Ik hoop bij God dat je dit niet meent.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Borkydude het volgende:
5 Euro wie een naamtopic voor mij maakt
uiteraardquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef remlof het volgende:
hoi fb, ******?
lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef timbob het volgende:
Dit topic heeft de diepgang van een bord soep...
jij welquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon jou aanbidden?
Ik heb het lang voor me kunnen houden, maar nu barst de emmer en lopen de druppels eroverheen enzo:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef fraubitch het volgende:
leef je uit
ow ja :
hoj Moemoe, () SOL, PdL, Remlof, Dribbel, PR, RS, NK, Bio, Mastertje, Witch en Timbob
Misschien komt het omdat je naar natte hond op de kachel ruiktquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb het lang voor me kunnen houden, maar nu barst de emmer en lopen de druppels eroverheen enzo:
IK BEN HET ZAT DAT JE MIJ ALTIJD VERGEET TE VERMELDEN, WIJ HEBBEN TOCH IETS MOOIS SAMEN??
&^#$(#$@ !!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb het lang voor me kunnen houden, maar nu barst de emmer en lopen de druppels eroverheen enzo:
IK BEN HET ZAT DAT JE MIJ ALTIJD VERGEET TE VERMELDEN, WIJ HEBBEN TOCH IETS MOOIS SAMEN??
&^#$(#$@ !!!![]()
![]()
Liefde kent geen grenzenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je naar natte hond op de kachel ruikt
Ohhhh arme jijquote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:mijn naam niet eens, pussydeluxe is liever, die had mijn naam zelfs in haar TT staan gister!
Jij hebt makkelijk praten ja, jij staat er al in.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef timbob het volgende:
Mensen die zeuren dat hun naam niet in de OP staan zullen eens meer naar buiten moeten.
ik kom ook wel eens buitenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten ja, jij staat er al in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |