abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41754550
Mijn DVD-brander begaf het laast, en omdat dat toch wel naatje is ik op de fiets een nieuwe halen.

Ik was wel tevreden met mijn oude NEC, dus dacht ik neem weer een NEC. Vraagt die tweaker achter de toonbank: "wilt u een lightscribe brander??"

Ik zo van: "Wat is het verschil?"

Hij: "hehe nerd lachje, ongeveer 20 euro"

Ik: "is ie dan sneller? of beter van kwaliteit?"

Hij: "neuhh"

Ik: "laat dan maar".

Maar nou ik weet wat het is ziet het er toch wel puik uit

Als die nerd nou gewoon had verteld wat het is dan had ik dus mooi zo'n sjiek brandertje gekocht!

dat was dus ff m'n klacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door SterkStaaltje op 12-09-2006 23:24:51 ]
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:18:26 #2
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_41754586
Breng je em toch terug en eis je de andere vanwege verkeerde voorlichting
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:18:38 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41754595
Je kan altijd terug gaan!

Wel stom van die nerd ja, met z'n lompe antwoord .
pi_41754650
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Breng je em toch terug en eis je de andere vanwege verkeerde voorlichting
nou we zijn inmiddels 2 mnd verder en las net iets over lightscribe en dacht, hee dat zei die nerd bij de kassa ook, ff kijken wat het is.
pi_41754655
Die verkoper had wel gelijk hoor met:
quote:
Ik: "is ie dan sneller? of beter van kwaliteit?"

Hij: "neuhh"
Dat is ook gewoon zo, je bent vergeten te vragen of hij ook extra 'features' heeft
pi_41754660
Duidelijk een tweakert. Zelfs achter de toonbank willen ze je geen 1337 info geven. Zei hij niet zo van "Ja gebruik de 'search' maar."?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41754772
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]

Dat is ook gewoon zo, je bent vergeten te vragen of hij ook extra 'features' heeft
Hij vroeg wat de verschillen zijn. Als ik naar de groente boer ga, en ik vraag wat het verschil is tussen een appel en een peer, zegt ie ook niet dat het verschil 20 cent is.

En nee, dit is geen appels met peren vergelijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:23:43 #8
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41754820
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]

Een normale verkopen zou niet zo antwoorden :
quote:
Ik zo van: "Wat is het verschil?"

Hij: "hehe [sub]nerd lachje[sub], ongeveer 20 euro"
pi_41754912
Dat ziet er best puikend uit. Alleen heb ik het niet nodig. Ik heb nog een 48x speed cdrombrander
pi_41754938
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef XiChico het volgende:
Dat ziet er best puikend uit. Alleen heb ik het niet nodig. Ik heb nog een 48x speed cdrombrander
DVD'ssssss man,....DVD'ssss dat wordt het helemaal!!!
pi_41754951
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:23 schreef Orealo het volgende:

[..]

Een normale verkopen zou niet zo antwoorden :
[..]
Ok, maar dat is dan ook wel weer waar hè

TS had gewoon even vantevoren uit moeten zoeken welke meer mogelijkheden zou hebben en welke hij zou nemen, en daar niet achteraf naar gaan zoeken
pi_41754973
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hier nog een 1x CD brander. 1 van de eerste die er toen waren. en oh wat ging dat toen vaak fout en wat waren die CD's duur.
pi_41754979
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hij vroeg wat de verschillen zijn. Als ik naar de groente boer ga, en ik vraag wat het verschil is tussen een appel en een peer, zegt ie ook niet dat het verschil 20 cent is.

En nee, dit is geen appels met peren vergelijken.
exactly my point! Tweakers
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:28:52 #14
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41755034
Maar goed, omdat ik zelf ook nogal een leek ben op het gebied van lightscribe.

het is lightscribe brander kopen en gaan?
Je hoeft niet aparte papiertjes ofzo erop te leggen/plakker?
pi_41755077
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Orealo het volgende:

Ik denk ligtscribe dvdtjes en cdtjes
pi_41755091
quote:

Je hebt aparte schijfjes nodig, die stinkend duur zijn...
pi_41755105
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ok, maar dat is dan ook wel weer waar hè

TS had gewoon even vantevoren uit moeten zoeken welke meer mogelijkheden zou hebben en welke hij zou nemen, en daar niet achteraf naar gaan zoeken
Nee, want TS gaat naar de winkel voor een brander. De verkoper stelt aan HEM de vraag of hij een lightscribe wilt, waarop TS vraagt wat het verschil is en de verkoper hoort hem dan gewoon fatsoenlijk te informeren, daar wordt hij tenslotte voor betaalt. Daarbij als de verkoper geen zin heeft om het uit te leggen had ie het niet moeten vragen. Je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze uitgebreid eerst gaan uitzoeken wat er nu weer op de markt is. Een verkoper hoort je gewoon te informeren.
pi_41755115
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een 1x CD brander. 1 van de eerste die er toen waren. en oh wat ging dat toen vaak fout en wat waren die CD's duur.
Ik heb er ook nog 1, dual speed brander . Had toen echt 50% van de keren dat ik brandde een buffer underrun .
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:31:25 #19
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41755128
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Je hebt aparte schijfjes nodig, die stinkend duur zijn...
Oooh, laat dan maar, ik denk, toffe uitvinding, mjah.
thnx
pi_41755182
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, want TS gaat naar de winkel voor een brander. De verkoper stelt aan HEM de vraag of hij een lightscribe wilt, waarop TS vraagt wat het verschil is en de verkoper hoort hem dan gewoon fatsoenlijk te informeren, daar wordt hij tenslotte voor betaalt. Daarbij als de verkoper geen zin heeft om het uit te leggen had ie het niet moeten vragen. Je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze uitgebreid eerst gaan uitzoeken wat er nu weer op de markt is. Een verkoper hoort je gewoon te informeren.
Ok, you win Maar hij heeft TS wel behoed voor die ontzettend dure lightscribe schijfjes, dat is een ding wat zeker is
pi_41755199
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ok, you win Maar hij heeft TS wel behoed voor die ontzettend dure lightscribe schijfjes, dat is een ding wat zeker is
Dat dan weer wel
pi_41755200
quote:

Nee, je software moet het ondersteunen en je hebt aparte DVD-schijfjes nodig omdat je na het branden van de data het ding moet omdraaien en dan gaat hij in de toplaag je label branden.

EDIT: Damn spuit 11
pi_41755279
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:

[..]

Nee, je software moet het ondersteunen en je hebt aparte DVD-schijfjes nodig omdat je na het branden van de data het ding moet omdraaien en dan gaat hij in de toplaag je label branden.

EDIT: Damn spuit 11
Vaak zit er een OEM versie van Nero bijgeleverd, en die ondersteund Lightscribe gewoon
pi_41764106
Vergeet niet het feit dat het branden van zo'n labeltje (alhoewel het er puik uitziet) een half uurt duurt..
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:03:52 #25
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41764162
Wat moet je met lightscribe?

Als je voor jezelf een CD fikt schrijf je er toch gewoon met een stift op wat het is?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')