Ook dat je zegt, van die gloeiende knoppen?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kleine jesters, grote jesters, kleine knoppen, grote knoppen, een waar assorti!
Zo vaak! Zoooooo vaaaaaak!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Joene het volgende:
Hebben jullie ook wel is dat je je collega onder zijn bril vandaan wil meppen ?
Die van ons is stuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Airco's roeleren.
Ik hoop voor je dat je collega's weten wat deo isquote:Op woensdag 13 september 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van ons is stuk.![]()
Dus nu zitten we hier met zijn 3-en weg te broeien in een muf kantoortje![]()
Zwetende knoppen!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van ons is stuk.![]()
Dus nu zitten we hier met zijn 3-en weg te broeien in een muf kantoortje![]()
We hebben een afdelingsdeoquote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je collega's weten wat deo is
en hoe los je het op ?quote:
Die ook jaquote:Op woensdag 13 september 2006 14:49 schreef Armageddon het volgende:
Afdelingshoofdpijntabletten niet te vergeten Ripley.
Gewoon... Met een hamer!quote:
Kom gewoon hier zitten tally. Gezellige meiden, lekkere deo en een kroeg in het gebouwquote:Op woensdag 13 september 2006 14:53 schreef Tally het volgende:
Ik zit hier tussen de mannen
Wij hebben niets afdelingsbreed
En deo mogen sommige hier ook wel gebruiken..
Een kroegquote:Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom gewoon hier zitten tally. Gezellige meiden, lekkere deo en een kroeg in het gebouw![]()
Dat is goed balen.... Zeker ook een paar die echt de bossen met uien onder hun oksels hebben hangen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:53 schreef Tally het volgende:
Ik zit hier tussen de mannen
Wij hebben niets afdelingsbreed
En deo mogen sommige hier ook wel gebruiken..
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is goed balen.... Zeker ook een paar die echt de bossen met uien onder hun oksels hebben hangen.
Terloops eens de opmerking maken dat het wel eens handig zou zijn als ze hun oksels zouden scheren.quote:
Hey! Hou die tong eens binnen? Ik probeer nog enigszins serieus over te komen door zuchtend achter mijn pc-buisje te zitten.quote:
Nog heter?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef Armageddon het volgende:
Het zou wel fijn zijn als het nog iets heter zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |