Grote fantasie heb je. Hoe weet je zo zeker dat die man daar "heeft staan flippen bij de hekken". Alles wijst er toch op dat dat helemaal niet zo is. Door stemmingmakers als jij komen er van die achterlijke berichten in de krant.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nou denk echt dat er wel gedonder is geweest gisteravond.Anders hadden ze absoluut niet Mo en Sa laten komen.Die gare vent heeft zeker weten wel staan flippen bij de hekken.Wat mij erg bevreemd is hoe vreselijk BB nu in zijn hol loopt te kruipen.Heeft hij iets wat negatief is voor BB??? Chantage?
Al met al mischien wel de redding voor het programma![]()
Het is wel flink opgeklopt om hier nu mee te komen nadat ze zelf die suggstie zo sterk hebben gewekt in de uitzendingquote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt mij steeds meer een ordinaire publiciteitsstunt van BB zelf.
BB moet gewoon een officieel statement naar buiten brengen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil die man van haar wel eens aan het woord zien.
Tijn toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef Ireth het volgende:
Ligt E10 nu trouwens alleen onder in dat stapelbed of heeft ie gezelschap gekregen?
Dat is inderdaad zo krom als een hoepel.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
Ik vind het allemaal heel vaag.
Als Rob zo achter Monique staat, waarom was er dan zo een deining.?
De weekopdracht hebben ze zelfs gestopt, De streams werden uitgezet en het stond zelfs in de krant.
Alleen om een brief waarin Rob zegt dat ze het zo goed doet?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil die man van haar wel eens aan het woord zien.
Het lijkt erop dat BB haar heeft verteld hoe er buiten het huis over gedacht wordt. Om zo wat olie op het vuur te gooien. Ze moeten ook wat na de dramatische kijkcijfers van gisteren.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
De weekopdracht hebben ze zelfs gestopt, De streams werden uitgezet en het stond zelfs in de krant.
Vind je? toen het leuk was deden de streams het niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef StevenZen het volgende:
En in één keer is BB weer leuk!
Die brief is dan waarschijnlijk pas in tweede instantie gemaakt. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef itsme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |