Ze paste niet door de deur.quote:
Misschien dat ze daarom juist 35KG teveel wil wegen..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Touche.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft meer aan iemand die er geen probleem mee heeft dat ze 35 kilo 'te zwaar' weegt, dan aan iemand die haar beoordeelt op haar gewicht, denk ik.
Best veel, volgens de ARBO regels mag je maximaal maar 25 KG tillenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is 35KG op een mensenleven?
EMU is belg gok ik, daar gaan ze ook op restaurant en op cafequote:
verkapte je hebt geen vriendin dus je gaat vrouwen naar beneden halen zodat je je weer beter voelt topic. Om ze vervolgens uit te schelden als kuthoeren en sletten maar met jou neuken ho maarquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Meisje op de trein. Je had een leuk kopje.
Je zou er aantrekkelijk uitzien. Wel spijtig dat je ongeveer 35 kg teveel woog.
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Echt zonde!
Geil jij stiekem op jonge mannen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Helaaz het volgende:
Het feit dat jij geen fotoboek hebt, maakt ook dat wij niet kunnen beoordelen of jij wel recht van spreken hebt m.b.t. uiterlijke kenmerken.
Leuk centenbakje..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dit meisje heeft ook een leuk kopje:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |