nee ik ben welkominspacequote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jij bent zo ontzettend niet grappig![]()
Ben je er trots op dat je in je eentje het leukste topic van 2006 om zeep hebt geholpen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ben welkominspace![]()
ben je er trots op dat je dikke tieten hebt?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je in je eentje het leukste topic van 2006 om zeep hebt geholpen ?![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben je er trots op dat je dikke tieten hebt?
Ja, anders liet ik ze niet op internet aan iedereen zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben je er trots op dat je harige balletjes hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
good 4 youquote:Op donderdag 14 september 2006 17:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, anders liet ik ze niet op internet aan iedereen zien.
Nou hop, terug naar de lollerFEBO !!!1
Wat tevens in de OP staat.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:12 schreef Angelotus het volgende:
ps febo staat voor Ferdinand Bol , de straat in 020 waar de eerste febo werd gevestigd. Stukje geschiedenis tussen alle kolder door!
Inderdaad. In het gerelateerde fan-topic is dit reeds vernoemd.quote:
Nog geen minuut lopen vanaf m'n huisquote:Op donderdag 14 september 2006 18:12 schreef Angelotus het volgende:
ps febo staat voor Ferdinand Bol , de straat in 020 waar de eerste febo werd gevestigd. Stukje geschiedenis tussen alle kolder door!
Hihi, ik snap m!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef cappp het volgende:
hihi, ga je zo naar de febo he! en dan doe je zoon klepje open doen! en dan pak je een vleeskleurige viborator! hihi en dan die verwissel je met die frikandel he. doet zoon meisje de deur open en dan echt zo heel hard VIBO!!~~!!~!~!!~!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!@!!~~!@!@~!~@!!!lollertril23!~~!~!~!~!~!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hihi, ik snap m!VIBO in plaats van FEBO!!
![]()
![]()
![]()
lolleromfg!
![]()
![]()
't is te wijten aan die uniforme inrichting en kleuren he?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. De FEBO is een uitzonderlijke plek.
Een liefhebbertquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. In het gerelateerde fan-topic is dit reeds vernoemd.
En echte FEBO liefhebber zoals ondergetekende zou zo'n detail nooit vergeten te noemen.
heel snel zijn tong afsnijden en in een hokje stoppenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Deze niets vermoedende toerist heeft nog geen idee welk onheil hem te wachten staat..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef caartyaait het volgende:
[..]
heel snel zijn tong afsnijden en in een hokje stoppen
hihihoehoehahahoho
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Deze niets vermoedende toerist heeft nog geen idee welk onheil hem te wachten staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |