quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
De sigaretten van Hummie die telkens op haar toetsenbord vallen..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
Misschien hebben ze wel een spoed overleg.. alles doorspreken over bepaalde scenario's etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
het liefst 1 met hiv danquote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch bijzonder dat ze afwijken van de 'basis ideologie' van Big Brother.
GEEN contact met de buitenwereld.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben het over 'wat kwam eruit? alleen maar slijm. het zou toch fijn zijn als je even lekker kan kotsen... ja...' (op depri toon).
Misschien toch iets van een voedselvergiftiging oid?
nee gaat over de kinderen denk ik die gepest worden denk ik dan hequote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Sabrina praat over Barry.
tja die zouden er ook in zitten, maar die pokke wijven hebben weer gelogenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut Barry, kut kids thuis..
Gooi dan 16 vrijgezellen in het huis voortaan.
Heb je weer tijd over misschienquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef toxikon het volgende:
het zou echt kut zijn als de zusjes en tijn eruit gaan, dat zijn de enige waar ik voor kijk.![]()
..Nog lang en gelukkig?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf erbij: Hilde en janine trokken het niet meer, streams down () en ineens is de weekopdracht geslaagd. Egg heeft zijn sleutel terug en we gaan weer knuffelen en zingen in Teletubbieland
![]()
berg maar weer op, weer niks met deze kut regie.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Even snel mijn koptelefoon pakken zodat ik kan meegenieten...
mijn vakantie is deze week voorbij dus dat zou wel goed uitkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb jej weer tijd over misschien
Nou, dan wens ik je succes, want die stort straks na d'r derde fles weer neer op een stretcher in het kabelhok.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik probeer méér rode port te drinken als Hummie... wie weet ga ik het snappen!![]()
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
..Nog lang en gelukkig?![]()
ik denk juist niet dat het haar man is, ze hebben het constant over de buitenwereld en anders zouden ze toch wel Rob zeggen net als Sabrina steeds Barry zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van. Volgens mij is die man over de zeik, want Sabrina trok een vergelijking met haar vriend.
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
Zucht idd..
Regie nachtploeg van Talpa! let eens op ofzo! jullie willen toch ook eer van jullie werk of niet dan![]()
Ja, in een maand tijd is ie precies één keer gaan rinkelen, tochquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die telefoon is ook iets teveel een accesoire!
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aan![]()
nee ik kan het net niet horenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand er IETS van kunnen verstaan?
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Weet ik wel zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Inderdaad! Ik bel jou nog vaker!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
De ongebruikte telefoon op 4!!!!!!!!!!!! streams
[afbeelding]
Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteer
Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doen
Wat kleinburgerlijk. Is net alsof je vreemd gaat terwijl je alcohol ophebt, en het daar op afschuift
Echt waar, zolang echt echt is, is het echt wel beter als non-echt, ik heb daar echter uiteraard een echte mening over.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenMaar serieus, moeten ze zelf weten, ik vind het zelf nogal belachelijk tenzij je aa-cup hebt. Maar dan nog........
Ik heb dus wel een mening, maar het boeit me niet![]()
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Jij staat nog als eerst in de rij als Rik het met Hilde doetquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !
Dat stuk van mij over BB Belgie niet gelezen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Sonique het volgende:
ik hoorde Janine het over kinderen hebben...
HEAR HEAR! en AMEN!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
Het is de EO niet.![]()
Kijkcijfers!![]()
Scoren!![]()
Als het inderdaad zo is dat Monique gebeld is door één van haar kinderen omdat die problemen heeft, moeten de streams wel op zwart.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |