Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementerenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van die sternge modjes van ons hier?![]()
Ik wou dat 't niet hoefdequote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.quote:Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.
Ze (BB) zijn hypocriet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjesquote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien hebben de ouders van Mo en Sab wel gebeld. Die hoor ik ook verdacht veel in het gesprek voorbij komen.... Of draaf ik nu door ?
Euh, en Monique zelf danquote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...
...toen moesten Hieke en Fewwwdi ook bij Hummie op het matje komen...
Zolang het maar over BB gaat toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementeren
Ehm.. de tieten zijn niet zo.. maar de positieve energie.. Ik mag dat wel !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjes![]()
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Tissik het volgende:
quote]Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef Lyza het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang het maar over BB gaat toch?
Vorig jaar ging het vaker over de goudvissen, de solicitatie, "ik ga een bakje koffie zetten", "Wat ik nu toch heb meegemaakt" etc.
Vergezeld van een hele hoop![]()
![]()
![]()
![]()
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
IN de handquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
ik heb morele zwijgplicht, alles wat ik gezien heb ontken ik en heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef noucky het volgende:
Je kunt in een uitzending dat laten zien wat je wilt laten zien. Feit blijft dat het werkelijk is gebeurd en wij streamers zien het.
Ik ga ff een bakkie zetten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
Ja... maar 4xquote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Ook alleen nog maar stream 4 ?
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".quote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |