Ik twijfel nu aan haar huwelijk, net als haar eigen man. Als het huwelijk goed was geweest was hij nog niet eens naar BB gekomen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef puntoortje het volgende:
ja en nu doet alles het en moet ik weg!!
wat ik nu begrijp is dat mon NIET weg wil...
Geloof mij nu maar ze gaat op zeker niet weg!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft nu hééééél errugh het gevoel dat als ze nu gaat dat ze zich overgeeft aan de meningen van anderen en dat het met Tijn juist erger lijkt dan het is (ja duhhhh, wat boeit het haar ook hoe haar man en kinderen zich voelen, ikke ikke ikke)
Het geeft Hilde en Co wel ammunitiequote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Snoet123 het volgende:
Zie dit sjacherijnige Hilde (met AL haar vrienden) eens zien balen![]()
Blijkbaar warebn ze bang dat er van alles gezegd zou worden dat niet de bedoeling wasquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat BB dit nou gisteren verborgen wilde houden? Beetje zinloos als ze nu wel uitzenden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:28 schreef demins het volgende:
En dat pastorale hoofdschudden van Marlies moet ook ophouden!![]()
Tja. Er is al duidelijk geworden dat ze via brieven hebben gecommuniceerd, haar man naar de studio is gekomen en wil dat ze eruit komt. En tja. Wat moet er verder zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar warebn ze bang dat er van alles gezegd zou worden dat niet de bedoeling was![]()
Kan niet 1of andere jaloers vent HIlde op komen halen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef itsme het volgende:
hilde lult weer in zichzelf, "ik snap het ech nie"sigaretje anastekend.
Hilde niet happy ?
En daarbij heeft hij haar 24 uur per dag kunnen volgen om te zien dat er naast knuffelen niets bijzonders is gebeurd. Ik zou dat knuffelen ook niet aangenaam vinden, maar het is niet iets waar je zo op gaat reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef White_Pearl het volgende:
Kan er heel kort over zijn Monique bevind zich in een relatie waar geen vertrouwen is, anders
zou manlief zich niet zo aanstellen.
Omdat Monique het nu vervelend vind dat de 2 soms privacy kregen. (zo iets)quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zit Marlies nu ineens zichzelf te verontschuldigen over haar gedrag ( naar Mo en Tijn ) toe?
Precies. valt me een beetje tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Verida het volgende:
en nu is ze verdomme kwaad omdat marlies gisteren de deur dicht had gedaan toen ze lagen te vozen. ze heeft daarmee tijn en monique in een bepaald hoekje gedrukt want volgens monique gebeurde er niets???. dus marlies was nu fout en wordt hiervoor op het matje geroepen dat ze dat niet meer mag doen....
geen schuld, ze geeft een voorbeeld van een moment dat mensen haar in zon hokje plaatsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef itsme het volgende:
Waarom heb ik nu het voel dat Monique Marlies een beetje de schuld aan het geven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |