...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:12 schreef Repeat het volgende:
geraspte appel en zwarte bessensap kan je proberen, dat werkt volgens mij wel
helaas, beschuit komt er ook uit evenals sap/limonade etc. Zelfs water....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:15 schreef beertenderrr het volgende:
als ik ziek was, kreeg ik altijd beschuit met suiker en limonade. Weet niet of het echt helpt, maar je kan het altijd proberen
het voelt ook behoorlijk kutquote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Licht eten is altijd goed. Zoals hierboven werd genoemd een beschuit. Maar het klinkt inderdaad best kut wat je hebt.........
nee ik weet het echt niet. Dacht eerst aan een griepje. Maar dat heb ik nooit zo erg zoals nu. Overgeven hoef ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:19 schreef Muck het volgende:
enig idee hoe het komt? Misschien een infectie of iets dergelijks?
lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
het voelt ook behoorlijk kut. morgen anders hard zeiken bij de dokter of ik er morgen al niet tussen kan. Ik trek dit echt niet nog een dag...
dank jequote:Op woensdag 13 september 2006 01:21 schreef marcito het volgende:
Hmm dit is niet leuk voor je, sterkte ermee!
dat gaat em denk ik idd worden. Want uidrogen wil ik idd niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan!
op deze manier loop je ook nog het risico uitgedroogd te raken, en daar zit je niet echt op te wachten.
Gewoon even bellen morgenvroeg en vertellen wat er aan de hand is, dan mag je vast wel eerder komen
Wtf ben je aan het eten serieus, crackers dat behoor je te eten. Niet vloeibaar maar juist het meest vaste voedsel dat je kan vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:19 schreef tirannetje24 het volgende:
vanochtend milk and fruit geprobeerd. Dat was een regelrechte ramp.
Vanavond yoghurt met beetje siroop geprobeerd zelfde verhaal...
als je morgen écht niet terecht kunt (in dat geval heb je een kut-dokter, maar dat terzijde) zou i kals ik jou was bij de apotheek of drogist van die zakjes halen met zout-oplossing.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat gaat em denk ik idd worden. Want uidrogen wil ik idd niet.
ow, wat is dit kut kut kut
munt thee ookquote:Op woensdag 13 september 2006 01:24 schreef wonderer het volgende:
Venkelthee kalmeert de maag.
ik heb ook rijstcrackers geprobeerd te eten maar ook dat helpt geen drol. Na 4 happen is het rennen naar het toiletquote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wtf ben je aan het eten serieus, crackers dat behoor je te eten. Niet vloeibaar maar juist het meest vaste voedsel dat je kan vinden.
Als je het echt niet safe vind zou ik gewoon bellen.. goed uitleggen etc. misschien hebben ze wel een spulletje voor je.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef tirannetje24 het volgende:
kan je hiermee ook de avondarts bellen ? (de dienstdoende arts) ?
Dit is echt niet te houden namelijk...
Ik voel me zwaar hopeloos
soms een heeeeeeeel klein beetje. Maar dat is als ik na de 3e keer nog eens moet overgeven. Ligt denk ik aan dat het dan wat geirriteerd is ofzo aan de binnenkant..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Er zit toch geen bloed bij je braaksel?
ja, natuurlijk kan datquote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef tirannetje24 het volgende:
kan je hiermee ook de avondarts bellen ? (de dienstdoende arts) ?
Dit is echt niet te houden namelijk...
Ik voel me zwaar hopeloos
Als je al 3 dagen geen vocht binnenhoud en 6 kilo afvalt, kan het hard gaan volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef Repeat het volgende:
TS gaat echt niet gelijk dood door uitdroging hoor.
vast niet, maar dat kan soms sneller gaan dan je verwachtquote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef Repeat het volgende:
Er komt geen bloed vrij bij inwendige irritatie. Ik zou als ik jou was direct even een arts bezoeken.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
soms een heeeeeeeel klein beetje. Maar dat is als ik na de 3e keer nog eens moet overgeven. Ligt denk ik aan dat het dan wat geirriteerd is ofzo aan de binnenkant..
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef Repeat het volgende:
even aan je oksels voelen, indien nat ga je nog niet dood
Twee dagen zonder vocht? Dood niet, maar je kunt je organen wel een flinke klap verkopen zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef Repeat het volgende:
preciesquote:Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee dagen zonder vocht? Dood niet, maar je kunt je organen wel een flinke klap verkopen zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |