quote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vanmiddag naar de trein.
Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.
Wat bleek:
1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Hehe zoiets had ik laatst ookquote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
Om het nog erger te maken: het was je ex?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
Nee, tenzij ik lesbisch ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: het was je ex?
Yep.. zoals een oud Chinees spreekwoord zegt, gedeelde smart is dubbele lolquote:Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef Elvi het volgende:
Dan moet je ze juist posten... verwerkingsproces enzo![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten.Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten.Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Moest een keertje vroeg op, dus ik ga naar de badkamer. douchen en het hele ratteplan.
Wilde deo op doen, pak de bus haarlak en spuit zo onder m'n armen. Plakt lekker![]()
Dus weer even onder de armen wassen. Ik pak dit keer de deo, kijk voor de zekerheid nog een keertje goed of het daadwerkelijk deo was.. en ik spuit het zo in m'n haar!![]()
Ben toen maar weer onder de douche gestapt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.![]()
![]()
Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:43 schreef Fyodor het volgende:
Zal ook even wat beschamende zaken aan dit topic toevoegen...
-Op zaterdagochtend opstaan om naar mijn bijbaan te gaan, beneden komen en met een versuft gezicht op de klok zien dat het nog maar 02:10 uur is i.p.v. 07:10 uur...![]()
-Tijdens de jiu jitsu les deed de leraar een oefening voor, ik was het 'slachtoffer'. Nadat ik op de grond geworpen was wilde ik weer overeind komen, op één of andere manier raak ik totaal uit balans en val ineens weer op de grond... Zag er nogal knullig uit
Woont de Paus in Rome?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30
Als peuter/kleuter wilde ik nog wel's slaapwandelen. Piste ik in de vuilnisbak in de keuken ipv de wc.
Iets ouder een motor uit een pickup gesloopt, op het stalen aanrecht gelegd en de stekker in het stopcontact. Flinke put in het aanrecht en een brandlucht.
Fikkie stoken in de sloot, erg droog en het niet meer uitkrijgen. Wind waait richting dorp, brandweer erbij en hele dorp blauw.
Moet ik nog even doorgaan?
Videorecorder schoongemaakt met spiritus. Oud beestje, beetje onhandig, vlam d'r in. Stuk vloerbedekking afgebrand.quote:
Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Een maat van me liep jaren terug met oud & nieuw met een aansteekkoord en een koekje over straat, tsja moet ik het nog uitleggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.
Je gezicht niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
Zo'n glazen kap van een lamp (aan het plafond) eraf schroeven en dan als de 2e schroef los is klettert die kap in je gezicht, die kap was gelukkig nog heel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.
De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |