abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41765137
Heerlijk zoals Monique dit doet,ze is heel eerlijk en laat zich niet in een hoekje drukken,ze bewondert Tijn en daar laat ze niet door een ander een smerig verhaal van maken.
Chapeau Monique!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_41765154
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef XiChico het volgende:
Wie heeft er een foto van die man van Monique, ben ik wel benieuwd naar
pi_41765181
En dan breekt ze ook nog een wijnglas, och och och...
pi_41765191
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een saai mens eigenlijk die Monique, van mij mag ze zo snel mogelijk vertrekken met die verlopen kop van d'r...
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_41765239
Sabrina zit er ook behoorlijk verlept bij zeg...
pi_41765270
Denk na het zien van de eerste streambeelden dat Mo in het huis blijft.
Ze heeft volgens eigen zeggen geen zin om toe te geven en eruit te gaan. Dit zou alleen maar bevestigen dat er meer is tussen haar en Tijn.

Ook verteld ze: "als ik in het huis zou blijven na dit, dan zou ik hier niet lang op door blijven gaan"
Uit een korte uitleg van haar blijkt dat ze daarmee bedoeld dat ze dan de draad weer gewoon op wil pakken. Ze wil dan de hele situatie achter zich laten. Wel wil ze in dat geval wel het contact met Tijn iets minder uitbundig houden. Maar afstand nemen is niks voor haar verteld ze...het blijft toch d'r "maatje".

speculaties all over the place...maar krijg zo het vermoeden dat rubberen Robbie een flinke domper krijgt. Mo lijkt niet heel erg onder de indruk...en laat zich niet echt de les lezen door die vent van d'r. Tuurlijk is ze bezig met het thuisfront en d'r gezinnetje. Maar ze lijkt nog niet klaar met BB.

Ga d'r steeds leuker vinden...tof wijf die Mo.
pi_41765274
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:

[..]

Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
Monique ziet er meestal verlept uit toch?
Sabrina kijkt meestal wel fris uit haar ogen...
pi_41765331
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.

woensdag 13 september 2006 @ 11:42:16 #249
3542 Gia
User under construction
pi_41765336
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef n1ek het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tijn is veeeel leuker!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 11:45:50 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41765449
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.

[afbeelding]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41765470
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:

[..]

we bespreken hier de BB bewoners.
pi_41765512
Heb ik dit allemaal gemist zeg Heb het idee dat het voordat ze in BB kwam dan al niet echt lekker zat...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41765607
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro. .
  woensdag 13 september 2006 @ 11:53:10 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41765661
Denk dat ze wel blijft aangezien ze dat ook aangeeft dat als ze nu naar huis zou gaan dat de buiten wereld er anders op tegen aan gaat kijken met wat zich afspeelt tussen haar en tijn..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:54:13 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41765684
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef berney het volgende:
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro. .
Nou er is een kans voor d'r dat straks alles anders is.

Goed dat ze er niet uitgaat voor een man Tenminste dat hoop ik.

Is er al een zusjesadoratiefantopic?

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 13-09-2006 12:03:04 ]
pi_41765758
LB
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 13 september 2006 @ 12:07:58 #257
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41766042
Ik begrijp al die ophef niet heur. Rob moet niet zo zeiken, hij geeft Mo toch zelf de ruimte om in het wild te neuken?

Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41766153
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Je neemt me de woorden uit de mond....
Kunnen ze hem ook niet in een huis opsluiten...gekkenhuis wel te verstaan!
pi_41766303
Nou ik weet dat haar oudste zoon niet gepest wordt op school. Dit weet ik, omdat hij op dezelfde school als mijn zoon zit. En ik vind het wel weer vreemd, ik lees het bericht dat hij vanmorgen verder gaat, ME erbij, en de streams die het net even deden, nu er weer uitliggen. Of dit dus goed is? Of er is inderdaad nu echt heibel, en mogen we dat natuurlijk weer niet mee krijgen. Wat ik Monique hoorde zeggen net was, als ik nu ga, geef ik toe dat er meer was en dat is het niet. Dus volgens mij wil ze gewoon blijven. Maar zoals BB nu met de streams omgaat en weinig tot geen info geeft, zet je wel aan het denken. Misschien is dit echt het einde voor BB6. Wat ik niet hoor, want ik vind het nog steeds tof. Wat ze dan ook mogen vermelden wat er met Egbert gebeurt. Staat hij nu genomineerd, krijgt hij toch zijn sleutel gewoon terug, of moet hij een volgende geheime missie laten mislukken! Ik zou graag een kijkje daar willen nemen, alleen waar ze zitten? Geen idee!
  woensdag 13 september 2006 @ 12:20:48 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41766362
quote:
ME erbij,
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.

Hij zal vast een stoere gozer zijn, maar de ME om 1 persoon te restrainen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')