nee ik ben welkominspacequote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jij bent zo ontzettend niet grappig![]()
Ben je er trots op dat je in je eentje het leukste topic van 2006 om zeep hebt geholpen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ben welkominspace![]()
ben je er trots op dat je dikke tieten hebt?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je in je eentje het leukste topic van 2006 om zeep hebt geholpen ?![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben je er trots op dat je dikke tieten hebt?
Ja, anders liet ik ze niet op internet aan iedereen zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben je er trots op dat je harige balletjes hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
good 4 youquote:Op donderdag 14 september 2006 17:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, anders liet ik ze niet op internet aan iedereen zien.
Nou hop, terug naar de lollerFEBO !!!1
Wat tevens in de OP staat.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:12 schreef Angelotus het volgende:
ps febo staat voor Ferdinand Bol , de straat in 020 waar de eerste febo werd gevestigd. Stukje geschiedenis tussen alle kolder door!
Inderdaad. In het gerelateerde fan-topic is dit reeds vernoemd.quote:
Nog geen minuut lopen vanaf m'n huisquote:Op donderdag 14 september 2006 18:12 schreef Angelotus het volgende:
ps febo staat voor Ferdinand Bol , de straat in 020 waar de eerste febo werd gevestigd. Stukje geschiedenis tussen alle kolder door!
Hihi, ik snap m!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef cappp het volgende:
hihi, ga je zo naar de febo he! en dan doe je zoon klepje open doen! en dan pak je een vleeskleurige viborator! hihi en dan die verwissel je met die frikandel he. doet zoon meisje de deur open en dan echt zo heel hard VIBO!!~~!!~!~!!~!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!@!!~~!@!@~!~@!!!lollertril23!~~!~!~!~!~!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hihi, ik snap m!VIBO in plaats van FEBO!!
![]()
![]()
![]()
lolleromfg!
![]()
![]()
't is te wijten aan die uniforme inrichting en kleuren he?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. De FEBO is een uitzonderlijke plek.
Een liefhebbertquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. In het gerelateerde fan-topic is dit reeds vernoemd.
En echte FEBO liefhebber zoals ondergetekende zou zo'n detail nooit vergeten te noemen.
heel snel zijn tong afsnijden en in een hokje stoppenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Deze niets vermoedende toerist heeft nog geen idee welk onheil hem te wachten staat..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef caartyaait het volgende:
[..]
heel snel zijn tong afsnijden en in een hokje stoppen
hihihoehoehahahoho
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Deze niets vermoedende toerist heeft nog geen idee welk onheil hem te wachten staat..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:27 schreef doppelgänger het volgende:
Of stel dat je bij de FEBO staat en de Jostiband komt net langs. Moet je snel een kroket in zo'n trompet gooien, en een frikandel in een koebel.![]()
![]()
zij natuurlijk beetje dom kijken, jij zo van "SNAP DAT DAN BOSJOSTI!! HET RIJMT TOCH!?!"
LoLLerRMOFG!@!@!!!!
![]()
zij zo van "oh ja, nou je het zegt, hehe"
mongooltjes
Ik moest echt eerst op google gaan zoeken wat een koebel is. Maar het is natuurlijk een koe-belquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:27 schreef doppelgänger het volgende:
Of stel dat je bij de FEBO staat en de Jostiband komt net langs. Moet je snel een kroket in zo'n trompet gooien, en een frikandel in een koebel.![]()
![]()
zij natuurlijk beetje dom kijken, jij zo van "SNAP DAT DAN BOSJOSTI!! HET RIJMT TOCH!?!"
LoLLerRMOFG!@!@!!!!
![]()
zij zo van "oh ja, nou je het zegt, hehe"
mongooltjes
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik moest echt eerst op google gaan zoeken wat een koebel is. Maar het is natuurlijk een koe-bel
JA! HAHAH!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hihi, ik snap m!VIBO in plaats van FEBO!!
![]()
![]()
![]()
lolleromfg!
![]()
![]()
Zie je mij lachen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef moemoe.nl het volgende:
ooooof oooof oooof
je gaat daarzo heen met je vriendin , je flikkert een eurotje in dat ding , haalt die bloedworst uit dat vakkie , grijpt in je vriendinetje dr broek , haalt die bebloede lap/tampon oid eruit en gooit zie zo trug in dat vakje
whehahahahah ownt !!!!111EinzZweiDreiiiiii1!!1!!1
x slag!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef Joanuz het volgende:
Boooooring....
Opzich geeneens zo'n slecht verzonnen grap.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
@TS waar kom je vandaan/waar woon je
Dan weet ik dat ik in jouw stad niet naar de FEBO hoefquote:
Mijn B100, wat doe je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Dirktator het volgende:
Whahahaha, ik weet er nog eentje.
-
ja ja ja! of weet je wat ook leuk is met hiv bloed? dan pak je zon kroketje en spuit je met een naald hiv bloed er in. legt het kroketje terug. wat je stiekm ook hebt gedaan is op het kartonnetje waar het kroketje op ligt hebt geschreven: "welcome to the aids culb!"quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:41 schreef SiemeN het volgende:
Whehe! Ik ken nog een ware klassieker!
Je gaat met je met HIV besmette lichaam in het holst van de nacht naar de FEBO, om daar stiekem in te breken. Stilletjes begin je je af te beren, zo boven de halfvolle mayonaise emmers! Na verschillende keren flink ejaculeren roer je het goedje stevig, en ga je buiten wachten tot de FEBO open gaat.. Wanneer iemand dan nietsvermoedend aan zijn patatje met begint te eten veer je weer metéén op en schreeuw je "HAHA!! JE HEBT AIDS!! IK HEB JE MAYO ONDERGESPOTEN!! HOMO!!"![]()
![]()
!
Werkelijk hilarisch wanneer je moeders met kinderen in tranen ziet uitbarsten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |