welke stream is datquote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Mo eruit gaat, ik hoorde iemand zeggen. \"maar dat zit er toch echt wel in\'
En
\"Er komt meer op je af in het huis dan je denkt\'
Coverupquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
Ja, er is vast binjequote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?![]()
Jattertquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geluid: Veni Vidi Foetsie!
Beeld: Veni Vidi Foetsie!
gejat en bewerkt ;-)
Dat zal ze wel moeten zijn van BB denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoor Monique haar hoge tonen er weer uitgooien. Dus opgewekt is ze inmiddels wel.
duh! bonje uiteraard, bijdehand...nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest als dit keer hmpffff!quote:
is altijd na censuur. ineens is iedereen vrolijk bezig alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu...
huh, hier niet hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:31 schreef Sonique het volgende:
LOL, en de streams zijn ook terug geschroeft van 700 bkps naar 500 kbps...
Loosers
Met de Snoepkist!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
daar ging monique
en die keek nie echt vrolijk....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
daar ging monique
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nuquote:Op woensdag 13 september 2006 01:33 schreef noucky het volgende:
ook al is er geen goed geluid, hebben die camaramensen en de regie soms uren pauze ????????
Primeur: eerste BB Euthanisie?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
Mo gaat een kist pakken.....exit dus?
heb een koptelefoon opgedaan en MO trapte net mijn trommelvliezen aan gort !quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nu![]()
e10quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is dat witte poppetje op de achtergrond?
en je hoort hem nog pissen ook ....djeeezzzquote:Op woensdag 13 september 2006 01:36 schreef versabommie het volgende:
Tijn gaat nu pissen, ik herhaal: tijn gaat nu pissen!
"Gisternacht nog BB gekeken?"quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nu![]()
Mijn streams lopen dus duidelijk achter.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:37 schreef Dropkick het volgende:
gvd en Tijn trekt door,mijn oren gvd
"Gelieve niet op de camera te spetteren "quote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Wat zou er op dat briefje staan wat op de wc deur hangt?
Denk aan je zenderquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Vergeet Bommetje nietquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hehehe dat doorspoelen kwam hard aan hè M!![]()
denk aan je zenderquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
'HIER plassen, Roel'. Dat hangt er nog van vorig jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Doortrekken? of: handjes wassen? of: vergeet je zender niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Denk aan je zender, houdt hem vlak bij de straal?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
denk aan je zender
dat staat er met nog iets
Aan het aanrecht in het wit is E10quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is dat witte poppetje op de achtergrond?
Milica: er is echt nix aan de hand....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn en Milica knuffelen elkaar
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef versabommie het volgende:
marcia gaat pissen...volume laag mensen.....
thnx, ik dacht hem al te herkennen aan zijn pauper muts.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Aan het aanrecht in het wit is E10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |