nou we zijn inmiddels 2 mnd verder en las net iets over lightscribe en dacht, hee dat zei die nerd bij de kassa ook, ff kijken wat het is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Breng je em toch terug en eis je de andere vanwege verkeerde voorlichting![]()
Dat is ook gewoon zo, je bent vergeten te vragen of hij ook extra 'features' heeftquote:Ik: "is ie dan sneller? of beter van kwaliteit?"
Hij: "neuhh"
Hij vroeg wat de verschillen zijn. Als ik naar de groente boer ga, en ik vraag wat het verschil is tussen een appel en een peer, zegt ie ook niet dat het verschil 20 cent is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Die verkoper had wel gelijk hoor met:
[..]
Dat is ook gewoon zo, je bent vergeten te vragen of hij ook extra 'features' heeft
Een normale verkopen zou niet zo antwoorden :quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Die verkoper had wel gelijk hoor met:
[..]
Dat is ook gewoon zo, je bent vergeten te vragen of hij ook extra 'features' heeft
quote:Ik zo van: "Wat is het verschil?"
Hij: "hehe [sub]nerd lachje[sub], ongeveer 20 euro"
DVD'ssssss man,....DVD'ssss dat wordt het helemaal!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef XiChico het volgende:
Dat ziet er best puikend uit. Alleen heb ik het niet nodig. Ik heb nog een 48x speed cdrombrander
Ok, maar dat is dan ook wel weer waar hèquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Een normale verkopen zou niet zo antwoorden :
[..]
Ik heb hier nog een 1x CD brander. 1 van de eerste die er toen waren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef XiChico het volgende:
Dat ziet er best puikend uit. Alleen heb ik het niet nodig. Ik heb nog een 48x speed cdrombrander
exactly my point! Tweakersquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vroeg wat de verschillen zijn. Als ik naar de groente boer ga, en ik vraag wat het verschil is tussen een appel en een peer, zegt ie ook niet dat het verschil 20 cent is.![]()
En nee, dit is geen appels met peren vergelijken.![]()
Ik denk ligtscribe dvdtjes en cdtjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Orealo het volgende:
Maar goed, omdat ik zelf ook nogal een leek ben op het gebied van lightscribe.
het is lightscribe brander kopen en gaan?
Je hoeft niet aparte papiertjes ofzo erop te leggen/plakker?
Je hebt aparte schijfjes nodig, die stinkend duur zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Orealo het volgende:
Nee, want TS gaat naar de winkel voor een brander. De verkoper stelt aan HEM de vraag of hij een lightscribe wilt, waarop TS vraagt wat het verschil is en de verkoper hoort hem dan gewoon fatsoenlijk te informeren, daar wordt hij tenslotte voor betaalt. Daarbij als de verkoper geen zin heeft om het uit te leggen had ie het niet moeten vragen. Je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze uitgebreid eerst gaan uitzoeken wat er nu weer op de markt is. Een verkoper hoort je gewoon te informeren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar dat is dan ook wel weer waar hè![]()
TS had gewoon even vantevoren uit moeten zoeken welke meer mogelijkheden zou hebben en welke hij zou nemen, en daar niet achteraf naar gaan zoeken![]()
Ik heb er ook nog 1, dual speed branderquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 1x CD brander. 1 van de eerste die er toen waren.en oh wat ging dat toen vaak fout
en wat waren die CD's duur.
Oooh, laat dan maar, ik denk, toffe uitvinding, mjah.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt aparte schijfjes nodig, die stinkend duur zijn...
Ok, you winquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want TS gaat naar de winkel voor een brander. De verkoper stelt aan HEM de vraag of hij een lightscribe wilt, waarop TS vraagt wat het verschil is en de verkoper hoort hem dan gewoon fatsoenlijk te informeren, daar wordt hij tenslotte voor betaalt. Daarbij als de verkoper geen zin heeft om het uit te leggen had ie het niet moeten vragen. Je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze uitgebreid eerst gaan uitzoeken wat er nu weer op de markt is. Een verkoper hoort je gewoon te informeren.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, you winMaar hij heeft TS wel behoed voor die ontzettend dure lightscribe schijfjes, dat is een ding wat zeker is
![]()
Nee, je software moet het ondersteunen en je hebt aparte DVD-schijfjes nodig omdat je na het branden van de data het ding moet omdraaien en dan gaat hij in de toplaag je label branden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Orealo het volgende:
Vaak zit er een OEM versie van Nero bijgeleverd, en die ondersteund Lightscribe gewoonquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Nee, je software moet het ondersteunen en je hebt aparte DVD-schijfjes nodig omdat je na het branden van de data het ding moet omdraaien en dan gaat hij in de toplaag je label branden.
EDIT: Damnspuit 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |