quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:03 schreef borbit het volgende:
de opleiding waar ik vandaan was overgestapt. Eerste dag, kwam vers van de havo. Openings praatje was in een soort hele grote collegezaal achtig ding. Dik 200 nieuwe studie genootjes.
Kom ik 10 minuten te laat aankaken in de veronderstelling dat ik allen ff een formuliertje op moest halen. Nog 10 minuutjes op zoek naar dat lokaal (wat dus stiekem een hele grote collegezaal was) En dan per ongeluk met de deur waaruit je direct op het podium kwam binnen komen wandelen![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb hem al een keer gepost, maar toch nog maar een keertje na het lezen van al deze leuke verhalen.
Ingehuurd bij een bedrijf. Paar dagen pas aanwezig. Even naar het toilet aangezien ik nogal nodig moest. Ga zitten en begin met plassen. Na een tijdje merk je dat het wat nat om je heen begint te worden. Blijk je de hele tijd tussen de bril en de pot gezeken te hebben. Alles om je heen nat dus waaronder ook de rand van je broek. Laatste restjes alsnog in de pot.
Daarna voorzichtig opstaan en bedenken hoe je dit gaat oplossen. Zo achterlaten kan gewoon echt niet. Schoonmaker inschakelen ook niet aangezien ze dan weten dat je zo'n sukkel bent geweest. Dan maar met rollen toiletpapier de boel dweilen. Tussentijds vaak doorspoelen zodat het toilet niet verstopt en daarna heel goed je handen wassen.
Het uur daarna ook steeds een beetje sniffen om te kijken of er toevallig nog een pisgeur van je broek afkomt die in de zeik gelegen heeft.![]()
Op mijn werk plas ik zittend aangezien ik dan even rustig kan zitten.. dat het wat langer duurt maakt dan niet uit en komt wel goed uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij plast zittend??
Of moes je ook p00pen
Eh, dat die zus niet even zegt dat ze niet haar zus is.. ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:21 schreef Osramp het volgende:
Onze onderbuurvrouw is de helft van een eeneiige tweeling, maar dat wist ik nog niet toen we hier kwamen wonen. Enfin, nieuwbouw dus iedereen stelt zich spontaan voor. En altijd goeiedag zeggen als je elkaar tegenkomt. Dus op een middag kom ik de onderbuurvrouw tegen en het werd net lekker weer en dus goeie zin. Ik heel uitbunding: "Hee, S......, lekker weertje buiten en het is bijna weekend" en nog meer van die onzin. Zij nauwelijks reactie en ik denk "Beuh, ijskonijn" en loop door naar huis. Thuis vertel ik het mijn vriendin, dat de onderbuuf zo onvriendelijk was......zegt zij droog: "Weet je ZEKER dat het niet haar zus was?"
wtf. Zo zie je maar weer. Vuurwerk is niet geschikt voor 30+quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef GizartFRL het volgende:
Eergister nog een lekkere blunder;
Had nog een paar vuurwerktolletjes over van oud en nieuw. ( mijn dochter vind zulk vuurwerk leuk om te zien, draaien en veel kleurtjes.)
Dus dacht ik dat die laatsten ook wel op konden.
Dochter voor het ruit bij de tuin.
Ik als lieve papa in de kou op het terras netjes 4 van die dingen afsteken.
De laatste ( en nummer 5) schoot zo onder de kerstboom die we na oud en nieuw naar buiten hebben geworpen en tegen de houten schutting van de buren lag.
*knetter knetter, vonk vonk*
Vliegt die kurkdroge kerstboom zo in de hens.
Vlammen van tegen de 2,5 tot 3 meter hoog, overal vonken.
Snel een emmer met water vullen en over dat dingen gooien om te blussen.
Das al snel gelukt, maar bij alle achterburen stonden de gordijnen open en de mensen voor de ruiten....
Ben maar snel weer naar binnen gegaan.![]()
Nope, vond ik achteraf ook wel lomp van haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, dat die zus niet even zegt dat ze niet haar zus is.. ?
30- ook niet ( 26 nu....)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wtf. Zo zie je maar weer. Vuurwerk is niet geschikt voor 30+
't is ff oefenen maar nu kan ik 't pefectquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben er dus achtergekomen dat ik niet met 2 fietsen kan fietsen (op 1 fiets fietsen en dan de andere fiets aan de hand meenemen).
Na 3 keer bijna gevallen, waarvan 2 keer publiekelijk heb ik het maar opgegeven.
De achterburen hadden nog nooit zo vermaakt.
De reden dat ik dat wilde, was dat 1 fiets een lekke band had
Ik ben al onhandig en met links nog veel onhandiger, of ben jij soms mijn achterbuurman, dat je me nog harder wil zien vallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef Geerd het volgende:
probeer het is met je andere hand.
Het ziet er zo gemakkelijk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't is ff oefenen maar nu kan ik 't pefect
Echt niet dat zou zonde zijn van je leuke snoetje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al onhandig en met links nog veel onhandiger, of ben jij soms mijn achterbuurman, dat je me nog harder wil zien vallen.
Jij maakt sluipreclame voor D-reizen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef Razor21 het volgende:
BEN DUS KEIHARD MET MIJN RUGTAS IN MIJN HAND DE WINKEL UITGEREND ZO LANGS D-REIZEN MET EEN OMWEG OM HET WINKELPLEIN NAAR HUIS GEREND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |