kan inderdaad gebeuren, maar dan hoeven toch niet al die streams op zwart en alle andere censuur die bb nu uitvoert.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is dan een typisch geval zoals heel veel mensen denken *mij overkomt zoiets niet* totdat je overkomt en je niet meer terug kan
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef riri het volgende:
[..]
Ja,die vrouw ben je dan wel snel kwijt....dat is dan weer een pluspunt voor haar
dat zei ik ook al een paar berichten terug dit hangt als een donkere wolk boven hun verder relatiequote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Tovaho het volgende:
En als ze naar huis gaat, wat dan? Alsof haar huwelijk dan koek en ei zal zijn. Dat komen ze niet te boven.
Ze kan er beter in blijven, dan kan ze wellicht nog een extra zakcentje verdienen bovenop de alimentatie als die ze gaat krijgen. En als ze die niet krijgt, heeft ze dan altijd de hoofdprijs nog...
Haar huwelijk is toch naar de hoeren, of ze nou naar huis gaat of niet (denk ik...)
ze heeft wel degelijk oevr dingen nagedacht in het begin stuurde ze tijn ook weg ,later zei ze tegen tijn dat het wel goed zat tussen haar en rob dan heb je er naar mijn ogen wel iets overnagedachtquote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.
Het lucht heerlijk opquote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en wat win je er mee ? niet je vrouw of wil je die in een goude kooitje stoppen en de sleutel weggooien?
dan was die man van hieke maar een goedsul eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 08:57 schreef Sassefras het volgende:
was de man van Karin (BB1) ook niet vreselijk boos, over dat ze zoveel met maurice optrok?
wat deed BB daar toen eigenlijk aan?
En dan hadden we ook nog Hieke en Furby.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:57 schreef Sassefras het volgende:
was de man van Karin (BB1) ook niet vreselijk boos, over dat ze zoveel met maurice optrok?
wat deed BB daar toen eigenlijk aan?
Agree, de 2 dames zouden oud en wijs genoeg moeten zijn (hoewel je dat laatste kan betwijfelen) om te kunnen beseffen wat een flirt of erger met een mede-bewoner kan veroorzaken.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
komop zeg, in 27 dagen je huwelijk van top tot flop?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze heeft wel degelijk oevr dingen nagedacht in het begin stuurde ze tijn ook weg ,later zei ze tegen tijn dat het wel goed zat tussen haar en rob dan heb je er naar mijn ogen wel iets overnagedacht
huh? online of papieren versie? *ik nie zie nie*quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
ih de telkegraaf zelf staat dat Mo al nar huis is.
Helemaal mee eens!!! Kwestie van moraal en vertrouwen waar ook grenzen bereikt kunnen worden!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lucht heerlijk op![]()
Begrijp me niet verkeerd: mijn vrouwtje gaat ook vaak lekker stappen in haar leukste opstelling zonder mij, en ik blijf met een gerust hart vol vertrouwen dan bij de kinderen of ga zelfs elders. Nix aan het handje. Mijn vrouw roept ook wel eens dat ze een kerel er lekker uit vind zien...nix geen problemen mee. Ik ben niet zo'n jaloerse flapdrol. Maar ik zou wel compleet door het lint gaan als ik mijn daadwerkelijk met een ander zie vozen. Weet niet welk moraal en welke gevoelens van houden van jullie erop na houden maar degene waar je de rest van je leven mee door wil brengen zien vozen met een ander lijkt mij echt 1 van de ergste dingen die ik kan bedenken, en ja, ik vind het dan echt niet iets abnormaals als mensen daarvan door het lint gaan!
er staat toch dat ze 24 uur bedenktijd heeft?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
op de site (BB) :quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
daar ben ik het ook wel mee eens denk ik (beeld mezelf in dat ik me vriend zie fozen) nee ik weet niet wat ik zou doen,dus kan ook niet oordelen hoe ik zou reagerenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lucht heerlijk op![]()
Begrijp me niet verkeerd: mijn vrouwtje gaat ook vaak lekker stappen in haar leukste opstelling zonder mij, en ik blijf met een gerust hart vol vertrouwen dan bij de kinderen of ga zelfs elders. Nix aan het handje. Mijn vrouw roept ook wel eens dat ze een kerel er lekker uit vind zien...nix geen problemen mee. Ik ben niet zo'n jaloerse flapdrol. Maar ik zou wel compleet door het lint gaan als ik mijn daadwerkelijk met een ander zie vozen. Weet niet welk moraal en welke gevoelens van houden van jullie erop na houden maar degene waar je de rest van je leven mee door wil brengen zien vozen met een ander lijkt mij echt 1 van de ergste dingen die ik kan bedenken, en ja, ik vind het dan echt niet iets abnormaals als mensen daarvan door het lint gaan!
dat was ze denk ik ook pfff ik ben ook al 12,5 jaar samen met mijn vriend 5 jaar geleden kwam ik ook iemand tegen die me in vuur en vlam zetten dat is niet iets wat je plent dat gebeurd je hoe goed je relatie ook is, iedereen heeft een verleiding en komt die een keer tegen teminste dat is mijn meningquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, in 27 dagen je huwelijk van top tot flop?
Ze had eerlijk moeten zijn voor ze erin ging!
waar dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
Mag ik je vragen wat Monique gedaan heeft?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.
Tegen die tijd mag je mijn brute bak wel lenen om door de muren van het BB huis te boren, tis toch een veel te dure leasebak en de bijtelling wil ik er wel uit hebben hehehehquote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar ben ik het ook wel mee eens denk ik (beeld mezelf in dat ik me vriend zie fozen) nee ik weet niet wat ik zou doen,dus kan ook niet oordelen hoe ik zou reageren
Ook al kom je dat tegen dan wil dat nog niet zeggen dat je eraan toe moet geven. Belofte maakt schuld!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat was ze denk ik ook pfff ik ben ook al 12,5 jaar samen met mijn vriend 5 jaar geleden kwam ik ook iemand tegen die me in vuur en vlam zetten dat is niet iets wat je plent dat gebeurd je hoe goed je relatie ook is, iedereen heeft een verleiding en komt die een keer tegen teminste dat is mijn mening
of je huwelijk stelde al geen ruk voor?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Ireth het volgende:
Als je als getrouwd stel het goed vind dat de vrouwelijke helft vanaf heden 24 uur per dag te volgen is (als de streams meewerken het is), op het toilet, onder de douche, nude, naakt, bloot en nog meer naakt, dan vind ik het wel heel erg kleinzerig om te gaan lopen piepen over 'een kusje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |