14.gifquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
Of je maakt een foto van de kroket in de FEBO automaat, verkleind hem naar afmetingen van 't deurtje, koopt je kroket, en je plaakt de foto aan de binnenkant van het deurtje.
Als dan iemand een kroket wilt kopen, en niet goed oplet doet ie 't deurtje open en ligt er niks!
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
Of je maakt een foto van de kroket in de FEBO automaat, verkleind hem naar afmetingen van 't deurtje, koopt je kroket, en je plaakt de foto aan de binnenkant van het deurtje.
Als dan iemand een kroket wilt kopen, en niet goed oplet doet ie 't deurtje open en ligt er niks!
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
zwerver in de winter: "meneer ik heb het zo koud en ik heb honger, mag ik een euro voor een frietje?"
dan sleur je die zwerver verontwaardigd mee naar de febo en zet hem voor het prijsbord. "jij stinkende klaploper, waar zie jij friet voor 1 euro staan?".
dan doe je een luikje open, stopt daar de zwerver in en roept: "zo charlatan! nu heb je het tenminste niet koud!!!"
14.gifquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:50 schreef Freeling het volgende:
En jullie allemaal keihard schreeuwen: FEBOLUTIE!!1!eins!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
14.gif
dat is een leuke streek!
of er dan een briefje inleggen met:
"haha grapje!
hier kunt u geen croquette krijgen!"
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
zegt ie "ruim je het zelf even op !"quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef caartyaait het volgende:
[..]
![]()
Of deze, ha ha ha ,
Je koopt een cigarette uh een croquette en die stop je in je mond.
Al kauwend op de croquette loop je naar de FEBO medewerker en zeg je met volle mond
"sorry ik heb een leeg vakje getrokken".
wha wha wha
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
of je trekt een kroket. doet daar een opgerold briefje in en legt hem terug.
op het briefje staat natuurlijk. "ik heb dit briefje met mijn poepvingers in je kroket geduwdpwnnd lolleeinz!!
lollerneunzehnhunderdfunfundvierzig!!!"
Das gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef welkominspace het volgende:
ram gewoon een rode peper in zo'n kroket en flikker er ok nog wat hete saus in en leg hem terug
dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?
ik wel!
en nogmaals: alleen homo's doen![]()
dus gewoon en gewoon is niet grappig...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef welkominspace het volgende:
ram gewoon een rode peper in zo'n kroket en flikker er ok nog wat hete saus in en leg hem terug
Jij bent zo ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?
ik wel!
en nogmaals: alleen homo's doen![]()
je kunt niet homo doenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
dus gewoon en gewoon is niet grappig...
Ow, en je doet homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |