Noemen ze dit nou waken voor onderschatting of was het toch Amsterdamse blufquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
IK Start daar wint het tweede elftal van onze A1 nog van, ik maak me geen zorgen
En terecht wij zijn Ajaxquote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Noemen ze dit nou waken voor onderschatting of was het toch Amsterdamse bluf?
De bluf is in Amsterdam uitgevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef devv05 het volgende:
Het is Amsterdamse arrogantie en Haagse bluf.
Waar las ik daar laatst ookalweer een stukje over? ohja ik weet alweer, in de Dappre Strijders van zondag
Zo slecht waren ze nog niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Jasza het volgende:
Kopenhagen speelt Benfica helemaal weg, 8 tegen 0 schoten
Heel Celtic speelt ondermaats. 2 kansen en 2 goals. Gelukkiger kan niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Als ik die Gravesen zo zie spelen bij Celtic ben ik niet erg onder de indruk. Hij lijkt een beetje een laag tempo te hebben. Paar mislukte passes al gezien.
Het is geen Gabri![]()
Jawel hoor, hoe United speelt. 2 kansen, 3 goalsquote:Op woensdag 13 september 2006 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel Celtic speelt ondermaats. 2 kansen en 2 goals. Gelukkiger kan niet.
Wel een leuke wedstrijd BTW, leuker als die zaadwedstrijd van gisterenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef koningdavid het volgende:
Wat zei ik je?
Fout Gravesen: 3-2 Man Utd.
Maar United is wel steeds aan de bal, veel opbouwend. Celtic wacht het maar af.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe United speelt. 2 kansen, 3 goals
Zolang we geen spelers hier vandaan halen maar al die mensen voor een paar tientjes rommel verkopenquote:13/9/2006 - Fontein: 50 tot 75 miljoen Chinezen geinteresseerd in Ajax
(Gepost door RvN)
Zoals onlangs gemeld vertrekt Fontein in oktober opnieuw naar China om de mogelijkheden voor Ajax te onderzoeken. In Voetbal International laat Ajax algemeen directeur Fontein weten dat er in China nu al een 'potentiele fanbase' is van 50 tot 75 miljoen Chinezen die zeer geinteresseerd zijn in Ajax. 'Die populariteit moeten we te gelde zien te maken.'
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef jna het volgende:
Ik zie het al voor me, 50 miljoen Chinezen met een shirtje van Huntelaar
Lekker he?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef devv05 het volgende:
Babel vind ik het alleraardigst doen de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |