |