quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef welkominspace het volgende:
als ze in de muur sate hebben doe je zo'n ding open en pak je die sate en ga je erover koten en leg je hem weer terug en dan denkt iedereen dat er satesaus over zit
En in ieder vakje een tof happy-meal prullaria-dingsel!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:44 schreef M-I-L-F het volgende:
IK WEET HET![]()
!
Je gaat naar zo een FEBO..
En dan, doe je al die dingen open, en gooi je die frikandellen weg,
en dan
doe je allemaal mcDonalds meuk.. van in die kartonnen dinksels in die dingen..
DAT IEDEREEN MCDONALDS MOET ETEN..
vrind ik weet niet of jij het door hebt maar dat is helemaal geen sex... daarvoor met je met je plassertje in haar poesje zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
voor 1,20 lekker even aan tieten zitten plus een kroket!!
ga naar een febo met een lekker wijf achter de toonbank. wacht tot ze kroketjes oid gaat verwisselen. doe een vakje op borsthoogte open en graai door het hokje heen naar haar tieten. bonus: een heerlijke kroket na de sex.
je kan dit, in geval van vrouwen of homo's, natuurlijk ook doen op penishoogte.
Gááádverdammequote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrind ik weet niet of jij het door hebt maar dat is helemaal geen sex... daarvoor met je met je plassertje in haar poesje zitten![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gááádverdamme, wat zit je nou toch weer voor smerige taal te verkopen!!
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gááádverdamme, wat zit je nou toch weer voor smerige taal te verkopen!!
![]()
helaas...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:55 schreef Angelotus het volgende:
JAAAAAAA IK HEB DE ULTIEME!!!!!!! ROFFL ENZO EN VOORTS!!!!
Kom je bij de febo. Pakt een euromuntje. Flippert 'm door de gleuf heen. Doet het bakje open. Kijkje je door het bakje heen. En roep je keihard: WILT HIER IEMAND NEEEEEUUUUUUKKKKKEEEEEEEEN???
Komp er zo een grilturk naar dat bakje. Kijkt er door heen en vraagt: "Wat jij wil?" en jij zegt: "IK WIL NEEEEEUUUUUKKKEEEEEEENNNN!!!" en grilturk zegt: "Ga weg smerige pijp!" En jij zegt: "Dat was de lokroep van een oester stomme grilturk!" En loopt boos weg, met burger!![]()
![]()
![]()
![]()
Techisch onmogelijk:quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
je gooit een euro in zon ding... haalt de kroket eruit... lokt een duif met je kroket... vang de duif... stop de duif in het hokkie... kastje dicht....
Whehehequote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
Trek je snel een leeg vakje open en ren je snel weg![]()
![]()
Die vent zo van "mijn geld, wat doe je"
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
ik heb het 8 jaar geleden geleerd uit een boekje wat ik van dirktator kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |