tsjah .. ma zat in de video natuurlijk .. makkelijke niet leuke grap modequote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef jstn het volgende:
Wat heb jij voor zeikmoeder dan, die nu niet meer tegen je wil praten?![]()
Pabo is ook discreet verpaktquote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef Dahoo het volgende:
Christine Le Duc stuurt wel in discrete verpakking..
Werk bij TNT, de enige pakjes in discrete verpakking zijn van Christine Le Duc, dus dat weet je ook snel genoeg zegmaar :-P
Vet mooi, bij het bezorgen kijken of de ontvanger 'bangable' is en zo ja diegene 'veel plezier' wensen met het object in kwestie :-P
Postbus nogwat Hulst idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker, alsof niemand weet wat er uit Hulst komt![]()
Ja. Die krijg ik ook af en toe thuis.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef Beach het volgende:
Ik bezorg bij iemand altijd pakjes met 'lord of the strings' erop
Whahh dat zou helemaal een stunt zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was zorgwekkender geweest als het pakketje geopend op je kamer had gestaan en je er poepvlekken op had gevonden en je vader je niet meer in de ogen wilde kijken het komende half jaar.
Whehehe, hij zei poepvlekken ! Whehehequote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was zorgwekkender geweest als het pakketje geopend op je kamer had gestaan en je er poepvlekken op had gevonden en je vader je niet meer in de ogen wilde kijken het komende half jaar.
Ah vandaar dat er eerst een mevrouw van de TNT één hele brutale vraag vroeg over mijn pakketjequote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef Dahoo het volgende:
Christine Le Duc stuurt wel in discrete verpakking..
Werk bij TNT, de enige pakjes in discrete verpakking zijn van Christine Le Duc, dus dat weet je ook snel genoeg zegmaar :-P
Vet mooi, bij het bezorgen kijken of de ontvanger 'bangable' is en zo ja diegene 'veel plezier' wensen met het object in kwestie :-P
leg uitquote:Op woensdag 13 september 2006 18:44 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er eerst een mevrouw van de TNT één hele brutale vraag vroeg over mijn pakketje![]()
ze hebben gelukkig wel de tekst doorgestreept , dus wat zeur jequote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Hans_Gielus het volgende:
Eerst voor de mensen die vroegen: 'Hoe ziet die doos eruit?'
http://www.badongo.com/pic/286283
Hoezo discreet verpakt?
Anders zet je de doos online op een publiek internet forum, hoe bedoel je discreetquote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Hans_Gielus het volgende:
Eerst voor de mensen die vroegen: 'Hoe ziet die doos eruit?'
http://www.badongo.com/pic/286283
Hoezo discreet verpakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |