waarom????quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap de dingen prima. dit is gewoon even een stel dat.....
Ik kan je verzekeren dat Monique dan ook aan de paal genageld was hier.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef Addi het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens 'gewoon' zo met mensen omga....kijken wat men ervan vindt....
Geen gelukkige woordkeuze!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap de dingen prima. dit is gewoon even een stel dat.....
Ik kan je verzekeren dat Monique dan ook aan de paal genageld was hier.
Hahahahaha. Ik moest best hard lachen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:59 schreef CartWOman het volgende:
Eggie is duidelijk opgelucht; weg dilemma.![]()
Hij zag de bui al hangenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:59 schreef CartWOman het volgende:
Eggie is duidelijk opgelucht; weg dilemma.![]()
Omdat het dan anders zou zijn. Als een ongetrouwde vrouw vozelt met een getrouwde man met kids, dan is het huis te klein, ook al heeft ze getracht het af te kappen.quote:
Even tussendoor. Ik vind dat écht een kutsmiley.quote:
Dat zie ik er niet in!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Even tussendoor. Ik vind dat écht een kutsmiley.
O ik vind hem juist zo schattig arneauxquote:Op woensdag 13 september 2006 12:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Even tussendoor. Ik vind dat écht een kutsmiley.
Een onbereikbare liefde...quote:
Is wel te hopen ja. Is goed dat zo iemand een keer echt van heel dichtbij meemaakt wat zulke acties kunnen aanrichten.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef Scarabee het volgende:
En Tijn ligt nog steeds te maffen. Heeft ie soms geen zin om er ook over mee te praten. Hij weet dus blijkbaar dat hij ook verkeerd zit
Net zo weg als de streams. Het is er nog wel, maar je ziet het niet.quote:
Je spreekt uit ervaring Scan?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is wel te hopen ja. Is goed dat zo iemand een keer echt van heel dichtbij meemaakt wat zulke acties kunnen aanrichten.
Dit bericht staat ernaast dat was de volgende aktie:quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef rickfcdb het volgende:
Dit bericht staat ook in de telegraaf:
Alcomobilist bijna bewusteloos
De politie heeft een man aangehouden die door overmatig drankgebruik bijna bewusteloos achter het stuur zat.
Was Rob die op het media park is aangehouden
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
De Versatel streams doen het nu wel, Garnier lijkt nog plat te liggen
Gelukkig niet. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:
Misschien ook wel dat ze tegen elkaar zeiden dat de gevoelens eigenlijk te heftig werden enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef Verida het volgende:
welke actie, hun eigen acties met dat gevoos of de actie van bb die dat zogenaamd suggestief in beeld bracht?
hij had ook gas terug kunnen nemen;deed hij ja nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
Tijn zit niet verkeerd, hij heeft meerdere malen aan monique gevraagd of hij wat stapjes terug moest doen, dit was volgens monique niet nodig en zij zocht hem steeds weer op
Ze zijn net klaar met fietsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zit het nou met die weekopdracht
Geanulleerd (en overigens ook automatisch behaald)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zit het nou met die weekopdracht
Ja dat was ook zo vaag.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geanulleerd (en overigens ook automatisch behaald)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |