Ja precies de twee dingen die BB smeuig maken dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
Prettig vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat houden we over zonder Monique en Saartje?
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
"Zou het Hilde lukken om een dag niet te klagen?"
"Gaan Micheline en Semih nog een keer stiekem een vluggertje doen?"
Blijf kijken tot eind december en je weet het!
Happy happy joy joy
Nix mis met mijn leesvermogen: ik spreek de zogenaamde naïviteit dan ook tegen als zijnde een werkelijke naïviteit!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zogenaamde naiviteit heh. LEZEN. De zusjes zijn niet naief, ze doen naief.
Jippie, verheug me er nu al opquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
Happy happy joy joy
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Happy happy joy joy
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
.... en iedere blonde siliconentrut die een kereltje om haar vinger probeert te winden om een paar ton te winnen ook niet.
Ohw, das morgen toch? Tenminste... E10 weet niet of het nu op de 13e of de 14e een knalfuif met chips en cola is?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
jullie nog gefeliciteerd met de verjaaardag van de vriendin van E10
nee joh die is de 14e sept jarigquote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
als bb keihard is dan kunnen ze dat huwelijk toch gewoon naar de klote laten gaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
Nou het gaat mij eigenlijk wel om het vertrek van die twee. Dat Hummie (met al haar nukken en eigenzinnige opvattingen over hoe BB moet lopen) blijft is iig zeker. Zonder Mo en SA is er voor mij weinig meer an geloof ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort praten![]()
zullen we voor de muur van de tuin gaan zingen ? lijkt me toch wel leuk voor E10 he.quote:
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij datquote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef versabommie het volgende:
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...
wie ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
Jeroen... wiequote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
ohw men, wat een kicke smiley:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij dat [afbeelding] de streams op de fontein gooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |