Ik zit me af te vragen he?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef natronic het volgende:
[..]
Tijn treft absoluut geen blaam, hij hoeft zich voor niemand te verantwoorden
Als ik Monique moet geloven zit Tijn goed want er is niets gebeurd volgens haar.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef Scarabee het volgende:
En Tijn ligt nog steeds te maffen. Heeft ie soms geen zin om er ook over mee te praten. Hij weet dus blijkbaar dat hij ook verkeerd zit
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wildequote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef arneaux het volgende:
Dus de man van Monique heeft niet gezegd dat ze naar huis moet komen. Daarna hoeven we dus ook niet meer te gissen. Ik denk dat er alleen verteld is dat hij het hele intieme met Tijn niet goed aankan.
Monique is goed bezig.
Ik zit er niet op te wachten, maar het ging er toch echt wel die kant op.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Tja als je op neuken zit te wachten..
Juist het elkaar leuk vinden maar weten dat het niet mag, de grenzen zoeken van wat nog wel kan etc. dat vind ik leuk om te zien. Maar dat zal wel te subtiel zijn voor wie op "viespeuken" hoopt.
Kan nog interessanter worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef CartWOman het volgende:
Maar dit zal de omgang tussen Monique en Tijn sterk veranderen.
Monique's woorden impliceerden niet dat hij dat graag wilde.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wilde
blijkbaar snap jij de dingen niet goed.....quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen he?
stel dat het omgekeerd was, Tijn degene die getrouwd was en kids heeft en Monique een vrijgezel, zou er dan ook gezegd worden dat Monique geen enkele blaam treft?
Ik zou niet weten waarom want er is toch niets gebeurd volgens MO??quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef CartWOman het volgende:
Maar dit zal de omgang tussen Monique en Tijn sterk veranderen.
Weten we niet... ik ben wel benieuwd wat hij wél heeft geschreven.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wilde
ja, duidelijk zijn er veel mensen hier die dat niet hebben meegekregenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
Tijn zit niet verkeerd, hij heeft meerdere malen aan monique gevraagd of hij wat stapjes terug moest doen, dit was volgens monique niet nodig en zij zocht hem steeds weer op
Let maar op, dit werkt heus wel bij haar door. En wat denk je van Tijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom want er is toch niets gebeurd volgens MO??
Ik snap de dingen prima. dit is gewoon even een stel dat.....quote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef natronic het volgende:
[..]
blijkbaar snap jij de dingen niet goed.....
Als dát zo is dan spreekt ze zichzelf weer tegen!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Let maar op, dit werkt heus wel bij haar door. En wat denk je van Tijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |