quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat ze door een pijstaartrog geprikt worden in den tenen![]()
![]()
teenslippers![]()
vouwfietsen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Het zoveelste topic over teenslippers
ja en het zijn ook telkens dezelfde soort figuren die dit soort lemming-trends volgenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef Ringo het volgende:
Overigens draagt iedereen over twee maanden weer gewoon moonboots.
een normaal kantoor heeft airco, en sorry sandalenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Lekker boeiend wat mensen aan hebben. Daar ga je je toch niet druk om maken. Ik loop ook de hele zomer op sandalen (ook op m'n werk) en ik zie niet in waarom je vrijwillig zou moeten gaan zitten zweten in een mantelpakje / driedelig pak.
Met de broek in de laarzen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef Ringo het volgende:
Overigens draagt iedereen over twee maanden weer gewoon moonboots.
zomg die omschrijving, ze lopen hier!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Met de broek in de laarzen.
Teenslippers vind ik een van de afzichtelijkste modeverschijnselen van de laatste jaren. Het zijn ook altijd dezelfde figuren die ermee lopen. Studentikoze typjes met een Bjorn Borg tas om de nek, een livestrong-bandje om de pols en een matje in de nek. En dan een beetje nonchalant met de handen in de zakken staan of lopen.
ZUlks een juiste beschrijving....quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Met de broek in de laarzen.
Teenslippers vind ik een van de afzichtelijkste modeverschijnselen van de laatste jaren. Het zijn ook altijd dezelfde figuren die ermee lopen. Studentikoze typjes met een Bjorn Borg tas om de nek, een livestrong-bandje om de pols en een matje in de nek. En dan een beetje nonchalant met de handen in de zakken staan of lopen.
Wil je applaus?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ha! Ik zit hier op mijn werk lekker ook met mijn teenslippers aan. En ik ben geeneens de enige.
Boe-fucking-hoe.
Welnee, het is een godszegen dat hier ein-de-lijk fatsoenlijke teenslippers verkrijgbaar zijn en gedragen worden. Je moet wel zo'n ontzettende klompenboer zijn om bij warm weer, op je vrije dag, per se in schoenen te willen blijven lopen. Dát heet pas een gebrek aan stijl.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef Metal_Mart het volgende:
Dat je er maar flink verkouden van mag worden!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ha! Ik zit hier op mijn werk lekker ook met mijn teenslippers aan. En ik ben geeneens de enige.
Boe-fucking-hoe.
Heb je alleen je teen slippers aan? Doe eens heul gauw wat aantrekkenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Boe-fucking-hoe.
Dus jij gaat vanwege het warme weer op teenslippers lopen, maar daar doe je dan wel een lange broek bovenaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, het is een godszegen dat hier ein-de-lijk fatsoenlijke teenslippers verkrijgbaar zijn en gedragen worden. Je moet wel zo'n ontzettende klompenboer zijn om bij warm weer, op je vrije dag, per se in schoenen te willen blijven lopen. Dát heet pas een gebrek aan stijl.
Mooie, slanke, goed afgewerkte, leren teenslippersen NIET van die horkerig dikke sandalen-met-gespjes, of van die cheapo badslippers, liefst in aquablauw plastic.
En slippers draag je dus het best onder een lange broek. Als je de wereld je tenen wil laten zien, oké, maar houd dan de rest van je harige poten netjes bedekt, ter compensatie. Stijl zit in details.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |