Die schijnt geslaagd te zijn om één of andere reden.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan maffen, en die weekopdracht dan?
Vandaar dat de weekopdracht is afgeblazen (goedgekeurd)quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?
Geloof me... je wilt het niet weten!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snolquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
Is al constant zo. Vooral Etienne een tijdje terug. De kijker dit, de kijker dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Buitenwereld hier... buitenwereld daar... Ze hebben echt wel gehoord van Hummie dat de buiitenwereld reageerd op hun doen en laten... Dus WEG BB concept!!!
Daar heeft ze wel iets van weg hequote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Ik ben bang dat iedereen zo zijn nest ingaat en we op zn vroegst morgenochtend weer fatsoenlijke streams hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Veulen het volgende:
Maar geod: het gaat nu niet meer over die dingen maar over douche en slapen, dus doe die streams nu maar weer gewoon.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snol![]()
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?
deze (fake) was zo goed vorig jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel iets van weg he
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |