Lees mijn berichten nog maar eens na dan. Dat is echt wat ik de hele tijd al schrijf. Sommigen vinden echter alleen dat Tijn zich nergens druk om hoeft te maken en gewoon Monique moet neuken als hij de kans krijgt, terwijl haar man en kinderen toekijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?
Ben er van bewust dat Monique net zo'n groot, zo niet groter, aandeel heeft in deze malaise.
Ja tuurlijk had Tijn ffe snugger moeten zijn en denken van: Laat ik haar prive leven niet door de war gooien.
Maar wat moet hij dan, zeggen: Ja hallo vlinders, vlinders die in mijn buik zitten, ja sorry ik euhmkan dit niet doen.
Kijk twee kijf twee schuld.
Monique had ook moeten zeggen, laten we even afstand houden, en dan kijken of we maatjes kunnen worden ipv verliefde puppy's.
Nee Scan, durf ook toe te geven dat Monique ook behoorlijk dom is geweest.
HUH?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie zet je ava weer aan want anders overlees ik je
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef cripplecrow het volgende:
ik wil die marcia wel eens goed nemen.
Ik wil het best doen, maar hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedank iedereen maar even die zijn streams op maximaal hebben staan ipv 256
wat voldoende is om 25 beelden in redelijke kwaliteit te zien
Dan ben ik vrijquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Je AVATAR/PLAATJE/SOUTHPARKquote:
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staan
Met een voorbinddildo?
Voor bind Hilde
dit lijkt op het eerste gezicht het meest logischequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Hey ik ook niet. Tis al weekend!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |