Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteer
Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doen
Wat kleinburgerlijk. Is net alsof je vreemd gaat terwijl je alcohol ophebt, en het daar op afschuift
Echt waar, zolang echt echt is, is het echt wel beter als non-echt, ik heb daar echter uiteraard een echte mening over.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenMaar serieus, moeten ze zelf weten, ik vind het zelf nogal belachelijk tenzij je aa-cup hebt. Maar dan nog........
Ik heb dus wel een mening, maar het boeit me niet![]()
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Jij staat nog als eerst in de rij als Rik het met Hilde doetquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !
Dat stuk van mij over BB Belgie niet gelezen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Sonique het volgende:
ik hoorde Janine het over kinderen hebben...
HEAR HEAR! en AMEN!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
Het is de EO niet.![]()
Kijkcijfers!![]()
Scoren!![]()
Als het inderdaad zo is dat Monique gebeld is door één van haar kinderen omdat die problemen heeft, moeten de streams wel op zwart.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |