Een eerste ingevingquote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom vallen de bladeren niet?
Herfst en winter zijn juist zo mooi altijd
geloof ook dat er op dat soort dagen 40% meer zelfmoorden zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een eerste ingeving
Vallende bladeren en mensen die depressief worden ervan.
Ik heb zo vaak mensen horen zeggen dat ze depressief worden door het vallen van de bladeren. Dat wil je niet weten.
Inderdaad houdt dat verband met elkaar. Als je de exacte statistieken weet van het extra aantal gevallen zelfmoord dan kun je daar wat mee doen. Je kunt je ook afvragen waarom mensen depressief worden van vallende bladeren. De betekenis achterhalen van die depressie en de reden en de samenhang. In principe moet je alle gegevens verzamelen en invoeren in een computer-systeem. Het aantal gevallen, de datum en de leeftijd plus geslacht. Om het verband te bekijken dus. Zodat je verder onderzoek kunt verrichtenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geloof ook dat er op dat soort dagen 40% meer zelfmoorden zijn
zelfmoord is zooooo saai
Wij gaan door!
ben het helemaal met droom eens
altijd positief blijven!
![]()
Voorlopig nog eerst een of een paar warme dagen op een heel erg heet kantoorquote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom vallen de bladeren niet?
Herfst en winter zijn juist zo mooi altijd
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voorlopig nog eerst een of een paar warme dagen op een heel erg heet kantoor![]()
Ik word ook niet depressief ervan meer, ik kan ook tegen het donker. Het donker heeft ook wat. Je kunt uitrusten als het vroeger donker is. In de zomer kun je tot leven komen en in de winter kun je uitrusten van al dat licht dat je in de zomer hebt opgevangen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het juist altijd mooi de herfst, winter enzo. En ik snap ook wel dat mensen daar depressief van kunnen worden maar ik hou er onwijs van
Over dingen doorkrijgen gesproken, toen ik nog met mijn exvriendin wat had hadden we een film gekeken samen , the graduate.
Tijdens die film had ik echt een heel erg naar gevoel bij onze relatie. En of het een selffulfilling prophecy is of niet maar ik luister eigenlijk sinds het over is heel erg vaak naar muziek uit die film.
Gisteravond heb ik zelfs de complete film gedroomd terwijl ik die met haar keek![]()
meestal red ik de apres ski niet... dan ben ik zo dood van het boarden dan wil ik alleen maar slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt mij ook topIk wil ook een keer op wintersport
Ik ben erg gestressed vaker nog
Net even buiten een anker gemaakt, en dat anker maken helpt dus al heel goed. Simpel een anker maken met beide handen door een circel te vormen met duim en wijsvinger en dan schakelt alles af en stopt het proces.
Ik kreeg binnen dat ik te hard werk, ik ben een workaholic en dat mag niet kreeg ik door. Ik moet vaker momenten nemen van ontspanning omdat ik overspannen ben op dit moment
Ik ben dus ook overspannen, ik ben mijn hele leven overspannen geweestAls ik mensen uitscheld of wat dan ook, dan komt dat door die overspannenheid. Zoals de film falling down wederom. Dan is het zo dat ik overstroom en dan verlies ik de controle en zelf-beheersing.
Over spannen.
Teveel spanning op de ketel. En dat wil ik dus niet. Vandaar dat ik ga mediteren even
Ik denk dat ik de simpelste manier van mediteren neem. En dat is een anker maken.
Hand omhoog, duim en wijsvinger in de vorm van een circel en handen in de schoot leggen. De ogen even dicht doen. Even opladen en rusten. Zolang blijven zitten totdat de overspannenheid weg is. En vervolgens rustig verder gaan
Maar dat over wintersport en boarden en skieen
Lijkt me geweldig. En dan apre ski doenGrote pullen met bier
Ooit wil ik dat dus gaan doen jah, op wintersportEen berg afdalen met snowboard of skies
En dan op de zwarte piste gaan
Sportmanquote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meestal red ik de apres ski niet... dan ben ik zo dood van het boarden dan wil ik alleen maar slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |