Opzoeken op wat voor manier dan ook mag niet. Ook niet aan collega's/ familie of wie dan ook vragen. Maar punt mag van mij gewoon blijven staan hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef ChopperMick het volgende:
Mag niet googelen maar toch wel in je eigen collectie kijken? Zo niet, sorry en dan mag je m´n puntje er weer af halen en een andere vraag stellen.
Je mag wat mij betreft wel een nieuwe vraag stellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef ChopperMick het volgende:
Mag niet googelen maar toch wel in je eigen collectie kijken? Zo niet, sorry en dan mag je m´n puntje er weer af halen en een andere vraag stellen.
Niet dus. Biij aardrijkskundevragen laat je je atlas toch ook in de kast?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef ChopperMick het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef ChopperMick het volgende:
Zal het nooit meer doen...
* choppermick zoekt stok om zichzelf pak slaag te geven
Anders bedenk je ze zelfquote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef Faithz het volgende:
Volgende keer een vraag die ik wel weet dan
ijsmeis + 1quote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
The Hedgehog
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef ChopperMick het volgende:
vanwege zijn behaarde rug
ChopperMick +1quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef ChopperMick het volgende:
De geest uit de fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |