Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel benquote:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Als de fokkers eens in BB gingen, hebben ze nadien ook niet zoveel commentaar meer en/of ze lezen dat ze op ons ook commentaar hebben
Hear hear.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.
Ow, wat een mooie stoel. Wat lief van Hummie dat we die mogen zienquote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel ben![]()
[afbeelding]
Stoel![]()
Precies, maar we mogen het niet volgen op de streams.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:16 schreef noucky het volgende:
Juist die wankele relaties zijn natuurlijk ook interesting.
al, excuses moiquote:
*gaat slapen gaan....quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ineens verdacht rustig hier, iedereen zal ze monitor wel uit het raam geflikkerd hebben![]()
is goed ben ik eggie wel met zn geheime opdracht, weltrustenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:30 schreef noucky het volgende:
we kunnen er hier wel een BB van maken !!!!!!!!!
Uhm... over BB natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
Hele topics vol, terwijl er geen streams zijn, waar gaat dit over?
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan teruglezenquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
UIT DE TELEGRAAF VAN VANDAAG
Big Brother wordt echtgenoot te veel
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
Als dat klopt, wat is het dan voor flutprogramma?quote:
Zet je toch een andere zender op.quote:Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien
lees hierbove boze echtgenoten zijn naar bb gereden en nu heeft monique en ik denk ook sbrina de keuze om te blijven of te gaan ,dat is ook de reden (denk ik) dat er geen streams zijn voledig afgesloten van de buitenwereld nuquote:Op woensdag 13 september 2006 06:51 schreef elcastel het volgende:
Iemand een (serieuze) samenvatting ? Het is niet meer echt te volgen wat er nou wel of niet echt gebeurt. Opeens is er géén weekopdracht meer, wil Mo eruit (en Sab ?) en zijn de streams wéér plat..
dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:14 schreef riri het volgende:
Als m'n partner zoiets deed dat vergaf ik hem nooit
hieruit blijkt dat hij totaal geen vertrouwen heeft in je....dat is een klap
hoe in vredesnaam moet je je voelen als je die man ziet,dan ben je toch woest dat die openlijk zo aan je twijfelt....
Dan heb je meestal ook een reden om juist niet verder te willen gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Ik vind dat Monique,althans bij mij komt dat zo over,veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft voor anderen,ze is op de een of andere manier altijd juist behoorlijk voorzichtig,denk nooit in de eerste plaats aan zichzelf.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Blijft een blamage. Harder dan ooit, geen contact met de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |