welke stream is datquote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Mo eruit gaat, ik hoorde iemand zeggen. \"maar dat zit er toch echt wel in\'
En
\"Er komt meer op je af in het huis dan je denkt\'
Coverupquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
Ja, er is vast binjequote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?![]()
Jattertquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geluid: Veni Vidi Foetsie!
Beeld: Veni Vidi Foetsie!
gejat en bewerkt ;-)
Dat zal ze wel moeten zijn van BB denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoor Monique haar hoge tonen er weer uitgooien. Dus opgewekt is ze inmiddels wel.
duh! bonje uiteraard, bijdehand...nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest als dit keer hmpffff!quote:
is altijd na censuur. ineens is iedereen vrolijk bezig alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu...
huh, hier niet hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:31 schreef Sonique het volgende:
LOL, en de streams zijn ook terug geschroeft van 700 bkps naar 500 kbps...
Loosers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |