Ze zoeken naar de volgende zwakke om die met zijn allen te nomineren.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er niets meer van. Zijn Hilde en Etienne nu bijna verontwaardigd dat Mo blijft?
laat Hilde gewoon ff lekker dood gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De andere groep ruikt weer kansen nu.
Ze waren ook behoorlijk in de minderheid geraakt na het vertrek van Marcel natuurlijk.
Dat was net zo geinig!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lullig dat zulke stukjes dan worden geplaatst. Het had net zo goed waarheid kunnen zijn.
Was niet overduidelijk een geintje ofzo.
Als het allemaal echt heftig is en de kids er ook last van hebben, zou ik het op zich ook een kwalijke zaak vinden als ze erniet uitgaat. En wat Etienne net ook zei: dan kun je echt de komende tijd helemaal jezelf niet meer zijn in het huis, omdat je je bij alles gaat afvragen hoe het over zal komen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er niets meer van. Zijn Hilde en Etienne nu bijna verontwaardigd dat Mo blijft?
Spijtig idd dat we het grootste deel niet mee hebben gekregen (brieven, dbk, geen streams...)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Als het allemaal echt heftig is en de kids er ook last van hebben, zou ik het op zich ook een kwalijke zaak vinden als ze erniet uitgaat. En wat Etienne net ook zei: dan kun je echt de komende tijd helemaal jezelf niet meer zijn in het huis, omdat je je bij alles gaat afvragen hoe het over zal komen.
Maar we weten de inhoud van de brieven niet, dus geen idee.
Jij begrijpt haar!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:34 schreef arneaux het volgende:
Wat moet Hilde een zwaar leven hebben zeg.
Ik hoorde daar inderdaad gisteravond al een quote over (o.a. van Semih die het erover had, hij was het iig niet zelf). Had ik dus toch gelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef kukeleku het volgende:
Er is iemand over z'n nek gegaan gisteravond van de spanning....Milica heeft het nog opgeruimd![]()
Ach ik ken haar nog niet eens.quote:
Semih drinkt niet eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde daar inderdaad gisteravond al een quote over (o.a. van Semih die het erover had, hij was het iig niet zelf). Had ik dus toch gelijk.
stond er zwart op wit bij hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lullig dat zulke stukjes dan worden geplaatst. Het had net zo goed waarheid kunnen zijn.
Was niet overduidelijk een geintje ofzo.
Dat zijn de informatievere mededelingenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef schatje het volgende:
Ah, Rob staat dus achter Monique. Aldus Sabrina net over de brief.
Nou denk echt dat er wel gedonder is geweest gisteravond.Anders hadden ze absoluut niet Mo en Sa laten komen.Die gare vent heeft zeker weten wel staan flippen bij de hekken.Wat mij erg bevreemd is hoe vreselijk BB nu in zijn hol loopt te kruipen.Heeft hij iets wat negatief is voor BB??? Chantage?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het allemaal echt heftig is en de kids er ook last van hebben, zou ik het op zich ook een kwalijke zaak vinden als ze erniet uitgaat. En wat Etienne net ook zei: dan kun je echt de komende tijd helemaal jezelf niet meer zijn in het huis, omdat je je bij alles gaat afvragen hoe het over zal komen.
Maar we weten de inhoud van de brieven niet, dus geen idee.
Zal het dan toch zo zijn dat Marcel connectie's heeft met de mediaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |