abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:49:02 #26
160035 Marsupial
spanjofiel met hart & ziel
pi_42835995
Ik zalm ook 'ns ff meedoen dan...

vorige winter was ik allen in huis aan het koken. Op een gegeven moment wilde ik groente uit de vriezer hebben en die staat bij mij in de schuur. Dus ik loop de tuin in, maar mijn (inmiddels ex-)vriend had er altijd een hekel aan als ik de schuifpui open liet staan omdat 't dan koud werd binnen. Toen ik de groente uit de schuur keek ik gelijk ff op 't pakje hoe ze ontdooit moesten worden. Maar ik liep op blote voeten en het vroor dus ik denk; ik trek ff een sprintje naar binnen...
Ondertussen kijk ik op van het pakje groente en zie zo de ingang van mn huis voor me. Ik blij dat ik er was, neem een flinke sprong... en ram zo vol tegen die schuifpui aan!
Ik was blijkbaar zo goed geconditioneerd door mn vriend dat ik ook terwijl hij er niet was, de schuifpui achter me had dichtgetrokken
Ik heb nu nog 2 barsten in mn voortanden...
Miracle Grow, zachtjes inmasseren op de gewenste plaats en 't zal spoedig uit de hand groeien...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:19:48 #27
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_42836873
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:49 schreef Marsupial het volgende:
Ik zalm ook 'ns ff meedoen dan...

vorige winter was ik allen in huis aan het koken. Op een gegeven moment wilde ik groente uit de vriezer hebben en die staat bij mij in de schuur. Dus ik loop de tuin in, maar mijn (inmiddels ex-)vriend had er altijd een hekel aan als ik de schuifpui open liet staan omdat 't dan koud werd binnen. Toen ik de groente uit de schuur keek ik gelijk ff op 't pakje hoe ze ontdooit moesten worden. Maar ik liep op blote voeten en het vroor dus ik denk; ik trek ff een sprintje naar binnen...
Ondertussen kijk ik op van het pakje groente en zie zo de ingang van mn huis voor me. Ik blij dat ik er was, neem een flinke sprong... en ram zo vol tegen die schuifpui aan!
Ik was blijkbaar zo goed geconditioneerd door mn vriend dat ik ook terwijl hij er niet was, de schuifpui achter me had dichtgetrokken
Ik heb nu nog 2 barsten in mn voortanden...
Ik zie t al helemaal voor me!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 23 oktober 2006 @ 05:18:48 #28
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_42909293
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef godigita het volgende:
Ik was laatst in de bioscoop (Pirates of the Caribbean), en ik moest ongeveer halverwege naar de wc. Ik denk: 'Ik wacht wel even tot de pauze'. Geen pauze. Dus ik over alle mensen en benen heen en naar de wc. Kom terug, zie natuurlijk geen reet in die donkere zaal, en ik geloof nog steeds heilig in het feit dat we nog steeds aan pauzes doen tussen de film. Na daar een kwartier ofzo op een trapje te zitten wachten bij de deur, gaat het me dagen dat er misschien wel helemaal geen pauze IS, en dat degene waar ik mee ben zich wel ontzettend af zal zitten vragen waar ik in vredesnaam ben. Dan komt dus het moment dat je je rij terug moet gaan vinden, en de rijnummers waren echt slecht verlicht. Ik schuifel een beetje hurkend langs die rijen, met ogen in spleetjes, half aan de rijnummers voelend om misschien een soort braille effect te mogen ervaren... Ik kijk op en een vrouw kijkt me echt heel vreemd aan, of misschien niet zo vreemd aangezien ik ontzettend raar bezig ben daar, en ze zegt: 'Het is hier, hoor.' En dan nog je nek moeten breken over al die benen.

Een tijdje later ging ik naar de film met mijn vriend, die toevallig toch ook wel heel graag pirates of the caribbean wilde zien. Ik denk ach, waarom ook niet. De film is een tijdje bezig en ik moet wéér naar de wc. En weer heb ik niet de tegenwoordigheid van geest gehad om vlakbij het gangpad te gaan zitten. Maar, loopt een gangpad achter ons, een beetje verhoogd. Dus zit ik vervolgens zo'n 15 minuten te met mezelf te overleggen of en hoe ik op dat pad ga klimmen. Uiteindelijk word de druk op mijn blaas te groot en ik ga ervoor. Enigszins struikelend maar zonder al te grote kleerscheuren kom ik op dat pad en ik haast me de deur uit. Eenmaal buiten de zaal klim ik de eerste de beste trap op, en vind vrij snel de wc. Als ik van de wc afkom, heb ik geen idee meer waar ik net vandaan kwam. Met het resultaat dat ik als een gek rondren in die bioscoop en echt mijn zaal niet meer kan vinden. Het was zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment de ingang zag vanaf een verdieping hoger, en dus naar beneden haastte, en hem niet meer zag Uiteindelijk toch gevonden, helemaal stressy inmiddels loop ik die zaal in, en herinner me dan dat ik nog van dat pad af mijn stoel in moet klauteren. Dus tja, ik gooi mijn benen over de leuning, zet me af... en glij langs de zitting, die natuurlijk niet meeklapte, op de vloer. Heerlijk. Het ergste was nog dat ik, misschien door al dat water, drie kwartier later weer ontzettend moest plassen. Toen heb ik toch maar gekozen om mijn nek te breken over alle benen

Dit soort dingen gebeurt me vrij vaak...
Wat waren de reacties toen je voor je stoel op de grond zat?
Ik heb het weleens zien gebeuren bij een ander, maar die gleed vervolgens met z'n benen een etage naar beneden met ene been aan ene kant van stoel'poot' en andere been aan andere kant.
Asjemenou
pi_43103535
Ik was vorige week met de trein op weg naar mijn werk. Onderweg moet ik overstappen en dan moet ik 10 minuten wachten tot de trein, die er altijd al staat, vertrekt. Ik loop dan altijd naar het eind van het perron, rook daar op een bankje bij de rookpaal een sigaretje en stap daarna de trein in.
Vorige week zat ik dus op het bankje te roken, blijkbaar iets te diep in gedachten want ineens hoor ik: "fuuuuuutttttt" en zie ik de deuren van de trein sluiten ik sprong op en rende naar de trein om als een idioot op de knop bij de deur te drukken en te zwaaien in de hoop dat een conducteur het zou zien, het had allemaal geen zin want de trein reed toch echt weg

Het moet er echt heel idioot uit hebben gezien, gelukkig is het daar op het perron nooit zo druk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_43136727
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
pi_43137168
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:28 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
JEZUS! Ik moest echt hard lachen !
pi_43139489
Die is toch al heel oud?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_43140076
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef rameijer het volgende:
Die is toch al heel oud?
zo heel lang geleden ishet mij niet gebeurd hoor, half jaartje ofzo?
pi_43163392
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef TheIceWarrior het volgende:

[..]

zo heel lang geleden ishet mij niet gebeurd hoor, half jaartje ofzo?
Maar wel al eerder gepost!

Maakt niet uit verder hoor, hij is wel leuk namelijk
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_44002284
quote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST wat kut hahahah..
  donderdag 30 november 2006 @ 02:05:11 #36
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_44012833
Je moet wel erg 'messy' poepen wil het hele papier nog bruin worden
Asjemenou
pi_44739993
quote:
Neeeee
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:40:07 #38
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_44851760
Hier ook een paar vrij recente gebeurtenissen...

1. Tijdens de film even snel iets te drinken halen en vervolgens je plek/vriendin niet meer vinden
2. Niet naar de wc kunnen gaan terwijl je hoognodig moet. Gevolg:
3. Even iemand willen helpen met de pc en vervolgens werkt dat k*tding ineens niet meer
4. In een goed restaurant op het toilet je handen wassen in een wasbak met een te harde straal!
5. Naast een gewone vriendin in bed liggen en wakker worden met een hand tussen haar benen
6. In het vliegtuig de toiletdeur opentrekken en een vrouw met een gipspoot zien pissen.
7. De dvd-speler aanzetten met de gedachten dat er een romantische film inzat. Helaas niet...
8. Over het internet surfen en je stiefzus naakt zien poseren op een nogal bekende website
9. De telefoon van je moeder nakijken en berichten lezen waarvan je het bestaan niet wilt weten
10. Mijn verzonden items van 5 jaar geleden teruglezen
11. En, last but not least: een gastdocente hebben die je ooit eens in een zatte bui gekust hebt
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
pi_44860663
dude wat spook jij allemaal uit
pi_44862169
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef deTovenaar het volgende:
11. En, last but not least: een gastdocente hebben die je ooit eens in een zatte bui gekust hebt
Jij hebt al 5 jaar dezelfde telefoon?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 31 december 2006 @ 02:22:19 #41
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_44880202
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef crossover het volgende:

[..]

Nou en? Ik heb mijn vaste telefoon al ruim 25 jaar.
Asjemenou
  zondag 31 december 2006 @ 02:58:48 #42
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_44880824
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef crossover het volgende:

[..]

Waar zie jij dat hij het over een telefoon heeft? Volgens mij doelt hij op email ofzo. Doe ik ook wel eens.. Oude emails lezen en chatlogs van de tijd dat ik nog wist wat irc was
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:45:40 #43
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44935843
Oude berichten is wel lachen ja
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:44:14 #44
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_44939374
Het ging inderdaad over mijn email. Oude berichten zijn voorschut
Je kunt er wel aan zien dat je "groeit".
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:09:30 #45
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44940027
hahaha precies ja
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  woensdag 3 januari 2007 @ 03:12:10 #46
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_44963445
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:44 schreef deTovenaar het volgende:
Het ging inderdaad over mijn email. Oude berichten zijn voorschut
Je kunt er wel aan zien dat je "groeit".
Als je oude berichten leest, groeit er dan nog een dingetje?
Asjemenou
pi_44963639
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef deTovenaar het volgende:
Hier ook een paar vrij recente gebeurtenissen...

1. Tijdens de film even snel iets te drinken halen en vervolgens je plek/vriendin niet meer vinden
2. Niet naar de wc kunnen gaan terwijl je hoognodig moet. Gevolg:
3. Even iemand willen helpen met de pc en vervolgens werkt dat k*tding ineens niet meer
4. In een goed restaurant op het toilet je handen wassen in een wasbak met een te harde straal!
5. Naast een gewone vriendin in bed liggen en wakker worden met een hand tussen haar benen
6. In het vliegtuig de toiletdeur opentrekken en een vrouw met een gipspoot zien pissen.
7. De dvd-speler aanzetten met de gedachten dat er een romantische film inzat. Helaas niet...
8. Over het internet surfen en je stiefzus naakt zien poseren op een nogal bekende website
9. De telefoon van je moeder nakijken en berichten lezen waarvan je het bestaan niet wilt weten
IJsmeis is je stiefus?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:45:58 #48
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_45073555
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:42 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

IJsmeis is je stiefus?
Nee, helaas.
pi_45086032
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef deTovenaar het volgende:

[..]

Nee, helaas.
Helaas?! .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 18:27:02 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45115603
Geweldig topic

Ik heb ook altijd van die leuke momenten. Laatst nog kwam ik met allemaal boodschappen thuis dus ik met veel moeite mijn sleutels uit mijn jaszak frummelen en in de deur steken. Wat ik ook probeerde, ik kon de sleutels niet omdraaien. Ik dus vet chagrijnig en wilde aan gaan bellen zodat een van mijn huisgenoten open kon doen. Zag ik bij de bel opeens de naam van de buren staan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')