Vriendelijk zijn is een zonde?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je kent hem waarschijnlijk niet eens!![]()
Ga jij m'n fobo maar eens nalezenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is oshiro een neger?
Môgge, trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is oshiro een neger?
Nee PS Sorry PSquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn is een zonde?
Zoals in een relnegert?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is oshiro een neger?
Een hele goedemorgen oshiro!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
Môgge PS en IWOWZ
Vriendelijk zijn is okay
Braafquote:
OK, je bent dus een japanner, hai!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ga jij m'n fobo maar eens nalezen
Ben jij een relnicht?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is oshiro een neger?
PrrrrrrrrrrrPrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Braaf
* PrintScreen iwowz klopje op schouder geeft.
* PrintScreen iwowz onder kin kriebelen doet en snoepje geeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
PrrrrrrrrrrrPrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
OK, je bent dus een japanner, hai!
Ik ben een oshiroquote:
Jappen heten geen Erikquote:Op woensdag 13 september 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maar ben je ook Japans dan?
Negers zoenen trouwens best okayquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, zoals in negerzoen, maar die zijn verboden want negerzoen was te provocerend...
Je moet wel aangezien je in een kaasstad woontquote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een Alkmaarder die van kaas houdt...
Die gaan meer voor een Chiwaquote:
Je hebt mij ook geruimd?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:25 schreef Sebasser het volgende:
Hm, net ff een kleine 150 contacten uit mijn MSN gedelete.
Nooit opruimen heeft ook nadelen..
Open er een topic over in KLB of SEX of KPDquote:Op woensdag 13 september 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Negers zoenen trouwens best okay
Wat is dat dan weerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die gaan meer voor een Chiwa
Wel zo een grappig neusje?quote:
Omdatquote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB of SEX of KPD![]()
Alkmaar staat niet alleen bekend om haar kaasquote:Op woensdag 13 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet wel aangezien je in een kaasstad woont
dWc is nog onlinequote:Op woensdag 13 september 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Negers zoenen trouwens best okay
Een naamquote:
Ik vergeet de dikke Duitsers...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Alkmaar staat niet alleen bekend om haar kaas
Alkmaar staat ook bekend om haar busladingen Japanners die elke vrijdag de kaasmarkt schijnen moeten te bezoeken...![]()
Net zoals ze de Zaanse Schans erg leuk schijnen te vindenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Alkmaar staat niet alleen bekend om haar kaas
Alkmaar staat ook bekend om haar busladingen Japanners die elke vrijdag de kaasmarkt schijnen moeten te bezoeken...![]()
Ik zoen niet met elke negert hoorquote:
Mmkayquote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een naam
Chiwa Cheung... vind het wel grappig klinken
Zijn Hollandse naam is Simon btw
quote:
Goed hoâhquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zoen niet met elke negert hoor![]()
Ik zoen monogaam tegenwoordigquote:
ik nietquote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zoen monogaam tegenwoordig
Ja maar dat komt door Hennie Huilmanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoals ze de Zaanse Schans erg leuk schijnen te vinden
En de reden daarvoor?quote:
Je vergeet de molensquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door Hennie Huilman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |