Ze gedragen zich als verliefde pubers, kan die vent zijn actie goed voorstellen. Die wordt vast uitgelachen op zijn werk, en die kinderen op school zullen ook wel met de nek worden aangekeken. Want een muts is die Monique.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
Geef eens antwoordt op wat Monique gedaan heeft?
Het gaat er niet om wat Monique gedaan heeft, het gaat er om wat dat kennelijk voor de buitenwereld (in dit geval haar echtgenoot en kinderen) betekent.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
Welke streams?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
HIer gaat het over de streams.
Ergelijk eigenlijk hoe ze op de BB6-site altijd '" mooi weer"blijven spelen terwijl er toch duidelijk stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de site (BB) :
08:10Genieten van een welverdiende nachtrust
Na het behalen van de Weekopdracht, genieten de Bewoners van hun welverdiende nachtrust. Ze liggen dan ook, al dan niet snurkend, nog allemaal op één oor.
papierenversiequote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
huh? online of papieren versie? *ik nie zie nie*
Zet jij ze even aan danquote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Discussiëren over Monique en Tijn kan nu in een ander topic
je kan die verleiding in een huis niet ontwijken je ziet hem bij het opstaan ,bij het slapen gaan bij het tanden poesten bij het eten 24 uur per dag ,daarom is de situatie anders en in een sneltrein daar bij bb alle bewoners die er ooit ingezeten hebben zeggen dat ,dat het een snelkookpan is,dus alles gaat snelle ern heviger dan in het echte wereldje omdat in de echte wereld je weg kan lopenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Ook al kom je dat tegen dan wil dat nog niet zeggen dat je eraan toe moet geven. Belofte maakt schuld!
Monique is niet eerlijk geweest tegen haar gezin. Schijnbaar laat ze deze namelijk makkelijk los dus had ze dat al voor dat ze het huis in ging moeten doen. Ze wist welke risico's ze ging lopen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat Monique gedaan heeft?
Zijn de mensen hier nog wel normaal????
Er zijn vrouwen buiten het BBhuis die dagelijks hun man bedriegen en mannen die dagelijks hun vrouw bedriegen en toch leven ze met elkaar en doen alsof hun neus bloed....
mijne zijn zwart, jouwe ook?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Addi het volgende:
O ja.....DE STREAMS,laten we het dáár eens over hebben....*grinnik*
quote:
Je zit me te triggeren he?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Discussiëren over Monique en Tijn kan nu in een ander topic
Chapeau, prachtig gesproken.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
Monique is niet eerlijk geweest tegen haar gezin. Schijnbaar laat ze deze namelijk makkelijk los dus had ze dat al voor dat ze het huis in ging moeten doen. Ze wist welke risico's ze ging lopen!
En die vrouwen buiten het BB huis waar je het over heeft zijn ook oneerlijke stinkhoeren die het fatsoen niet in hun leugenachtige kadaver hebben om eerst hun relatie te beeindigen alvorens aan een ander te beginnen. Moge het vagevuur tot in den eeuwigheid over ze heenkomen! ( hetgeen ook geld voor de vreemdgaande mannen)
Je begint iets, maak het dan ook netjes af voor je aan een ander begint. Tis slechts een kwestie van fatsoen!
Dus is er iets meer karakter en standvastigheid voor nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je kan die verleiding in een huis niet ontwijken je ziet hem bij het opstaan ,bij het slapen gaan bij het tanden poesten bij het eten 24 uur per dag ,daarom is de situatie anders en in een sneltrein daar bij bb alle bewoners die er ooit ingezeten hebben zeggen dat ,dat het een snelkookpan is,dus alles gaat snelle ern heviger dan in het echte wereldje omdat in de echte wereld je weg kan lopen
www.telegraaf.nl/prive/49858391/BB_Monique_opgeëist_door_man.htmlquote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..], want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
Ik hou niet van chatten, laat staan slow chatten.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef flugeltje het volgende:
Als de streams het niet doen is het sowieso onzinnig om in dit topic te posten
Zoek dan eens één van de andere topics op, waaronder de SC
Don't tempt me...quote:
Er zijn nu geen streams, dus ook geen commentaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van chatten, laat staan slow chatten.
Commentaren op de Streams leveren vind ik wel OK...
Dat zo'n Fiatje 500 nog zoveel schade kan doen, toch knapquote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je mijn brute bak wel lenen om door de muren van het BB huis te boren, tis toch een veel te dure leasebak en de bijtelling wil ik er wel uit hebben heheheh
hier staat toch echt:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..], want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |