abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41762040
FFS ik loop me deze week al hele tijd te ergeren aan gasten in te korte broeken met teenslippers eronder Komop we zitten hier op een school, doe es normaal, ga aub naar een camping of het strand, daar kan je ermee wegkomen. Hier op school zit niemand te wachten op voetschimmel verspreidende zweetjakkers.

En niet aankomen met, jamaar die zitten gewoon lekker, nee is niet waar, ze zitten kut, mensen moeten gewoon niet intressant proberen te doen op deze manier. In het bedrijfsleven ga je ook niet in je hawaï outfit aankomen lopen!!!

Zo dit was mijn klacht
  woensdag 13 september 2006 @ 09:42:09 #2
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41762083
Kansloze dingen idd.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_41762095
Bij het bedrijf waar ik werk is een officieel bericht uit gegaan van de directie dat teenslippers VERBODEN zijn.
Thank god! ik vindt het echt niet kunnen om op je werk te komen in je korte broek shirtje zonder mouwen en dan teenslippers!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 13 september 2006 @ 09:42:40 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41762098
Hey dude hier trekken ze op de werkvloer de teenslippers uit en gaan op blote voeten lopen...werk op een helpdesk.
Ik hoop dat ze door een pijstaartrog geprikt worden in den tenen

teenslippers
vouwfietsen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41762176
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat ze door een pijstaartrog geprikt worden in den tenen

teenslippers
vouwfietsen
pi_41762178
Het zoveelste topic over teenslippers
Haters gonna hate.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:45:55 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41762185
Teenslippers roeleren natuurlijk zwaar, maar wel onder een lange broek (korte/halflange broeken ) en niet op je werk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:46:31 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41762194
ik kan niet tegen dingen tussen mijn tenen..... ik haat dus teenslippers!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41762207
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Het zoveelste topic over teenslippers
het is nou eenmaal een groot probleem
  woensdag 13 september 2006 @ 09:47:13 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41762217
Overigens draagt iedereen over twee maanden weer gewoon moonboots.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:48:12 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_41762231
Lekker boeiend wat mensen aan hebben. Daar ga je je toch niet druk om maken. Ik loop ook de hele zomer op sandalen (ook op m'n werk) en ik zie niet in waarom je vrijwillig zou moeten gaan zitten zweten in een mantelpakje / driedelig pak.
Niet meer actief op Fok!
pi_41762248
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef Ringo het volgende:
ja en het zijn ook telkens dezelfde soort figuren die dit soort lemming-trends volgen
pi_41762263
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Lekker boeiend wat mensen aan hebben. Daar ga je je toch niet druk om maken. Ik loop ook de hele zomer op sandalen (ook op m'n werk) en ik zie niet in waarom je vrijwillig zou moeten gaan zitten zweten in een mantelpakje / driedelig pak.
een normaal kantoor heeft airco, en sorry sandalen
pi_41762303
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef Ringo het volgende:
Met de broek in de laarzen.

Teenslippers vind ik een van de afzichtelijkste modeverschijnselen van de laatste jaren. Het zijn ook altijd dezelfde figuren die ermee lopen. Studentikoze typjes met een Bjorn Borg tas om de nek, een livestrong-bandje om de pols en een matje in de nek. En dan een beetje nonchalant met de handen in de zakken staan of lopen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_41762313
Wehehe, net als die korte (zwem)broeken met bloemetjesmotieven die ze hier op de uni dragen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41762322
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Teenslippers vind ik een van de afzichtelijkste modeverschijnselen van de laatste jaren. Het zijn ook altijd dezelfde figuren die ermee lopen. Studentikoze typjes met een Bjorn Borg tas om de nek, een livestrong-bandje om de pols en een matje in de nek. En dan een beetje nonchalant met de handen in de zakken staan of lopen.
zomg die omschrijving, ze lopen hier!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 09:53:26 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41762354
quote:

[..]

ZUlks een juiste beschrijving.... Ik zou die dingen alleen al uit principe nooit kopen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41762397
Ha! Ik zit hier op mijn werk lekker ook met mijn teenslippers aan. En ik ben geeneens de enige.

Boe-fucking-hoe.
pi_41762421
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ha! Ik zit hier op mijn werk lekker ook met mijn teenslippers aan. En ik ben geeneens de enige.

Boe-fucking-hoe.
Wil je applaus?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_41762434
Ja maar ze zitten zo lekker!
  woensdag 13 september 2006 @ 09:59:51 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41762477
quote:
Welnee, het is een godszegen dat hier ein-de-lijk fatsoenlijke teenslippers verkrijgbaar zijn en gedragen worden. Je moet wel zo'n ontzettende klompenboer zijn om bij warm weer, op je vrije dag, per se in schoenen te willen blijven lopen. Dát heet pas een gebrek aan stijl.

Mooie, slanke, goed afgewerkte, leren teenslippers en NIET van die horkerig dikke sandalen-met-gespjes, of van die cheapo badslippers, liefst in aquablauw plastic.

En slippers draag je dus het best onder een lange broek. Als je de wereld je tenen wil laten zien, oké, maar houd dan de rest van je harige poten netjes bedekt, ter compensatie. Stijl zit in details.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:00:29 #22
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41762500
quote:

Boe-fucking-hoe.
Dat je er maar flink verkouden van mag worden!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 13 september 2006 @ 10:01:44 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_41762534
quote:

Boe-fucking-hoe.
Heb je alleen je teen slippers aan? Doe eens heul gauw wat aantrekken
pi_41762558
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:56 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wil je applaus?
Nee, ik wil een vrije dag.
pi_41762581
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee, het is een godszegen dat hier ein-de-lijk fatsoenlijke teenslippers verkrijgbaar zijn en gedragen worden. Je moet wel zo'n ontzettende klompenboer zijn om bij warm weer, op je vrije dag, per se in schoenen te willen blijven lopen. Dát heet pas een gebrek aan stijl.

Mooie, slanke, goed afgewerkte, leren teenslippers en NIET van die horkerig dikke sandalen-met-gespjes, of van die cheapo badslippers, liefst in aquablauw plastic.

En slippers draag je dus het best onder een lange broek. Als je de wereld je tenen wil laten zien, oké, maar houd dan de rest van je harige poten netjes bedekt, ter compensatie. Stijl zit in details.
Dus jij gaat vanwege het warme weer op teenslippers lopen, maar daar doe je dan wel een lange broek bovenaan. Erg logisch.

Ook heb je de OP niet goed gelezen, het gaat om teenslippers op je werk / school. Niet op je vrije dag. (Hoewel ik ze dan nog lelijk vind )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')