Grote fantasie heb je. Hoe weet je zo zeker dat die man daar "heeft staan flippen bij de hekken". Alles wijst er toch op dat dat helemaal niet zo is. Door stemmingmakers als jij komen er van die achterlijke berichten in de krant.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nou denk echt dat er wel gedonder is geweest gisteravond.Anders hadden ze absoluut niet Mo en Sa laten komen.Die gare vent heeft zeker weten wel staan flippen bij de hekken.Wat mij erg bevreemd is hoe vreselijk BB nu in zijn hol loopt te kruipen.Heeft hij iets wat negatief is voor BB??? Chantage?
Al met al mischien wel de redding voor het programma![]()
Het is wel flink opgeklopt om hier nu mee te komen nadat ze zelf die suggstie zo sterk hebben gewekt in de uitzendingquote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt mij steeds meer een ordinaire publiciteitsstunt van BB zelf.
BB moet gewoon een officieel statement naar buiten brengen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil die man van haar wel eens aan het woord zien.
Tijn toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef Ireth het volgende:
Ligt E10 nu trouwens alleen onder in dat stapelbed of heeft ie gezelschap gekregen?
Dat is inderdaad zo krom als een hoepel.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
Ik vind het allemaal heel vaag.
Als Rob zo achter Monique staat, waarom was er dan zo een deining.?
De weekopdracht hebben ze zelfs gestopt, De streams werden uitgezet en het stond zelfs in de krant.
Alleen om een brief waarin Rob zegt dat ze het zo goed doet?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil die man van haar wel eens aan het woord zien.
Het lijkt erop dat BB haar heeft verteld hoe er buiten het huis over gedacht wordt. Om zo wat olie op het vuur te gooien. Ze moeten ook wat na de dramatische kijkcijfers van gisteren.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
De weekopdracht hebben ze zelfs gestopt, De streams werden uitgezet en het stond zelfs in de krant.
Vind je? toen het leuk was deden de streams het niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef StevenZen het volgende:
En in één keer is BB weer leuk!
Die brief is dan waarschijnlijk pas in tweede instantie gemaakt. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
Ja, dus ze gaat weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:48 schreef neferhone het volgende:
is ze nou aan het inpakken?
Dat zat ik me ook al af te vragen?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:48 schreef neferhone het volgende:
is ze nou aan het inpakken?
Het is wel de leukste om naar te kijken de rest is wel erg modaal allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als dat zo is wordt BB nog minder leuk
Precies.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als dat zo is wordt BB nog minder leuk
misschien als Mo besluit te blijven dat ze gewoon verder gaan met we weekopdracht, en dan alleen nog een dag langer?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef BeeDee het volgende:
Wat doet die klok daar nog ? Met volgens mij 2 drukknoppen ervoor ?
Volgens mij hoorde ik Monique net nog zeggen dat ze vanavond met de andere bewoners gaat sporten...quote:
dan zit ze niet lang alleen hoor.... er zijn tig leukere mannen dan die viezevoze robquote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef Marrije het volgende:
Ja natuuuuurlijk gaat ze weg, anders heeft ze geen man meer zodra ze BB uitkomt![]()
Ja echt heel belachelijk en vaag.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef frankium het volgende:
[..]
Precies.
Die weekopdracht was al super soft, hoeft het ook nog niet eens afgemaakt te worden. Het thuisfront kan gewoon contact opnemen met de bewoners. Echt een afknapper.
ja, alles lekker schoon mee naar huisquote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef berney het volgende:
Volgens mij doet ze de was.
Dan is er niet veel meer aan ! Ze hebben immers geslapen. Dan moet die opdracht opnieuw starten, vindt ik !quote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien als Mo besluit te blijven dat ze gewoon verder gaan met we weekopdracht, en dan alleen nog een dag langer?
Inderdaad, dat wordt niks meer.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef itsme het volgende:
Ook als ze er in blijft, en dat doet ze, dan zal het heel geforceerd zijn. Continu bezig met hoe de buitenwereld haar zal zien ben ik bang.
Idd, ze probeert iedere x mo een schuldgevoel aan te pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Hilde zit de boel ff op te naaien.
Ja want thuis kan ze voorlopig niet meer terechtquote:Op woensdag 13 september 2006 12:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, alles lekker schoon mee naar huis![]()
En Egbert moet het nog steeds laten mislukkenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:56 schreef Kriebelneusje het volgende:
Misschien staat daarom de klok nog gewoon op tafel, omdat ze nog verder moeten gaan?
ja ok, maar dit is toch de vader van haar kinderen? of niet? gokje hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zit ze niet lang alleen hoor.... er zijn tig leukere mannen dan die viezevoze rob
die liggen te neukenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef Scarabee het volgende:
Heeft iemand al Semih en Mies gezien eigelijk ik nog steeds niet
de trutquote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Hilde zit de boel ff op te naaien.
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt niks meer.
En niet alleen zij, ik denk dat iedereen nog bewuster is geworden van de camera's. Iets wat me juist niet de bedoeling lijkt.
Lijkt behoorlijk hopeloos allemaal ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt niks meer.
En niet alleen zij, ik denk dat iedereen nog bewuster is geworden van de camera's. Iets wat me juist niet de bedoeling lijkt.
Ken jij die Rob persoonlijk dan? Ga me niet vertellen dat jouw mening alleen gebaseerd is op 2sec dat je hem zag in de live 2 weken geledenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zit ze niet lang alleen hoor.... er zijn tig leukere mannen dan die viezevoze rob
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja want thuis kan ze voorlopig niet meer terecht![]()
Yep Hilde heeft goed door dat ze er bijna uitlag en dat ze best de volgende kan zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:57 schreef avonne het volgende:
[..]
de trut![]()
effe trappen als iemand op de grond ligt, zo'n tiep
Wilde ik net zeggen. De man wordt wel heel snel veroordeeld hier, terwijl hij op zich niets misdaan heeft. Misschien vecht hij in zijn ogen voor zijn huwelijk en dat kan ik alleen maar waarderen. En misschien is er nog meer aan de hand.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ken jij die Rob persoonlijk dan? Ga me niet vertellen dat jouw mening alleen gebaseerd is op 2sec dat je hem zag in de live 2 weken geleden
Mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Wilde ik net zeggen. De man wordt wel heel snel veroordeeld hier, terwijl hij op zich niets misdaan heeft. Misschien vecht hij in zijn ogen voor zijn huwelijk en dat kan ik alleen maar waarderen. En misschien is er nog meer aan de hand.
Dan is Sabrina net zo'n grote verliezer, want Sabrina vindt Etienne ook helemaal geweldig. Misschien nog wel meer dan andersom.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Vraagje ( ik kan nu geen streams kijken)
Ik neem aan dat Etienne in deze toestand de grote verliezer is?
Dat Sabrina resoluut afstand van hem houdt?
Ik vind het wel stoer dat hij de studio wilde bestormenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. De man wordt wel heel snel veroordeeld hier, terwijl hij op zich niets misdaan heeft. Misschien vecht hij in zijn ogen voor zijn huwelijk en dat kan ik alleen maar waarderen. En misschien is er nog meer aan de hand.
hij ligt in bedquote:Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Vraagje ( ik kan nu geen streams kijken)
Ik neem aan dat Etienne in deze toestand de grote verliezer is?
Dat Sabrina resoluut afstand van hem houdt?
Ik denk dat ze Monique al genomineerd heeft en nu haar eigen nominatie ook een beetje goed probeert te praten tegenover zichzelf.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Hilde heeft goed door dat ze er bijna uitlag en dat ze best de volgende kan zijn.
Het is dus voor haar handig om Monique zo zwart mogelijk te maken en er voor te zorgen dat Monique ook genomineerd word.
Mee eens, Ik veroordeel hem ook niet, Kan het begrijpen maar ik geloof niet dat er helemaal niets aan de hand was zoals ik nu hier lees.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eens.
We kennen die man helemaal niet, dus laten we ook niet gaan oordelen over hem nav een half verzonnen krantenbericht.
wat zal jij gebaald hebben toen de streams het niet dedenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:02 schreef elcastel het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik heb er nota bene voor gesnipperd..
mag ik geen mening hebben? Waarom zeiken jullie altijd op mijn mening? En mogen de rest van de users wel negatief zijn over Rob?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ken jij die Rob persoonlijk dan? Ga me niet vertellen dat jouw mening alleen gebaseerd is op 2sec dat je hem zag in de live 2 weken geleden
De laatste twee dagen beodel je ? Nee, ik kom net binnen zeilen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef Verida het volgende:
wat zal jij gebaald hebben toen de streams het niet deden![]()
Tuurlijk vinden ze dat, scheelt weer een kanshebber....het zijn aasgieren daar ...Hoop dat Mo al hun relaties sloopt!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Sassefras het volgende:
zou ze blijven?
als ik talpa net lees, heb ik het idee dat iedereen vind dat ze naar huis moet gaan.
klopt dat idee?
OMG En ik maar denken dat Ik verslaafd benquote:Op woensdag 13 september 2006 13:02 schreef elcastel het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik heb er nota bene voor gesnipperd..
maar wat zou dan voor bb de aanleiding zijn om die fragmenten te laten zien???quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef Tissik het volgende:
Weet je wat ik denk wat er gebeurd is? BB heeft Monique gisteren naar de dagboekkamer geroepen en haar fragmenten laten zien van de uitzending van gisteren plus wat commentaar van kijkers daarop. Mo is zich vervolgens rot geschrokken, en wilde meteen vertrekken omdat ze bang was dat haar man en kids er ook zo over dachten. Waarop BB zich weer een hoedje is geschrokken en aan Mo heeft voorgesteld om dan maar een brief naar huis te schrijven, om dan maar aan Rob te vragen hoe hij erover denkt? Waarop Rob heeft teruggeschreven dat het voor hem allemaal niet zo'n probleem is en dat ze vooral moet blijven. En vandaar de nachtelijke briefwisseling en de BBspoedkoeriersdienst.
Zo denk ik, dat het gegaan is.
dat aasgierengedrag is extreem opvallendquote:Op woensdag 13 september 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden ze dat, scheelt weer een kanshebber....het zijn aasgieren daar ...Hoop dat Mo al hun relaties sloopt!
Dit verstevigd juist de positie van moniquequote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Hilde heeft goed door dat ze er bijna uitlag en dat ze best de volgende kan zijn.
Het is dus voor haar handig om Monique zo zwart mogelijk te maken en er voor te zorgen dat Monique ook genomineerd word. Dan kan ze hopen dat deze affaire er voor zorgt dat Moon eruit ligt
Er was geen hol te doen op het werk, ik heb nog teveel uur over en verslaafd ben ik niet, gewoon een dwangmatig ventje ..... oke, ik ben wel verslaafd !quote:Op woensdag 13 september 2006 13:06 schreef Snoet123 het volgende:
OMG En ik maar denken dat Ik verslaafd ben![]()
sorry maar dat klinkt echt niet logisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef Tissik het volgende:
Weet je wat ik denk wat er gebeurd is? BB heeft Monique gisteren naar de dagboekkamer geroepen en haar fragmenten laten zien van de uitzending van gisteren plus wat commentaar van kijkers daarop. Mo is zich vervolgens rot geschrokken, en wilde meteen vertrekken omdat ze bang was dat haar man en kids er ook zo over dachten. Waarop BB zich weer een hoedje is geschrokken en aan Mo heeft voorgesteld om dan maar een brief naar huis te schrijven, om dan maar aan Rob te vragen hoe hij erover denkt? Waarop Rob heeft teruggeschreven dat het voor hem allemaal niet zo'n probleem is en dat ze vooral moet blijven. En vandaar de nachtelijke briefwisseling en de BBspoedkoeriersdienst.
Zo denk ik, dat het gegaan is.
Ken jij ons persoonlijk dan? Ga me niet vertellen dat jouw mening alleen gebaseerd is op 2 postings in deafgelopen 2 weken!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik geen mening hebben? Waarom zeiken jullie altijd op mijn mening? En mogen de rest van de users wel negatief zijn over Rob?
Denk er toch sterk aan om hier helemaal niet meer te komen en gewoon een ander forum te zoeken waar mijn mening wel geaccepteerd wordt
Misschien als waarschuwing om het niet uit de hand te laten lopen? Maar dat ze niet hadden voorzien dat Mo er meteen uit zou willen stappen en ook Sabrina in dat geval wel eens vrijwillig zou kunnen vertrekken? Als dat zou gebeuren, is BB6 wel stuk namelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat zou dan voor bb de aanleiding zijn om die fragmenten te laten zien???
Lijkt mij niet zo'n verkeerd ideequote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik geen mening hebben? Waarom zeiken jullie altijd op mijn mening? En mogen de rest van de users wel negatief zijn over Rob?
Denk er toch sterk aan om hier helemaal niet meer te komen en gewoon een ander forum te zoeken waar mijn mening wel geaccepteerd wordt
Jij schrijft:quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ken jij ons persoonlijk dan? Ga me niet vertellen dat jouw mening alleen gebaseerd is op 2 postings in deafgelopen 2 weken!![]()
![]()
![]()
Yep.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
Sabrina moet nu ook naar de DBK komen?
Ik baseer mijn mening op zijn uitstralingquote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij schrijft:
Dan is het toch logisch dat je tegengas krijgt?
waar baseer je je mening op ? waarom is hij vies en vooz?
Het begint er inderdaad uit te zien als een ingreep van Hummie over het in haar ogen te vrije gedrag van de blondjesquote:
Een reactie uitlokken, publiciteit genereren. En dat is ze gelukt.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat zou dan voor bb de aanleiding zijn om die fragmenten te laten zien???
zit wat te fucken met het originele berichtje waar je op reageerde.....niet zo serieus he....:)quote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over?
stampvoet je er ook bij?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef itsme het volgende:
Godsamme Ik wil weten wat er nu aan de hand issssssssssssssssssssssssss.![]()
(jammers en dreint als een klein kind)
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef itsme het volgende:
Godsamme Ik wil weten wat er nu aan de hand issssssssssssssssssssssssss.![]()
(jammers en dreint als een klein kind)
Hou die gedachte vast!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op zijn uitstralingviezevoze is gewoon een zelfverzonnen woord. Kan ook zeggen er zijn tig 'knappere' mannen dan die lelijke rob....
zo goed![]()
Dreinende smile:quote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef itsme het volgende:
[..]
ja.Bestaat er een stampvoetende of dreinende smilie?
![]()
Ik kreeg nog wel op de vraag van Marlies of ze bleef een Ja als antwoord doorquote:Op woensdag 13 september 2006 13:17 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zei Sabrina nou?
Sjit ik verstond haar niet
Nou dit is het eerste jaar dat ik constant kritiek krijg.... zo is het niet meer leuk om te posten.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor.
Maar meisie, je weet nu na al die jaren hier toch wel dat je als je zo iets schrijft een weerwoord zal krijgen?
Kan me niet voorstlellen dat dat op een ander forum anders is. (Ja misschien in het begin)![]()
okquote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit wat te fucken met het originele berichtje waar je op reageerde.....niet zo serieus he....:)
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat nepbeen van Rob van vorig jaar als smiley was grappigquote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
ja en ze heeft een brief gekregen? Hoorde ik dat nou goed?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:18 schreef BONG4002 het volgende:
Sabrina denkt wel dat het goed zit
Nee een brief.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
ja en ze heeft een broef gekregen? Hoorde ik dat nou goed?
Zoietsquote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ze heeft een broef gekregen? Hoorde ik dat nou goed?
Ja Ik moet toegeven dat ik ook wat oude vrienden mis, maar goed er zijn weer nieuwe leuke mensenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dit is het eerste jaar dat ik constant kritiek krijg.... zo is het niet meer leuk om te posten.
Daarbij mis ik ook een aantal die de voorgaande jaren er wel waren... waar zijn die geblevenHet was altijd zo geselli..... hier op fok
Ben al blij dat ik jou hier zie.... en nog een paar andere.... de rest boeit me ook niet echt, maar het is wel minder leuk geworden
[..]
ok
maar wordt zo moe van sommige mensen hier......
Daar is het forum toch voor? Je mening geven? Of snap ik het dan niet meer![]()
Ontopic:
Sabrina is weer terug zie ik....
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef schatje het volgende:
Het kind van Sabrina heeft geschreven dat mams de buit al binnen heeft. De snoepkist.
wie is mike?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef pullup het volgende:
Mike heeft geschreven dat ze het hardstikke leuk hadden zoals hij kon zien op TV en dat de zusjes het hardstikke goed deden![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef natronic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zoontje van Moniquequote:
zodat mo er een nachtje over kon slapen..... misschien neem je de verkeerde beslissing als je oververmoeid ben?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
Dan blijf ik het nog steeds erg vreemd vinden waarom de weekopdracht is gestaakt
Tante Bepquote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik moet toegeven dat ik ook wat oude vrienden mis, maar goed er zijn weer nieuwe leuke mensen![]()
waar is b.v Tante Bep?
Forum is om je mening te geven maar dat geldt voor iedereen natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef pullup het volgende:
Mike heeft geschreven dat ze het hardstikke leuk hadden zoals hij kon zien op TV en dat de zusjes het hardstikke goed deden![]()
Ja ik ook, de rest van de bewoners hebben er helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
Dan blijf ik het nog steeds erg vreemd vinden waarom de weekopdracht is gestaakt
wat doet janine?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef schatje het volgende:
Monique: "Wij zijn toch emotionele troela's".
Janine is trouwens goed bezig![]()
hij ligt in bedquote:Op woensdag 13 september 2006 13:17 schreef intoyou het volgende:
Waar is Etienne.. ik zie ik zie ik zie.. erm Mo? oh nee Sabje, ze zit nu bij Marlies.
Het kwalijke is dat die man nu toch als boeman wordt gezien.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef Snoet123 het volgende:
Dat bullshit verhaal dat Rob van Monique over zn toeren naar het BB huis is komen rijden is dus totaal uit de duim gezogen naar wat ik nu allemaal hoor.....
psies....maar t zegt misschien meer over degene die die man gelijk veroordelenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kwalijke is dat die man nu toch als boeman wordt gezien.
Nou waaarom is dit dan allemaal? waarom krijgt ze nu zoveel leuke dingen toegestopt? zo veel infoquote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef Snoet123 het volgende:
Dat bullshit verhaal dat Rob van Monique over zn toeren naar het BB huis is komen rijden is dus totaal uit de duim gezogen naar wat ik nu allemaal hoor.....
Ach ja je moet wat om het programma te reddenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef itsme het volgende:
[..]
bah.
Hoe zit het met geen contact met de buitenwereld.![]()
Ja inderdaad. Maar wat is er dan wel gebeurt ? Ik neem aan dat hij wel die kant op is gegaan ? Die brieven enzo komen niet zomaar uit de lucht vallen, er zal toch op z'n minst gepraat zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef schatje het volgende:
Het kwalijke is dat die man nu toch als boeman wordt gezien.
Jaaaaahhh!!quote:
Nopequote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef mazaru het volgende:
Regisseerd Hummie trouwens ook de gouden kooi?
Dan bespaar ik me de moeite om te kijken.
Ik vermoed een wanhoopdaad uit de duim van Hummie.......Publiciteit!= bekendheid=kijkersquote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou waaarom is dit dan allemaal? waarom krijgt ze nu zoveel leuke dingen toegestopt? zo veel info
Gisteren een brief van Rob nu van haar kinderen.![]()
Precies. heel belachelijk. bah bah bahquote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het maar debiel allemaal.
BB gaat er toch om dat er geen contact met de buitenwereld is?
Dat betekent dus ook geen contact via brieven of what ever, van jaloerse echtgenoten.
En Hummie moet opzouten, misschien wordt het dan nog wat.
Regisseerd Hummie trouwens ook de gouden kooi?
Dan bespaar ik me de moeite om te kijken.
Inderdaad, ik vind er ook geen flikker meer aan. Nu weet je zeker dat er geen moer meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef itsme het volgende:
Ik vind er geen kut meer aan.![]()
maar ik kan nu wel begrijpen als anderen (Hilde en co) er de pest in hebben.
Jaloers zijn.
Heb m nogquote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat nepbeen van Rob van vorig jaar als smiley was grappig
Gelukkig, dan gaat dat misschien wel leuk wordenquote:
Nou meer van, goh waarom krigjt zij contact met haa rkinderen en man? wil ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:29 schreef Lyza het volgende:
Micheline is één van de weinigen die oprecht opgelucht lijkt te reageren en het fijn vindt voor Monique. De rest zégt wel dat ze het gaaf en mooi vinden dat Monique goed bericht van haar kinderen heeft gekregen maar je ziet ze denken; kut, het was handig geweest als ze er zélf uit was gegaan.
Ook dat zal het zijn inderdaad. Vooral bij Hilde. De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou meer van, goh waarom krigjt zij contact met haa rkinderen en man? wil ik ook.
Ik geniet er van,quote:Op woensdag 13 september 2006 13:31 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ook dat zal het zijn inderdaad. Vooral bij Hilde. De jaloezie druipt er vanaf.
Heel opvallend maar aan de andere kant , anders waren ze schijnheilig geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:32 schreef farceman het volgende:
is het niet raar dat moeder en dochter niet ff informeren bij de zusjes?
Speltip 1 : Hilde heeft nooit gelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:32 schreef itsme het volgende:
Ik geniet er van,maar ze heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Daar hebben ze de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 13 september 2006 13:32 schreef farceman het volgende:
is het niet raar dat moeder en dochter niet ff informeren bij de zusjes?
Ach gelijk. Als er íemand is die voordeeltjes krijgt deze BB is het Hilde wel. Ze moet niet zeiken.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik geniet er van,maar ze heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
das ook weer waar.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ach gelijk. Als er íemand is die voordeeltjes krijgt deze BB is het Hilde wel. Ze moet niet zeiken.
Dus ik geniet daar ook van
absoluut mee eens; maar het is moeilijk hoor als niet alles om jou draaidquote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ach gelijk. Als er íemand is die voordeeltjes krijgt deze BB is het Hilde wel. Ze moet niet zeiken.
Dus ik geniet daar ook van
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:35 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde : Wat doen we hier eigenlijk
Hilde dat vragen wij ons als kijkers zovaak af! Wat doe Jij daar eigenlijk !![]()
Kan ik me wel voorstellen, hoor, de zusjes wel contact met de buitenwereld en de rest niet. Beetje vreemd.......quote:
Die foto's van een masturberende Rik hadden van mij niet gehoeven!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:34 schreef LeonII het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, hoor, de zusjes wel contact met de buitenwereld en de rest niet. Beetje vreemd.......
En hoe zit het verdulleme met die weekopdracht en Eggbert. Wat een slappe hap![]()
misschien ook een brief, van het UWV ofzoquote:
ge-canceled door een brief aan een vliegerquote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, hoor, de zusjes wel contact met de buitenwereld en de rest niet. Beetje vreemd.......
En hoe zit het verdulleme met die weekopdracht en Eggbert. Wat een slappe hap![]()
lekker dan. als alles opgelost is.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef Ireth het volgende:
Tijn is wakker!
BB heeft het verhaal zelf aangeslingerdquote:Op woensdag 13 september 2006 13:31 schreef pullup het volgende:
Ik vind het slappe hap dat conact met de familie maar ben toch blij dat ze er in blijft![]()
Anders was de rest van deze BB niet meer om aan te zien geweest met al die saaie lui
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
misschien ook een brief, van het UWV ofzo![]()
of een fles wijn voor de troostquote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef itsme het volgende:
Hilde naar de dagboekkamer.
krijgt ook een brief van haar kind![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
of een fles wijn voor de troost![]()
zegt wie? waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef natronic het volgende:
[..]
BB heeft het verhaal zelf aangeslingerd
We kunnen ook gewoon de deuren opgooien en iedereen naar binnen laten, het is nu toch al een lachertje allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef itsme het volgende:
Hilde naar de dagboekkamer.
krijgt ook een brief van haar kind![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
....die wou toch ook graag een brief...quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
of een fles wijn voor de troost![]()
[..]
Maken ze er gewoon een 2e HBB vanquote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de deuren opgooien en iedereen naar binnen laten, het is nu toch al een lachertje allemaal![]()
je zal ze wel opgeslagen hebben in je privearchief...quote:Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
[..]
Die foto's van een masturberende Rik hadden van mij niet gehoeven!
Als haar gezin er geen problemen mee heeft, wie heeft ze dan van informatie voorzien.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
zegt wie? waar baseer je dat op?
Of bedoel je door de uitzending van gisteren?
Omdat BB op een sugestieve manier mensen neer zet en de reaktie van het thuis frontquote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
zegt wie? waar baseer je dat op?
Of bedoel je door de uitzending van gisteren?
Lol. wishful thinking.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ze blij zijn dat ze hebben kunnen zien dat het weer goed met haar gaat en dat ze de dag nadat ze uit het huis gezet is een afspraak heeft het een en ander eens door te nemen
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef LeonII het volgende:
Milica bezorgt, wat was er?
Hilde......... Heb jij me sjekkie uitgedaan?
ja daarom moet ze ook blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig zit Hilde erin altijd lachen om haar
Dan heb je mijn geschater om Hilde die eruit gaat nog niet gehoordquote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig zit Hilde erin altijd lachen om haar
Beide erg sjachie aangelegd vind ik, als je toch die twee hoofden bekijkt zou je toch haast gaan denken dat er iem overleden is ofzo....quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef itsme het volgende:
Mijn god die koppen van die 2. Dochter en ma lijken zo toch wel heel erg op elkaar.![]()
Als tijn een vent was, zou die vandaag nog Mo palen voor de camera!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef Lyza het volgende:
Tijn is trouwens opvallend Afwezig. Volgens mij heeft 'ie afgelopen weken zich nog noooit eerst gedouched en tanden gepoetst voordat hij "onder de menschen" kwam.
Ik denk dat hij niet goed weet hoe hij zich nu moet gedragen. Zwak. Juist nu zou hij er moeten zijn. Vind ik.
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je mijn geschater om Hilde die eruit gaat nog niet gehoord
E10 haalt hem er wel uitquote:Op woensdag 13 september 2006 13:43 schreef Scope het volgende:
Hilde moet haar zender checken...
...is namelijk tussen dr tieten gevallen...
Jah, je vraagt je af waarom ze dat ding überhaupt nodig heeft. Denkt ze soms dat Tijn zich nu op haar gaat storten nu Monique off-limits is.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef Kriebelneusje het volgende:
Ze heeft de prikpil gehaald :d
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:43 schreef LeonII het volgende:
Ze heeft een spuitje gehad, blijkbaar niet de goede want ze loopt nog.............
Goedemorgen moppiesquote:
Post van thuis gebeurt toch al jaren?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch geen BB meer![]()
De bewoners zijn gewoon poppetjes aan een touwtje die moeten doen wat Hummie wilt.
Ze mogen geen ruzie maken, ze mogen niet speculeren, ze mogen niet te close met elkaar zijn, ze mogen niet lullen over elkaar, ze mogen de andere bewoners niet uitlachen, ze krijgen brieven van thuis.
Weekopdrachten worden zonder goede reden gecancelled.
Wie is dat ?quote:
Hilde is keislank jaquote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
[afbeelding]
Hilde klaagt over het brood, Egbert heeft geen bruin gemaakt maar wit. Milica vindt Egbert maar een zielige man.
Laat hHilde van haar vette reet komen en zelf brood gaan bakken dan.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef T-lex het volgende:
Heb diep RESPECT voor Mo....
Toppertje..![]()
Ze kan niet knedenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
[afbeelding]
Hilde klaagt over het brood, Egbert heeft geen bruin gemaakt maar wit. Milica vindt Egbert maar een zielige man.
idd. Diequote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |